Poikaystävä ei lopettanut vaikka käytin turvasanaa, miten voin enää luottaa?
Meillä on ajoittain suht. rajuakin s/m-seksiä mutta olen aina ollut ehdoton että turvasanan kohdalla TÄYTYY lopettaa.
Viimeksi olin sidottuna sänkyyn ja poikaystävä nai minua aika rajusti ja minuun alkoi sattua. Todella paljon. Käytin turvasanaa mutta hän vaan jatkoi vaikka lopulta jo itkin. Kuitenkin huomattuaan itkuni säikähti ja lopetti heti ja lohdutti. Miten voin enää luottaa?
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Niin sitä vaan mietin että eikös tuossa tapahtunut teknisesti raiskaus sitten?
Ai että niinkuin teknisessä tyrmäyksessä?! Ainut ero rojut putkessa?!
Vierailija kirjoitti:
Täytyy tunnustaa että vaikuttaa äärimmäisen idioottimaisilta nämä leikit ja turvasanat...
Samaa mieltä, ei ole täysin terveitä nuokaan ihmiset. Kyllä perinteisen lähetyssaarnaaja-asennon peiton alla pitäisi riittää petipuuhiksi. Hävetkää mokomat pervot ihmiset.
Kiinnostaisi tietää, miten tällaisesta periaatteessa vapaaehtoisesti harrastetusta rajusta seksistä tehdään rikosilmoitus?
Artikuloitko varmasti selvästi? Usein naisilla on sellainen vähän läähättävä ja kimeä ääni, kun saavat kullia ;).
Ap ootkos vielä linjoilla ? Mitäs aiot nyt tehdä, jatkatko suhdetta ja väkivaltaista seksiä vai lopetatko suhteen ?
Tavallinen naiskentelu ei anna mitään vai ja siksi jotain äsäm leikkejä kuten sidottuna. Hyi hvetti. En ikinä suostuisi.
Onko Porvoossa katseltu lähiaikoina 50shades on greytä?
Vierailija kirjoitti:
Minusta tällaiset leikit ovat sairaita! "Leikin" pitäisi olla jotain hauskaa, mielikuvituksellista eikä kipua tuottavaa. Kun leikki on väkivaltaisia seksileikkejä, en ymmärrä.
Jos sitten tätä 'turvasanaa' ei muistakaan koska sattuu ja koskee ja alkaa vaan paniikissa kiljua "Lopeta!" niin satuttajan ei tarvinne lopettaa koska se ei ole turvasana.
Voitko vähän perehtyä asioihin ennen kuin puhut mitään? Homman tärkein pointti on luottamus ja omien sekä kumppanin rajojen tunteminen. Ei siinä kuulu syntyä tilannetta, jossa aletaan hysteerisenä kiljumaan. Eikä turvasana noin vaan unohdu, kyllä se on tarkkaan mietitty ja sovittu.
Siis minkä hemmetin takia täytyy ryhtyä tuollaiseen leikkiin, jos ei oikeasti halua sitä?? Eikös nimenomaan nämä tällaista harrastavat naiset tykkäävät ja kiihottuvat siitä kun nainen oikeasti ottaa väkisin ja hallitsee menoa?
Itse voin vielä ymmärtää jotenkuten sen että dominoiva mies kiihottaa, mutta sitä en ymmärrä miten joku voi kiihottua siitä että lähdetään LEIKKIMÄÄN että "nyt tää ottais sut niinku kovaa ja nyt tää tukistais tukasta ja sanois huoraks mut hei ei kai sua vaan sattunut, apua sattuko sua oikeesti anteeks anteeks" jne. paskaa. En mä voisi kiihottua ja kuvitella että se mies on joku kauhea dominoiva ja väkisinottava pahis jos tietäisin ettei se uskalla oikeasti koskeakaan muhun ja alkaa täristä ja itkeä ja pyytää anteeksi jos sanon jonkun typerän turvasanan.
Kyllä se niin on että jos raiskauksesta/väkivaltaisesta seksistä haaveilee niin sen myös pitää olla sitä _oikeasti_. Ilman mitään turvasanoja ja tossukkamiehiä. Jos taas sellaisesta ei haaveile niin on ihan turha larpata mitän raiskausta.
Ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön. En mäkään välttämättä ymmärtäisi jotain "tee mulle näin mut älä tee kuitenkaan" -paskaa.
Ja tuoko raiskaus, älkää naurattako. :D Muija on itse mennyt makaamaan pillu levällään ja nesteet valuen sänkyyn ja käskenyt miestä kiskomaan tukasta ja läpsimään naamalle ja sitten tullessaan katumapäälle tai kun seksissä ei mennytkään kaikki omien halujen mukaan itketään että paha, paha mies kun raiskasi.
Mä en vaan voi ymmärtää naisia, vaikka itsekin sellainen olen. Mutta mä oonkin vaan yksinkertainen aspergeri.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tällaiset leikit ovat sairaita! "Leikin" pitäisi olla jotain hauskaa, mielikuvituksellista eikä kipua tuottavaa. Kun leikki on väkivaltaisia seksileikkejä, en ymmärrä.
Jos sitten tätä 'turvasanaa' ei muistakaan koska sattuu ja koskee ja alkaa vaan paniikissa kiljua "Lopeta!" niin satuttajan ei tarvinne lopettaa koska se ei ole turvasana.
Minä en kertakaikkiaan ymmärrä, että joku haluaa virkata. En silti mene huutelemaan käsityökeskusteluihin huutelemaan siitä.
Vierailija kirjoitti:
Siis minkä hemmetin takia täytyy ryhtyä tuollaiseen leikkiin, jos ei oikeasti halua sitä?? Eikös nimenomaan nämä tällaista harrastavat naiset tykkäävät ja kiihottuvat siitä kun nainen oikeasti ottaa väkisin ja hallitsee menoa?
Ei välttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Itse voin vielä ymmärtää jotenkuten sen että dominoiva mies kiihottaa, mutta sitä en ymmärrä miten joku voi kiihottua siitä että lähdetään LEIKKIMÄÄN että "nyt tää ottais sut niinku kovaa ja nyt tää tukistais tukasta ja sanois huoraks mut hei ei kai sua vaan sattunut, apua sattuko sua oikeesti anteeks anteeks" jne. paskaa. En mä voisi kiihottua ja kuvitella että se mies on joku kauhea dominoiva ja väkisinottava pahis jos tietäisin ettei se uskalla oikeasti koskeakaan muhun ja alkaa täristä ja itkeä ja pyytää anteeksi jos sanon jonkun typerän turvasanan.
Asia selvä. Toiset haluavat leikkiä jotenkin muuten.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se niin on että jos raiskauksesta/väkivaltaisesta seksistä haaveilee niin sen myös pitää olla sitä _oikeasti_. Ilman mitään turvasanoja ja tossukkamiehiä. Jos taas sellaisesta ei haaveile niin on ihan turha larpata mitän raiskausta.
Ei se ole niin. Mikä sinä olet sanomaan, mitä toiset haluavat keskenään leikkiä?
Vierailija kirjoitti:
Ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön. En mäkään välttämättä ymmärtäisi jotain "tee mulle näin mut älä tee kuitenkaan" -paskaa.
Toiset leikkii toisin kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Ja tuoko raiskaus, älkää naurattako. :D Muija on itse mennyt makaamaan pillu levällään ja nesteet valuen sänkyyn ja käskenyt miestä kiskomaan tukasta ja läpsimään naamalle ja sitten tullessaan katumapäälle tai kun seksissä ei mennytkään kaikki omien halujen mukaan itketään että paha, paha mies kun raiskasi.
Mielestäni henkilön oikeus omaan kehoonsä säilyy myös seksin aikana ja hän saa todellakin lopettaa toiminnan kesken halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan voi ymmärtää naisia
Huomasin kyllä.
Onpa kummallisia kommentteja ketjussa bdsm:stä. Minusta se on ihan tavallista seksiä. On tärkeää, että voi luottaa domiin täysin. Onneksi oma mieheni on aina todella hallittu eikä koskaan menetä hermojaan muutenkaan eikä ole esim riidan aikanakaan koskaan vaikkapa huutanut. Tärkeitä ominaisuuksia ihmiselle, jos annat hänen sitoa itsesi. Kaikista ei ole sellaiseen ja ap:n poikaystävästä ainakaan ei näytä olevan.
Voisi käyttää kaksi-osaista turvasanaa, niin ehtis reagoidakin... Eka osa valmistaa lopettamaan, kun alkaa tuntua liikaa ja se vähä rauhoittaa menoo niin ehkä se toka osa jää pois, mutta jokatapauksessa on valmis lopettamaan jos sieltä se toka osa sanotaan ääneen.
Pankaa kantapäät vastakkain hyviän sään aikaan ennen kuin tuo äijän junttura siittää sinulle lapsia. Luultavasti saisit "nauttia" vielä suuren mahasi kanssa tuosta väkivaltaisesta seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en enää pystyisi luottamaan. Kokeneet BDSM-harrastajat saisivat todennäköisesti megaraivarit poikaystäväsi käytöksen johdosta. Niissä piireissä ollaan tavallisesti erittäin tarkkoja siitä, että kumpikin osapuoli voi turvallisin mielin luottaa toiseen ja turvasanan kohdalla akti on keskeytettävä välittömästi. Monet vaniljaihmiset voisivat kyllä ottaa oppia heidän suhtautumisestaan seksiin, luottamukseen ja itsemäärämisoikeuteen.
Olen muuten samaa mieltä, mutta älä viitsi vähätellä ihmisiä, joita BDSM ei kiinnosta kutsumalla heitä "vaniljaihmisiksi". Jokainen tehköön mitä tykkää, kunhan ei satuta muita, ja se heille sallittakoon.
Se ei ole vähättelyä, vaan ihan yleisesti käytetty termi. Käytetään myös esim. tietokonepelien yhteydessä ja ties missä muualla.
Vaikka sitä suht yleisesti käytettäisiin, se ei tarkoita etteikö se olisi vähättelevä ja pilkallinen.
Et sinäkään tykkää että teitä kutsutaan pervoiksi?
No miksikä sitä sitten pitäis kutsua, tai mitä väliä ei sulle kelpais kutsuttais sitä ihan millä nimellä vaan. Itseäni ei kyllä haittaa tippaakaan ja pilkallisuus tulee vain äänen sävyistä tai asian muusta teksti yhteydestä.
T: Vanilja ihan mieluusti.
kunnon sadomasoa jee!! turvasana ja kaikkea, vittu mitä perverssejä olette!
Miten sanot turvasanan pallo suussa?
tietämätön kirjoitti:
Miten sanot turvasanan pallo suussa?
Jos puhuminen on jotenkin estetty, voidaan käyttää turvaelettä. Käyttökelpoinen ratkaisu on esim. avainnippu tai pingispallo, jonka voi pudottaa lattialle merkiksi, että haluaa lopettaa. Saattaa sopia myös tilanteisiin, jossa alistuvalta lähtee taju.
Täytyy tunnustaa että vaikuttaa äärimmäisen idioottimaisilta nämä leikit ja turvasanat...