Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saan eniten aloitteita 145-160 cm pitkiltä naisilta

Vierailija
19.11.2016 |

Ja olen itse 181 cm pitkä. Eipä ihme, etteivät lyhyet miehet löydä naisia, kun ne lyhyimmätkin naiset haluavat niin paljon itseään pidemmän miehen. Itse kyllä tykkäisin saada naisen, joka olisi lähempänä omaa pituuttani (saa olla vaikka itseäni vähän pidempikin). Jollekin 165 cm pitkälle miehelle naisen löytäminen on melkeinpä mahdottomuus, ellei ole todella komea, rikas tai korkeassa asemassa.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan "normaaleissa" mitoissa ja en voi sietää että mua kannetaan tai nostellaan. Jotenkin alistavaa toimintaa aikuiselta mieheltä, aikuiselle naiselle. En ole lapsi enkä nukke, osaan seistä jaloillani ja kävellä.

Etkö ymmärrä, että se on hellyydenosoitus? Yksikään mies ei nostele sellaista, josta ei pidä. Ei kai suudelma häiritsisi sinua, vaikka lapsiakin aina pussaillaan?

Naisasianaiset ja näihin samaistuvat näkevät vihaamansa patriarkaatin kaikkialla. Onneksi nämä olennot ovat pikku hiljaa katoamassa näyttämöltä.

Sinäkö päätät mikä on hellyydenosoitusta?

Ja kaikki hellyydenosoitukset pitää ottaa vastaan?

Puolituttu tulee kännipäissään takaapäin nostamaan mut ilmaan ja mun pitäis iloita tästä hellyydenosoituksesta?

Juu, kiitos mut ei kiitos!

Yrität kumota jotain yleismaailmallista ja luonnossakin olevaa: miehen vahvuutta, valtaa ja voimaa naiseen nähden. Käyt toivotonta taistelua, jota et voi voittaa.

Vierailija
62/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne lyhyet naiset ei halua yhtä lyhyitä lapsia. 

Mutta minä liki 180-senttinen nainen otinkin 169-senttisen miehen. Lapset on sopivasti keskimittaisia.

Päätit tunnustautua oikein Porvoon mitalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 168cm nainen ja mieheni on 170cm. Meillä on neljä tytärtä. Kaksi täysi-ikäistä, jotka ovat 161cm ja162cm pitkiä. 15v pituutta vain 152cm eikä enää ole kasvanut yhtään pariin vuoteen. Kuopus nyt 148cm, mutta vasta 12v eikä menkat alkaneet, joten varmasti kasvaa vielä ainakin lähelle160cm. Mieheni suvussa sekö naiset että miehet olleet lyhyitä.

Lisään vielä, että tyttärieni poikaystävät ovat kyllä olleet aina reippaasti miestäni pidempiä.

Vierailija
64/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 155cm nainen. En yhtään tykkää pitkistä miehistä. Lyhyet miehet ovat parhaita <3

Vierailija
65/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina valitetaan, että naiset eivät tee aloitteita. Ja sitten kun tekevät, valitetaan, että oli kyseessä väärän pituinen nainen. Jos AP kerta saa "eniten" aloitteita lyhyiltä, silloinhan hän saa aloitteita myös pitemmiltä, eli olkoon hyvä ja deittailkoon heitä sitten.

On muutenkin pelottavaa tehdä aloite ja nytkö pitäisi vielä hävetä omaa lyhyyttäänkin, jos mies sattuu olemaan jonkun tietyn senttirajan yli...

Niin valitankin ja edelleen odotan ensimmäistä naisen tekemää aloitetta. Mulle on ihan samantekevää kuinka pitkä nainen on kunhan ei pode siitä (tai mun pituudesta) ongelmaa

Vierailija
66/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170 cm pitkä roteva nainen ja olen ollut kovasti rakastunut (ja tunne ei ollut yksipuolista) suurin piirtein itseni pituiseen ja jopa lyhyempään mieheen. On mulla ollut yli 180-senttisiäkin miehiä. Ei mua mieheksi luulla, on sen verran rintavarustusta ja kurveja sekä aina pitkä tukka enkä naamaltanikaan näytä mieheltä. Äitini oli 168 cm ja isäni 180 cm sekä veljeni on 182 cm. Olen kaukana kirahvin näköisestä, kukaan mies ei ole haukkunut mua pituuteni takia, vain yksi nainen. Enkä todellakaan halua, että mua kannellaan ja nostellaan mihinkään. Onneksi se ei ole yleensä mahdollista. Ei sillä miehen pituudella niin väliä.