Mitä ylimääräistä olet jättänyt entiseen asuntoosi?
Mitä sinä jätit taaksesi?
Tarkoituksella vai vahingossa?
Itse jätin yhden kattolampun, hyllyjä sekä maton.
Ja Bonuksena 6 olutta jääkaappiin, jonka olin laittanut pesun jälkeen uudestaan päälle! :D
Muuttajana oli nuori mies.
Ehkä jotain jäi vahingossa myös...
Kommentit (26)
Ne samat tavarat, mitä jo mennessäni oli. Sitten vajaan wc-paperirullan. Opiskeleva poikani ei halunnut jättää sitäkään, kun muutti. Kävin tsekkaamassa kaverina pyynnöstä loppusiivouksen tuloksen ja siinä vaiheessa huomasi, että tuohan pitää ottaa mukaan. No edelliseen asuntoon jätettiin tapetit loput, jos niitä tarvitsee paikkailuun joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyiseen asuntoon muuttaessa edellinen asukas oli vienyt kaiken mitä irti sai, mm. verhonipsut ja suihkuverhon pidikkeet.
pariinkin uuteen asuntoon ensimmäisenä muuttaneena täytyy kyllä sanoa, että eipä niissä mitään verhonipsuja tai suihkuverhokoukkuja ollut. Olen sitten itsekin ottanut mukaan, kun eipä näytä asunnon kalustoon kuuluvan.
Juurikin näin, ihan itse olen aina tuonut nipsut tullessani joten vien myös mennessäni. Sama juttu suihkuverhon pidikkeiden kanssa. Jotkut loisteputket jätetään tietenkin koska ne ovat olleet tullessakin.
Vierailija kirjoitti:
Tietokoneeseen kiinnitettävät kajarit jätin solukämppään. Ei ollut tarvetta niille enää.
Jaahas, syyllinen paljastui! ;) Nyt se uusi asukas nimittäin luukuttaa niitä täysillä. Olisit jättänyt kuulokkeet!!
öö en mitään? en halua laskua siivouskustannuksista jotka tulee kun isännöitsijä yms joutuu siivoomaan romut pois.
Paskat jätin pönttöön. Mahtoi haista ihanalta parin viikon muhimisen jälkeen. :P
Kakkapökäleitä vaatekaappien nurkkiin haisemaan.