Haluatko kysyä jotain juutalaiselta?
Kommentit (62)
Taasko.
No jos challa on jäänyt uuniin vähän liian pitkäksi aikaa niin voiko sen ottaa ulos sieltä sapatin alkamisen jälkeen, samalla kun laittaa cholentin tilalle?
Teidän pääpamppunne sanoi hesarin haastattelussa, että muutatte pois Suomesta, jos poikalasten silpominen kielletään. Aiotko muuttaa?
Miksi niin moni inhoaa juutalaisia? En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Teidän pääpamppunne sanoi hesarin haastattelussa, että muutatte pois Suomesta, jos poikalasten silpominen kielletään. Aiotko muuttaa?
Kantor ei (onneksi) enää ole näkyvästi seurakunnan johdossa mukana.
Oletko sama kuin eilinen? Näitä kysyin eilen, mutten ehtinyt saamaan vastausta:
Mikä on juutalaisuuden näkemys kuolemanjälkeisestä elämästä?
Mikä on lempirukouksesi?
Oletko reformi, konservativii, ortodoksi vai jokin muu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bolotowsky tuon kyllä sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollutkaan hesarin, vaan mtv:n haastattelu. Tossa linkki:
http://m.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/ymparileikkauskielto-ajaisi-j…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bolotowsky tuon kyllä sanoi.
G. Bolotowsky, anteeksi. Ajatus vähän jumittaa. Kantorista ei ole pahaa sanottavaa.
Millaiset juhlat tyttövauvan syntymästä järjestetään?
Niin, en sanonut, että itse olen juutalainen vaan ihan vaan jos teillä on juutalaisilta kysyttävää.
ap.
Ventataan hetki niin varmaan joku jutsku tulee hetken päästä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, en sanonut, että itse olen juutalainen vaan ihan vaan jos teillä on juutalaisilta kysyttävää.
ap.
Ventataan hetki niin varmaan joku jutsku tulee hetken päästä.
Kerrassaan loistava avaus!
Täällä on niin paljon näitä turhia kyselyitä tyyliin "uskon Hulkin ja Lumikin poikaan ja minulla on lisäksi porkkana perseessä. Kysyttävää?"
Haluan kysyä.
Tässä kysymyksiä:
- Miksi kuvittelette olevanne valittu kansa?
- Miksi kuvittelette olevanne parempia kuin muut kansat?
- Miksi olette iät ja ajat riistäneet muiden uskontojen edustajia?
- Miksi rakensitte Kommunismin?
- Mikä teillä on lopullinen päämäärä kun aktiivisesti kasvatatte valtaanne media- ja pankkialoilla?
- Miten kehtaatte vieläkin naukua Holokaustista, vaikka Kommunismin aiheuttamat murhat ovat teidän syytänne?
Vierailija kirjoitti:
Onko totta että suomalainen kristitty komea mies ei saa naida vaikka israelilaista juutalaismuijaa?
Voin vastata nyt muutamaan, kun ap ilmeisesti ei ollutkaan halukas vastaamaan (tai sitten tuo oli feikki-ap).
Suomalainen kristitty komea mies voi naida israelilaisen juutalaismuijan varsin hyvin, mutta juutalaisia häitä eikä kirkkohäitä voida järjestää.
Minkä takia juutalaisten (tai minkä muun uskonnon hyvänsä) taikauskoisia rituaaleja pitää noudattaa vielä nykyäänkin?
Vierailija kirjoitti:
Taasko.
No jos challa on jäänyt uuniin vähän liian pitkäksi aikaa niin voiko sen ottaa ulos sieltä sapatin alkamisen jälkeen, samalla kun laittaa cholentin tilalle?
Jos haluaa noudattaa sääntöjä piiruntarkasti niin ei voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko totta että suomalainen kristitty komea mies ei saa naida vaikka israelilaista juutalaismuijaa?
Voin vastata nyt muutamaan, kun ap ilmeisesti ei ollutkaan halukas vastaamaan (tai sitten tuo oli feikki-ap).
Suomalainen kristitty komea mies voi naida israelilaisen juutalaismuijan varsin hyvin, mutta juutalaisia häitä eikä kirkkohäitä voida järjestää.
Mitäs minä sanoin! Pidetään ketju asiallisena. ap.