Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä ei lopettanut vaikka käytin turvasanaa, miten voin enää luottaa?

Vierailija
20.11.2016 |

Meillä on ajoittain suht. rajuakin s/m-seksiä mutta olen aina ollut ehdoton että turvasanan kohdalla TÄYTYY lopettaa.

Viimeksi olin sidottuna sänkyyn ja poikaystävä nai minua aika rajusti ja minuun alkoi sattua. Todella paljon. Käytin turvasanaa mutta hän vaan jatkoi vaikka lopulta jo itkin. Kuitenkin huomattuaan itkuni säikähti ja lopetti heti ja lohdutti. Miten voin enää luottaa?

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistääpä vihaksi tuollainen. Meillä loppuisi leikit ja suhde kyllä, jos toinen alkaisi noin pelleilemään.

Kuten moni on jo sanonut; bdsm ei toimi noin. Oikeasti kaikki valta on alistuvalla, hänen käskystään leikki loppuu samantien.

Apn tilanne on väkivaltaa ja raiskaus, ei bdsm-seksiä. Toivottavasti aloittaja itsekin tajuaa tämän, samoin kuin jokaisen muunkin tulisi ymmärtää tuo ero.

Vierailija
22/116 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen raivoissani ap:n miehen toiminnasta, ihan järkyttävää. Itse olen tuollaisia asioita joskus harrastellut, ja voin sanoa että jos olisin joutunut tilanteeseen missä joku ei lopeta turvasanasta, olisin todella järkyttynyt, pitäisin sitä raiskauksena tai pahoinpitelynä ja ilmoittaisin poliisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap miten mies selittää sen että miksi ei lopettanut turvasanaan?

Hän sanoi ettei huomannut kun teki niin kovasti mieli. Itkun sitten viimein huomasi.

Turvasana on eräs väri, mutta mitä merkitystä sillä on?

Ap

Vierailija
24/116 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistääpä vihaksi tuollainen. Meillä loppuisi leikit ja suhde kyllä, jos toinen alkaisi noin pelleilemään.

Kuten moni on jo sanonut; bdsm ei toimi noin. Oikeasti kaikki valta on alistuvalla, hänen käskystään leikki loppuu samantien.

Apn tilanne on väkivaltaa ja raiskaus, ei bdsm-seksiä. Toivottavasti aloittaja itsekin tajuaa tämän, samoin kuin jokaisen muunkin tulisi ymmärtää tuo ero.

Juuri näin. Toivon että ap ja kaikki täällä ymmärtää, että ap:n tilanteella ei ole mitään tekemistä sm-seksin tai bdsm-leikkien kanssa, vaan se on väkivaltaa, vain ja ainoastaan. Väkivaltaa mihin ap ei suostunut, se tehtiin väkisin hänelle kun hän oli täysin puolustuskyvyttömässä tilassa sidottuna.

Sm-seksissä tosiaan kaikki valta on alistuvalla/alistettavalla, vaikka näennäisesti valta on alistajalla/masterilla/domilla. Alistettavalla on valta keskeyttää touhu koska vain turvasanalla ja silloin se keskeytyy välittömästi, aina. Tämä erottaa asian raiskauksesta ja väkivallasta. Jos turvasanaa ei tottele, raiskaa ja pahoinpitelee.

Vierailija
25/116 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän sanoi ettei huomannut kun teki niin kovasti mieli. Itkun sitten viimein huomasi.

Ap

No, se oli sitten siinä. SM-leikkejä siten että tämä mies on master, ette voi eikä teidän pidä harrastaa enää koskaan. Ja miehelle kannattaa sanoa että hän ei ole kyvykäs harrastamaan niitä tuossa roolissa kenenkään muunkaan kanssa. 

Kuten sanottua, koska turvasanaa ei uskottu, niin teknisesti tuo on raiskaus. Voit tehdä siitä omat johtopäätöksesi.

Vierailija
26/116 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten hän on käyttäytynyt nyt, kun tilanne on ohi ja olette puhuneet?

Ei ettäkö se mitään muuttaisi, mutta hyvä olisi, jos tajuaisi, mitä tapahtui.

Vierailija
27/116 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hän sanoi ettei enää ikinä tekisi samoin mutta sen verran säikähdin että olemme nyt vähän aikaa tauolla ja katson sitten miten edetään.

Ap

Vierailija
28/116 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hän sanoi ettei enää ikinä tekisi samoin mutta sen verran säikähdin että olemme nyt vähän aikaa tauolla ja katson sitten miten edetään.

Ap

Vastaisitko vielä siihen ensimmäiseen kysymykseen, eli onko teillä yleensäkin tuollainen meininki vai oletko sinäkin joskus se dominoiva?

Sillä on sikäli merkitystä että jos mies on tottunut siihen että sinä aina alistut, niin se saattaa vaikuttaa hänen käytökseensä tuollaisessa tilanteessa.

Vierailija
29/116 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Vastaisitko vielä siihen ensimmäiseen kysymykseen, eli onko teillä yleensäkin tuollainen meininki vai oletko sinäkin joskus se dominoiva?

Sillä on sikäli merkitystä että jos mies on tottunut siihen että sinä aina alistut, niin se saattaa vaikuttaa hänen käytökseensä tuollaisessa tilanteessa.

Minä olen aina se joka on alistunut mutta se ei mielestäni oikeuta väkivaltaan?

Ap

Vierailija
30/116 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Minä olen aina se joka on alistunut mutta se ei mielestäni oikeuta väkivaltaan?

Ap

Tuo on ihan normaalia että toinen on slave ja toinen master. Se on ihmisestä kiinni kumpi sopii paremmin. Ja harvalle sopii kumpikin, joskin sellaisiakin on. 

Mutta todellakaan tuo ei muuta millään tavalla sitä että turvasanaa noudatetaan ja piste!

Vierailija
31/116 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on raiskaus, tee välittömästi ilmoitus poliisille. Hae eroa ja etsi omaa asuntoa tai hakeudu turvakotiin. Puhu läheisillesi.

Vierailija
32/116 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

näinpä kirjoitti:

Kyseessä on raiskaus, tee välittömästi ilmoitus poliisille. Hae eroa ja etsi omaa asuntoa tai hakeudu turvakotiin. Puhu läheisillesi.

Anteeksi, jäi huomaamatta. Kyseessä siis poikaystävä, siinä tapauksessa asia on helpompi, kun mitään erohakemusta ei tarvitse tehdä. Mutta joka tapauksessa kyseessä on vakava rikos, enkä itse ainakaan kykenisi enää luottamaan henkilöön, joka on tehnyt seksuualista väkivaltaa.

Vierailija
33/116 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan kamalaa. Meillä mä olen se alistuva osapuoli, ja suhteen alussa mies saattoi kesken seksinkin kysyä että kai muistan turvasanan, ja muistutteli että sitä saa ja tulee käyttää jos en pidä jostakin. Luottamus on näissä jutuissa tosi tärkeää, ja itse varmaan lopettaisin koko suhteen tuossa tilanteessa

Vierailija
34/116 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en enää pystyisi luottamaan. Kokeneet BDSM-harrastajat saisivat todennäköisesti megaraivarit poikaystäväsi käytöksen johdosta. Niissä piireissä ollaan tavallisesti erittäin tarkkoja siitä, että kumpikin osapuoli voi turvallisin mielin luottaa toiseen ja turvasanan kohdalla akti on keskeytettävä välittömästi. Monet vaniljaihmiset voisivat kyllä ottaa oppia heidän suhtautumisestaan seksiin, luottamukseen ja itsemäärämisoikeuteen.

Olen muuten samaa mieltä, mutta älä viitsi vähätellä ihmisiä, joita BDSM ei kiinnosta kutsumalla heitä "vaniljaihmisiksi". Jokainen tehköön mitä tykkää, kunhan ei satuta muita, ja se heille sallittakoon.

Vierailija
35/116 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on perinteinen vaimonhakkaajan kommentti, en enää tee niin, tai juopon, joka vannoo lopettavansa. Älä luota enää, lopeta koko juttu, koskaan et voi tietää, milloin mies alkaa yksipuolisesti sm-leikkiin, koska "ennenkin olet siitä tykännyt".

Vierailija
36/116 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
37/116 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku rajusti naiminen voi sattua? Vetikö pylpyrään vai?

Vierailija
38/116 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohdallani ne leikit miehen kanssa olisivat siinä ja etsisin sm-seuraa muualta. Näin tapahtuisi myös avioliitossani, jos mieheni tekisi noin. Pettämistäkin pahempi loukkaus.

Vierailija
39/116 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en enää pystyisi luottamaan. Kokeneet BDSM-harrastajat saisivat todennäköisesti megaraivarit poikaystäväsi käytöksen johdosta. Niissä piireissä ollaan tavallisesti erittäin tarkkoja siitä, että kumpikin osapuoli voi turvallisin mielin luottaa toiseen ja turvasanan kohdalla akti on keskeytettävä välittömästi. Monet vaniljaihmiset voisivat kyllä ottaa oppia heidän suhtautumisestaan seksiin, luottamukseen ja itsemäärämisoikeuteen.

Olen muuten samaa mieltä, mutta älä viitsi vähätellä ihmisiä, joita BDSM ei kiinnosta kutsumalla heitä "vaniljaihmisiksi". Jokainen tehköön mitä tykkää, kunhan ei satuta muita, ja se heille sallittakoon.

Se ei ole vähättelyä, vaan ihan yleisesti käytetty termi. Käytetään myös esim. tietokonepelien yhteydessä ja ties missä muualla.

Vierailija
40/116 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä kuulee kun vanhaksi elää, turvasanat ja kaikki!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän