Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saan eniten aloitteita 145-160 cm pitkiltä naisilta

Vierailija
19.11.2016 |

Ja olen itse 181 cm pitkä. Eipä ihme, etteivät lyhyet miehet löydä naisia, kun ne lyhyimmätkin naiset haluavat niin paljon itseään pidemmän miehen. Itse kyllä tykkäisin saada naisen, joka olisi lähempänä omaa pituuttani (saa olla vaikka itseäni vähän pidempikin). Jollekin 165 cm pitkälle miehelle naisen löytäminen on melkeinpä mahdottomuus, ellei ole todella komea, rikas tai korkeassa asemassa.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan "normaaleissa" mitoissa ja en voi sietää että mua kannetaan tai nostellaan. Jotenkin alistavaa toimintaa aikuiselta mieheltä, aikuiselle naiselle. En ole lapsi enkä nukke, osaan seistä jaloillani ja kävellä.

Kuulostat kylmältä naiselta.

Vierailija
42/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina valitetaan, että naiset eivät tee aloitteita. Ja sitten kun tekevät, valitetaan, että oli kyseessä väärän pituinen nainen. Jos AP kerta saa "eniten" aloitteita lyhyiltä, silloinhan hän saa aloitteita myös pitemmiltä, eli olkoon hyvä ja deittailkoon heitä sitten.

On muutenkin pelottavaa tehdä aloite ja nytkö pitäisi vielä hävetä omaa lyhyyttäänkin, jos mies sattuu olemaan jonkun tietyn senttirajan yli...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kade

Haluaisin juuri sellaisen naisen

M186 skrode

Oi voi pitkä ja skrode

Nam....t. 162cm

Vierailija
44/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nyt miehen täytyy olla pidempi jotta mun ei tarvi kurkotella jatkuvasti esim. kaupassa, jos tarvitsen ylähyllyltä jotain. Mutta syy pidempään mieheen nyt tais vaan olla rakastuminen. Ei pituuteen, ei ulkonäköön vaan luonteeseen.

Vierailija
45/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan "normaaleissa" mitoissa ja en voi sietää että mua kannetaan tai nostellaan. Jotenkin alistavaa toimintaa aikuiselta mieheltä, aikuiselle naiselle. En ole lapsi enkä nukke, osaan seistä jaloillani ja kävellä.

Etkö ymmärrä, että se on hellyydenosoitus? Yksikään mies ei nostele sellaista, josta ei pidä. Ei kai suudelma häiritsisi sinua, vaikka lapsiakin aina pussaillaan?

Vierailija
46/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat kylmältä naiselta.

No, sitä en ole, siis kylmä. En vaan tykkää että mua nostellaan, saati että kanniskellaan.

Vierailija
47/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salli mun nauraa, 145cm pitkiltä naisilta? Tarkoitat varmaan sitten 9-10vuotiaita pikkutyttöjä. Mun poika täytti viikko sitten 10v ja hän on 149cm pituinen. Mittanauhallako mittaat sinua iskevät naiset, ns. kääpiöt??

Vierailija
48/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ymmärrä, että se on hellyydenosoitus? Yksikään mies ei nostele sellaista, josta ei pidä. Ei kai suudelma häiritsisi sinua, vaikka lapsiakin aina pussaillaan?

Naisasianaiset ja näihin samaistuvat näkevät vihaamansa patriarkaatin kaikkialla. Onneksi nämä olennot ovat pikku hiljaa katoamassa näyttämöltä.

Vierailija
49/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 10-vuotias LAPSENI on 145 cm pitkä, oikein yököttää lukea näitä että miehet tuntee vetoa tuon pituisiin. Hänellä vielä pitkät ja paksut hiukset niin miehet tuijottaa. Hyi helvetti.

Vierailija
50/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaajat käyvät poteroissaan epätoivoista taistelua kasvavaa ylivoimaa vastaan :D

Vierailija
51/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun 10-vuotias LAPSENI on 145 cm pitkä, oikein yököttää lukea näitä että miehet tuntee vetoa tuon pituisiin. Hänellä vielä pitkät ja paksut hiukset niin miehet tuijottaa. Hyi helvetti.

Onko käynyt mielessä että on aikuisia naisia ja miehiä jotka ovat tuon mittaisia? Hekö eivät saisi etsiä kumppania?

Vierailija
52/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisasianaiset ja näihin samaistuvat näkevät vihaamansa patriarkaatin kaikkialla. Onneksi nämä olennot ovat pikku hiljaa katoamassa näyttämöltä.

Sinäkö päätät mikä on hellyydenosoitusta?

Ja kaikki hellyydenosoitukset pitää ottaa vastaan?

Puolituttu tulee kännipäissään takaapäin nostamaan mut ilmaan ja mun pitäis iloita tästä hellyydenosoituksesta?

Juu, kiitos mut ei kiitos!

Vierailija
53/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on 165cm ja isäni 170cm, me lapset ollaan kaikki alle 165cm pitkiä.

Vierailija
54/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä samat naiset sitten nillittävät kun ei löydy hyvää puolisoa, mutta nirsoilevat jostain viidestä sentistä pituudessa. Siis oikeasti, jos joku 160 senttinen olisi muuten täydellinen ja kaikkea mitä on etsinyt koko elämänsä niin oikeastiko nämä ihmiset jättävät välistä jonkun piirteen takia mille ei voi mitään? MITÄ väliä sillä on onko mies 160 vai 180cm? oksettaa tuon tasoinen pinnallisuus

t. lyhyen miehen vaimo

Vierailija
55/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 154cm pituinen nainen ja mieheni on 25cm pidempi. En valinnut häntä pituuden vuoksi. Mieheni taas tykkää siitä, että olen pieni. Haluaa nostella minua usein.

Vierailija
56/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

150 cm, ja alle sen, on ihan virallisesti kääpiö,

Ei muuten ole. Tsekkaapa faktat. Raja menee jossain 140 cm korvilla ja vaatii pituuden puutteen lisäksi vielä jotain muutakin.

Vierailija
57/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salli mun nauraa, 145cm pitkiltä naisilta? Tarkoitat varmaan sitten 9-10vuotiaita pikkutyttöjä. Mun poika täytti viikko sitten 10v ja hän on 149cm pituinen. Mittanauhallako mittaat sinua iskevät naiset, ns. kääpiöt??

Jospa sinä tarkistaisit kääpiön kriteerit ennen kuin alat haukkua täysin normaaleja mutta lyhyempia naisia. Nimittelysi on törkeää.

Vierailija
58/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on jotenkin "outoa" että ne lyhyimmät naiset haluaa tosi pitkän miehen ja toisinpäin. Itse oon 168cm ja en mielelläni seurustelisi itseäni yli 20cm pidemmän miehen kanssa. Mun nykyinen mies on just sopivan pituinen mulle, 183cm eli 15 senttiä pidempi. Lyhyillä miehilläkään ei olisi ongelmaa naisen saannissa, jos lyhyet naiset viehättyisivät itseään max 15 cm pidemmistä miehistä. Tyyliin nainen 150 ja mies 165, nainen 155 ja mies 170, nainen 160 ja mies 175 jne. Ihmisten pituus noudattaa Gaussin käyrää joten luulisi jokaiselle miehelle löytyvän sopiva ja sopivan pituinen puoliso. Toisaalta nää pitkiä miehiä (isähahmoja?) himoitsevat lyhyet naiset sekoittaa noiden jakaumien yhteensopivuutta.

Ihan täsmälleen näin. Jokaiselle löytyisi pituuden suhteen sopiva puoliso, jos tosi lyhyet naiset eivät valkkaisi tosi pitkiä miehiä, vaan pariutuisivat enemmän itseään vain n. 15 cm pidempien kanssa.

Sopivalla pituuserolla on monia hyviä puolia: on helpompi suudella seisten tai seksin aikana, on helpompi valita sopivan mittainen sänky, keittiötasojen korkeus omaan kotiin sekä lastenvaunujen aisan ominaisuudet. Jos nää kuulostaa pinnallisilta pikkuasioilta, niin kuinka pinnallista on se, että voi 12 cm korkkareissakin olla miestä päätä lyhempi tai että mies voi heitellä, nostella ja käännellä mielensä mukaan pientä naista.

Vierailija
59/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 168cm nainen ja mieheni on 170cm. Meillä on neljä tytärtä. Kaksi täysi-ikäistä, jotka ovat 161cm ja162cm pitkiä. 15v pituutta vain 152cm eikä enää ole kasvanut yhtään pariin vuoteen. Kuopus nyt 148cm, mutta vasta 12v eikä menkat alkaneet, joten varmasti kasvaa vielä ainakin lähelle160cm. Mieheni suvussa sekö naiset että miehet olleet lyhyitä.

Vierailija
60/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua. Mä olen nainen 41. Sinkkuilin aikani eron jälkeen. Molemmat mieheni ovat pitkiä.. ikinä ei tullut tunnetta, etten jollekki miehelle kelpais pituuteni vuoksi. En tainnut kohdata noita miehiä, sillä kiinnostusta riitti myös pitkiltä.