Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 euroa lasten joulukalententereihin. Paljonko teillä meni?

Vierailija
20.11.2016 |

Lapset halusivat ensin suklaakalenterit, mutta huomasivat pian että kaikilla kavereilla on legon kalenterit joten nekin piti sitten hankkia. Joulukalentereihin upposikin melkein satanen mutta kyllä kannatti kun sai lasten silmät loistamaan.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuoden lego friends-kalenteri 10€ ja lego star wars 2016 -kalenteri 25% -alennuksella oli 22€. Eli 32€, joka on ihan liikaa.

Vierailija
22/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkä hintaista on ostaa yksi lelukalenteri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

90€ kalentereihin... Paljonko menee sitten lahjoihin, saavatko kermapersekakarat kaiken minkä ikinä tajuavat pyytää?

Vierailija
24/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä joku kilpailu kenen lapsilla on surkein joulun odotus jonkun kuvakalenterin kanssa kun kavereilla on Legoa, Frozenia ja Schleich-kalenteria?

Olet ilmeisesti kauppias ja kalenterit on vielä myymättä. Kukaan muu ei toivon mukaan yritä väittää onnellisuuden tulevan tavaran hinnasta ja krääsän määrästä.

Vierailija
25/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä neljä lasta ja varmaan se 100e menee, kun saavat haluamansa kalenterit. Saavat myös joululahjaksi toiveitaan, jotka ovat aika kalliita. Esim se paljon paheksuttu iPhone, joka kaikilla kavereillakin on ;-)

Ainahan täällä vingutaan, että lapsia saa hankkia vaan niin monta kun on varaa ja teinien pitää saada samaa ku kaveritkin, mutta nyt se onkin synneistä suurin jos tuhlaa joulukalentereihin?

Kalentereista huolimatta lapseni ovat ystävällisiä, hyviä koulussa ja muutenkin järkeviä nuoria ;-)

Vierailija
26/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samat mammat itkee, kun lapsilisistä leikataan muutama euro?

Vierailija
27/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
28/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90€ kalentereihin... Paljonko menee sitten lahjoihin, saavatko kermapersekakarat kaiken minkä ikinä tajuavat pyytää?

Voihan ne lahjat sitten vinkua jostain keräyksestä.

Vierailija
29/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0e meni. Poika on alle 2 vuotias joten kaupan kalenterit ei ole oikee sen ikäsille ja jos ite kyhäis sille kalenterin, pitäis ostaa kamalasti lahjoja sitte jote ei järkeä.

Vierailija
30/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankitko sä lapsille helikopterinkin jos ne pyytää? Jotenkin vanhemmuus hukassa sulta. 90euroa on järkyttävän paljon. Älä tule tänne sitten itkemään kun ne kaikki vaativat 800 euron älypuhelimet koska kavereillakin on.

"Kavereillakin on" on sellainen perustelu ettei se ole meillä tehonnut kertaakaan. Olen selittänyt että se ei tarkoita sitä että meilläkin pitäisi olla.

Minua huvittaa yllä olevan kaltainen itsekehu. Se, että lapselle annetaan mieluinen joulukalenteri (tai jokin muu asia), ei tarkoita, että ihan kaikki annetaan, mitä lapsi keksii pyytää.

Mutta tunne sinä vaan ylemmyyttä siitä, ettet koskaan anna kellekään mitään pyynnön perusteella.

Vierailija
31/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut muutamana vuotena kahdella lapsella legokalenterit ja inhoan niitä pieniä irtolegoja - isot legosetit on mielestäni ok. Tänä vuonna lapset halusivat Haribon kalenterin ja Lidlin Cars tavarakalenterin. Meni max 16e. Ei enää legokalenterita meille.

Vierailija
32/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua noita krääsäkalentereita, miksi opetatte lapsenne ahneiksi ympäristöntuhoajiksi?

Siis lapsi siis saa jotain kiinamuovipaskaa kalenteristaan, katsoo kerran ja heittää romukoppaan, jossa tuhansia muita krääsiä. Opetatte kertakäyttökulttuuria ja ahneutta ainoastaan, vaikka luulette tuovan lapsillenne onnellisuuden. Onnellisuus ei ole muovipaskaa kiinasta.

Vierailija
33/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hinnat nousevat niin kauan kuin pöljät jatkavat niiden ostamista.

Vierailija
34/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille tytöille bodyshopin isompi kalenteri. Ja ei, eivät itse pyytäneet. Mulla ei ole koskaan ennen tätä ollut yhtään ylimääräistä laittaa mihinkään tytöille ja nyt sitten on niin halusin hemmotella.

Vierailija
35/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta. Vanhimmalle tavarakalenteri ja suklaakalenteri, yhteensä n. 30 e, keskimmäisellä legokalenteri, tämän vuotinen mutta tarjouksesta 15 e, lisäksi suklaakalenteri eli n. 20 e. Nuorimmalla on sellainen itsetehty kalenteri, johon laitan itse tavaraa ja karkkeja. Olen ostanut pitkin vuotta kaikenlaista pientä frozen tavaraa, joten vähän vaikea arvioida paljonko siihen menee rahaa. Pääasiassa arkipäivinä on suklaata ja viikonloppuisin jotain tavaraa.

Vierailija
36/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankitko sä lapsille helikopterinkin jos ne pyytää? Jotenkin vanhemmuus hukassa sulta. 90euroa on järkyttävän paljon. Älä tule tänne sitten itkemään kun ne kaikki vaativat 800 euron älypuhelimet koska kavereillakin on.

"Kavereillakin on" on sellainen perustelu ettei se ole meillä tehonnut kertaakaan. Olen selittänyt että se ei tarkoita sitä että meilläkin pitäisi olla.

Minua huvittaa yllä olevan kaltainen itsekehu. Se, että lapselle annetaan mieluinen joulukalenteri (tai jokin muu asia), ei tarkoita, että ihan kaikki annetaan, mitä lapsi keksii pyytää.

Mutta tunne sinä vaan ylemmyyttä siitä, ettet koskaan anna kellekään mitään pyynnön perusteella.

Älä ala. Sama toiseen suuntaan. Olet ihan yhtä naurettava.

Vierailija
37/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saivat ne kalenterit, jotka toivoivat (30+24+23€). Maksettiin joululahjabudjetista, koska kyllähän nämä joululahjat ovat.

Vierailija
38/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

23€ ostettiin yksi jalkapallokortti kalenteri. Lapsella on kyllä lisäksi kinder kalenteri( mummo osti) 2 suklaakalenteria (sai synttärilahjaksi) ja yksi hienompi suklaakalenteri (kummi osti). Sitten tulee aku ankan välissä kuvakalenteri ja eräs lehti lähettää ilmaisen kuvakalenterin.

Siis seitsemän kalenteria vai onko tuossa joku useampaan kertaan mainittu? Oikeasti?

Vierailija
39/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

23€ ostettiin yksi jalkapallokortti kalenteri. Lapsella on kyllä lisäksi kinder kalenteri( mummo osti) 2 suklaakalenteria (sai synttärilahjaksi) ja yksi hienompi suklaakalenteri (kummi osti). Sitten tulee aku ankan välissä kuvakalenteri ja eräs lehti lähettää ilmaisen kuvakalenterin.

Siis seitsemän kalenteria vai onko tuossa joku useampaan kertaan mainittu? Oikeasti?

Oikeasti 7 kalenteria. Mitä pitäisi tehdä jos saa synttärilahjaksi kalentereita?

Vierailija
40/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen toiveesta edelleen itse täytetty kalenteri jolle kyllä tulee hintaa, toki riippuen siitä millä sen täyttää. Joulukalenteri on kuitenkin niin odotettu asia että mielelläni sen lapselle toteutan ja itse näen sen niin että kalenteri itsessään on jo lahja.

Yhtenä vuonna oli Lps-aiheinen ja edellisvuonna Sleichin muovieläimiä joista sitten tehtiin jouluinen asetelma tarjottimelle. Tänä vuonna sekalainen valikoima Lego Friendseja, huulirasvoja ja karkkia sekä "tapahtumia" tyyliin "Tänään leivotaan" " Tänään haetaan joulukoristeet kellarista" jne.

Kukin tavallaan, jos Ap haluaa laittaa 90 e joulukalentereihin niin miten se on keneltäkään muulta pois?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi