Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä ei lopettanut vaikka käytin turvasanaa, miten voin enää luottaa?

Vierailija
20.11.2016 |

Meillä on ajoittain suht. rajuakin s/m-seksiä mutta olen aina ollut ehdoton että turvasanan kohdalla TÄYTYY lopettaa.

Viimeksi olin sidottuna sänkyyn ja poikaystävä nai minua aika rajusti ja minuun alkoi sattua. Todella paljon. Käytin turvasanaa mutta hän vaan jatkoi vaikka lopulta jo itkin. Kuitenkin huomattuaan itkuni säikähti ja lopetti heti ja lohdutti. Miten voin enää luottaa?

Kommentit (116)

Vierailija
61/116 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en enää pystyisi luottamaan. Kokeneet BDSM-harrastajat saisivat todennäköisesti megaraivarit poikaystäväsi käytöksen johdosta. Niissä piireissä ollaan tavallisesti erittäin tarkkoja siitä, että kumpikin osapuoli voi turvallisin mielin luottaa toiseen ja turvasanan kohdalla akti on keskeytettävä välittömästi. Monet vaniljaihmiset voisivat kyllä ottaa oppia heidän suhtautumisestaan seksiin, luottamukseen ja itsemäärämisoikeuteen.

Olen muuten samaa mieltä, mutta älä viitsi vähätellä ihmisiä, joita BDSM ei kiinnosta kutsumalla heitä "vaniljaihmisiksi". Jokainen tehköön mitä tykkää, kunhan ei satuta muita, ja se heille sallittakoon.

Se ei ole vähättelyä, vaan ihan yleisesti käytetty termi. Käytetään myös esim. tietokonepelien yhteydessä ja ties missä muualla.

Vaikka sitä suht yleisesti käytettäisiin, se ei tarkoita etteikö se olisi vähättelevä ja pilkallinen.

Et sinäkään tykkää että teitä kutsutaan pervoiksi?

Vierailija
62/116 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et mitenkään voi enää luottaa. Miehen himot eivät tunne käsitettä turvasana enää, kun sen yli on menty.

Toki hän vakuuttelee, ettei ikinä moista enää tapahdu. Luota siinä sitten...

Tilanteessa kun on kovat halut panna ja toinen vaatii keskeyttään, niin itse ainakin runkkaan mällit käsin pihalle heti samantien, jotta homma ei keskeydy ;) Jos joku toinen mies ei siihen pysty, niin täytyy olla aika heikko itsehillintä. Siinä tapauksessa ei kannata tuollaisen partnerin kanssa enää harrastaa S/M-puuhastelua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/116 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enpä tuollaisen kanssa enää rajuja juttuja harrastaisi. Tuohan on sama kuin se että kieltäytyisi seksistä. Oikeastaan varmaan jättäisin tuollaisen porsaan, näki kuitenkin että itkit eikä välittänyt.

Kaikkein vähiten luottaisin tuollaiseen, joka ei osaa lukea!

Ap sanoo aivan selvästi, että lopetti heti, kun näki, että itkin.

Vierailija
64/116 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kyllä valitettavasti samat havainnot. Ei miehet alistu näissä leikeissä, tai no ehkä 2% alistuu. Homman nimi on mies alistamassa naista. Valitettavasti kuvani on muuttunut huonompaan suuntaan skeneen pintapuolisesti tutustuttuani, aiemmin oli avomielisempi.

Nykyään ei luokitella sairaudeksi, mutta en ole itse ollenkaan varma valitettavasti, että oliko se oikea päätös. Erityisesti noissa piireissä liikkuvat miehet epäilyttävät minua, en vaan voi sille mitään.

Mutta tämä on suistio ja ketjun pääasia ap:n kokema käytös. Tuo on sikamaista ja rikollista, toivottavasti ap:n sairas mies saa ansaitsemansa rangaistuksen.

Alistuvia miehiä on kyllä omien havaintojen perusteella olemaan enemmän kuin alistavia naisia. Mätiä omppuja tuppaa olemaan kyllä kyllä joka korissa.

Monia epäilyttää miehet yleisesti aina ja kaikkialla. Ei ne voi sille mitään.

Ap:n poikaystävä on kyllä perseestä. Todellakin turvasanaa totellaan ja siinä ei pitäisi olla mitään tulkinnanvaraa.

Vierailija
65/116 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"vaniljaihmiset", oksennus. Ette sitten yhtään lapsellisempaa termiä keksi? vanilja =tylsä, tavallinen

Ihan normaali ja laajasti käytössä oleva nimityshän tuo on. Loukkaantujat nyt loukkaantuu tietty mistä vaan. Mikä nimitys mahtaisi kenties miellyttää paremmin?

Vierailija
66/116 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"vaniljaihmiset", oksennus. Ette sitten yhtään lapsellisempaa termiä keksi? vanilja =tylsä, tavallinen

Ihan normaali ja laajasti käytössä oleva nimityshän tuo on. Loukkaantujat nyt loukkaantuu tietty mistä vaan. Mikä nimitys mahtaisi kenties miellyttää paremmin?

Kyllä tuo "vaniljaihminen" on ei-BDSM -tyypeille naureskeleva ja itseään ylentävä termi. Ylimielisyys ja toisten vähättely ärsyttää.

Aikaisemmassa viestissä oli hyvä vertaus, eihän alan harrastajatkaan tykkää jos heitä sanotaan pervoiksi tai friikeiksi, sen sijaan että puhutaan vaikka BDSM-harrastajasta.

Vierailija
67/116 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluatte alistavaa seksiä, joka sattuu? Onko se aidosti oma halunne vai onko mies jotenkin aivopessyt teidät suostumaan? Ihan aidosti ihmettelen.

...ihan samalla tavalla naiset ja miehet haluavat näitä asioita. Miestenkin yleisimpiä fantasioita taitanee olla alistetuksi tuleminen. Meillä mies oli aluksi aivan ehdottomasti vastaan ennen kuin ymmärsi, että minä en ihan oikeasti nauti vaniljaseksistä juuri ollenkaan sellaisenaan, vaan tarvitsen kinkyseksiä (tai kuvitelmia siitä nauttiakseni vaniljasta) ja suostui opettelemaan ja lopulta oppi jopa pitämään kinkyilystä.

Vaniljaseksi on sitä, että vaniljakastikkella valellaan erogeeninen alue ja himonussitaan toista raivopäissään

Kinkyseksi on sitä, että väännetään kunnon jööti ja annetaan sen kuivua. Se kuivettua se kiinnitetään naruilla lanteille ja sillä nussitaan vastapuolta

Vierailija
68/116 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt tuollaista "leikkiä". Mielestäni se on vain toisen alistamista ja satuttamista, tahallaan. Kai siitä ihmiset jonkinlaista vallantunnetta saa mutta rakkaudella ei sen kanssa ole yhtään mitään tekemistä.  Luulisin että lyhyt askel henkirikokseen, jotain on henkisesti vialla. Ja eikö noissa piireissä välillä ihmisiä myös kuole, kuristuu esim. Sairasta leikkiä. Oikea seksi on kahden ihmisen rakastelua, toisen välittämistä ja hellänä pitämistä, ei satuttamista. 

Vierailija
69/116 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön

70/116 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani aloittajan puolesta, noissa hommissa todellisen vallan tulisi aina olla alistettavalla. Itse kuulun niihin ihmisiin jotka teoriassa pitävät ajatuksesta että vastapuolella on kaikki valta mutta jos epäilen hetkeäkään että toinen ei lopeta pyynnöstä niin tilanne eskaloituu hyvin nopeasti paniikkiikohtaukseen. Esimerkiksi riitojen jälkeen on turha edes yrittää, vaikka järjellä tiedän että toiseen voi luottaa niin tunne on vahva.

Itse kysymykseen, en voisi jatkaa suhteessa jossa luotto menisi noin pahasti

Vierailija
71/116 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo "vaniljaihminen" on ei-BDSM -tyypeille naureskeleva ja itseään ylentävä termi. Ylimielisyys ja toisten vähättely ärsyttää.

Aikaisemmassa viestissä oli hyvä vertaus, eihän alan harrastajatkaan tykkää jos heitä sanotaan pervoiksi tai friikeiksi, sen sijaan että puhutaan vaikka BDSM-harrastajasta.

Eikä ole. Et kertonut, mikä nimitys mahtaisi miellyttää.

BDSM-harrastajat kutsuvat ihan itsejään ja toisiaan hyvinkin usein pervoiksi.

Vierailija
72/116 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt tuollaista "leikkiä". Mielestäni se on vain toisen alistamista ja satuttamista, tahallaan. Kai siitä ihmiset jonkinlaista vallantunnetta saa mutta rakkaudella ei sen kanssa ole yhtään mitään tekemistä.  Luulisin että lyhyt askel henkirikokseen, jotain on henkisesti vialla. Ja eikö noissa piireissä välillä ihmisiä myös kuole, kuristuu esim. Sairasta leikkiä. Oikea seksi on kahden ihmisen rakastelua, toisen välittämistä ja hellänä pitämistä, ei satuttamista. 

Meitä kaikkia kiinnostaa varmasti hyvinkin paljon se, mitä et ymmärrä.

Vierailija
73/116 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväsi on itsekäs kusipää. Löydät varmasti paremman. 

Vierailija
74/116 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, teidän leikeistänne ei saa sanoa mitään moitittavaa, pitää vain ymmärtää. Hohhoijaa...

Vierailija
75/116 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, teidän leikeistänne ei saa sanoa mitään moitittavaa, pitää vain ymmärtää. Hohhoijaa...

Kyllä sinä teet väärin, koska minä en halua tehdä samalla tavalla. Ryystä kahvia, kun noin haukotuttaa jo tässä vaiheessa päivää.

Vierailija
76/116 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tällaiset leikit ovat sairaita! "Leikin" pitäisi olla jotain hauskaa, mielikuvituksellista eikä kipua tuottavaa. Kun leikki on väkivaltaisia seksileikkejä, en ymmärrä.

Jos sitten tätä 'turvasanaa' ei muistakaan koska sattuu ja koskee ja alkaa vaan paniikissa kiljua "Lopeta!" niin satuttajan ei tarvinne lopettaa koska se ei ole turvasana.

Vierailija
77/116 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tällaiset leikit ovat sairaita! "Leikin" pitäisi olla jotain hauskaa, mielikuvituksellista eikä kipua tuottavaa. Kun leikki on väkivaltaisia seksileikkejä, en ymmärrä.

Jos sitten tätä 'turvasanaa' ei muistakaan koska sattuu ja koskee ja alkaa vaan paniikissa kiljua "Lopeta!" niin satuttajan ei tarvinne lopettaa koska se ei ole turvasana.

Sadomasokismihan oli sairausluettelossa 2011 asti. Ap:n poikaystävä saa miettimään kyllä vakavasti, että pitäisikö se laittaa sinne takaisin.

Vierailija
78/116 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo peukkumääriä ni pistää kyl ihmettelemään porukkaa ja niiden mieltymyksiä! Eikö downshiftaaminen ja mindfullness olis parempi kaikille kuin että mennään kuin narkki kovempien aineiden perässä, kohti persoonan tyhjyyttä ja kuolemaa

Vierailija
79/116 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enpä tuollaisen kanssa enää rajuja juttuja harrastaisi. Tuohan on sama kuin se että kieltäytyisi seksistä. Oikeastaan varmaan jättäisin tuollaisen porsaan, näki kuitenkin että itkit eikä välittänyt.

Aloittaja kertoi, että poikaystävä ei reagoinut turvasanaan, mutta lopetti kun huomasi aloittajan itkevän. 

Tuollaiset sitomisleikit ja raju seksi on hankala yhdistelmä, koska kun ihminen on oikein kiihottunut, toimintaa on vaikea lopettaa. 

Ei tuon takia tietenkään kumppania kannata jättää, mutta pitää kuitenkin keskustella miten tuollaisissa hankalissa tilanteissa toimitaan. Pitäisikö luopua sitomisesta, jotta aloittaja pystyisi aina liikkumaan tarvittaessa. 

Vierailija
80/116 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluatte alistavaa seksiä, joka sattuu? Onko se aidosti oma halunne vai onko mies jotenkin aivopessyt teidät suostumaan? Ihan aidosti ihmettelen.

Nämä naisparat on aivopesty alistumaan. Tuo "kyllä miehetkin tykkää alistua!!!11" huutelu on paskaa, niiden osuus on todella pieni.

Mulla on kyllä valitettavasti samat havainnot. Ei miehet alistu näissä leikeissä, tai no ehkä 2% alistuu. Homman nimi on mies alistamassa naista. Valitettavasti kuvani on muuttunut huonompaan suuntaan skeneen pintapuolisesti tutustuttuani, aiemmin oli avomielisempi.

Nykyään ei luokitella sairaudeksi, mutta en ole itse ollenkaan varma valitettavasti, että oliko se oikea päätös. Erityisesti noissa piireissä liikkuvat miehet epäilyttävät minua, en vaan voi sille mitään.

Mutta tämä on suistio ja ketjun pääasia ap:n kokema käytös. Tuo on sikamaista ja rikollista, toivottavasti ap:n sairas mies saa ansaitsemansa rangaistuksen.

Samat kokemukset, olen tuo kirjoittaja nro.50. En ole ikinä osallistunut noihin itse, mutta tutustuin näihin juttuihin entisen kaveripiirin painostuksesta. Valitettavasti se dom/sub suhde ulottuu hyyyvin harvoin vaan makuuhuoneen puolelle, ja iso osa näissä mukana olevista miehistä on mukana ihan vaan sen takia kun saa kerrankin pahoinpidellä naisia ihan luvan kanssa. En luota yhteenkään miespuoliseen joka on kiinnostunut BDSM:stä, ja jos satun joskus päätymään parisuhteeseen ja kiinnostus tulee ilmi, pakkaan kamat ja häivyn heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi