Saan eniten aloitteita 145-160 cm pitkiltä naisilta
Ja olen itse 181 cm pitkä. Eipä ihme, etteivät lyhyet miehet löydä naisia, kun ne lyhyimmätkin naiset haluavat niin paljon itseään pidemmän miehen. Itse kyllä tykkäisin saada naisen, joka olisi lähempänä omaa pituuttani (saa olla vaikka itseäni vähän pidempikin). Jollekin 165 cm pitkälle miehelle naisen löytäminen on melkeinpä mahdottomuus, ellei ole todella komea, rikas tai korkeassa asemassa.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olen itse 181 cm pitkä. Eipä ihme, etteivät lyhyet miehet löydä naisia, kun ne lyhyimmätkin naiset haluavat niin paljon itseään pidemmän miehen. Itse kyllä tykkäisin saada naisen, joka olisi lähempänä omaa pituuttani (saa olla vaikka itseäni vähän pidempikin). Jollekin 165 cm pitkälle miehelle naisen löytäminen on melkeinpä mahdottomuus, ellei ole todella komea, rikas tai korkeassa asemassa.
Mistä tiedät, että nämä naiset eivät tee aloitteita myös lyhyille miehille?
Koska lyhyet miehet aina valittavat, etteivät löydä edes lyhyttä naista. Plus että en ole mitenkään erityisen komea, mutta se pituus on suuri plussa itseäni paljon lyhyemmille naisille.
Mä olen ihmetellyt miksi moni 155-160 cm nainen haluaa pitkän yli 184 cm miehen, kun taas minä 171,5 cm voin ihan hyvin seurustella 180 cm kanssa.
Ne lyhyet naiset ei halua yhtä lyhyitä lapsia.
Mutta minä liki 180-senttinen nainen otinkin 169-senttisen miehen. Lapset on sopivasti keskimittaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mutta minä liki 180-senttinen nainen otinkin 169-senttisen miehen. Lapset on sopivasti keskimittaisia.
Oma äitini oli lyhyt, isäni pitkä. Olen äitiänikin lyhyempi. :D
Oon kade
Haluaisin juuri sellaisen naisen
M186 skrode
Olen 162 pitkä ja minulle käy miehet 165 ja 165+. En ole nirso pituuden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyitä naisia on kiva nostaa kainalosta ja siirtää paikasta toiseen. Suuttuvat ja potkivat ja lyövät ilmaa kuin pienet lapset mutta jotenkin se on niin koomista:)
Eksästänikin oli hassunhauskaa kun puukotin sitä. :)
moi
haluun naisen 130cm, muulla ei väliä...
Vierailija kirjoitti:
En usko, että ne naiset on ihan noin laskemoivia ja rationaalisia tällaisissa asioissa. Itseäni kyllä vähän häiritsee rakastella itseäni huomattavasti lyhyemmän naisen naisen kanssa, vaikka muuten olisikin ihan ok. Suudellakseen ja halatakseen pitää polvistua epämukavaan asentoon ja muutenkin liian paljon itseään pienemmän naisen kanssa rakastelu häiritsee.
AP
Alitajuisesti etsivät sellaista miestä, jonka kanssa ei tulisi liian lyhyitä lapsia. Yli 170 cm naisilla ei tätä painetta ole.
Mä olen 175cm nainen ja teen aloitteita yleensä noin 170-180cm miehille, mutta toki se on valitettava tosiasia, että monille naisille miehen pituus on ratkaisevassa osassa ja halutaan joku kymmeniä senttejä pidempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että ne naiset on ihan noin laskemoivia ja rationaalisia tällaisissa asioissa. Itseäni kyllä vähän häiritsee rakastella itseäni huomattavasti lyhyemmän naisen naisen kanssa, vaikka muuten olisikin ihan ok. Suudellakseen ja halatakseen pitää polvistua epämukavaan asentoon ja muutenkin liian paljon itseään pienemmän naisen kanssa rakastelu häiritsee.
AP
Voi, et sinä parka kyllä juttele naisille paljon jos luulet ettei se pituuden huomioiminen ole tietoinen valinta.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko he täysi-ikäisiä?
Ainakin tietääkseni. Osa jopa keski-ikäisiä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Olen 162 pitkä ja minulle käy miehet 165 ja 165+. En ole nirso pituuden suhteen.
Ai niin AP, jotkut miehet muuten haluavat itseään paljon lyhyemmän naisen tai sitten vain ihastuvat naiseen, joka vain sattuu olemaan huomattavasti lyhyempi. Yksi mies, joka pitää minusta, on minua paljon pidempi. En osaa sanoa miten paljon pidempi tarkalleen, mutta yletyn häntä noin rintakehään asti. :O Eli on varmaan parimetrinen. :O Sitten toinen mies on myös minua reilusti pidempi, mutta ei ihan noin paljon. :O
Äitini on 164 cm pitkä, isä 170 cm ja veli 185 cm.
Minusta tuli 160 cm ja haluaisin 180-senttisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Voi, et sinä parka kyllä juttele naisille paljon jos luulet ettei se pituuden huomioiminen ole tietoinen valinta.
En väitä, etteivätkö naiset tiedostaisi haluavansa pitkiä miehiä. En vain usko, että he alinomaan miettisivät omien tulevien jälkeläistensä pituutta. Varsinkaan jos kyse on yhdenillan suhteista.
AP
Mulla sama juttu. Itse olen 170cm ja haluaisin 175+cm, mielellään rotevan naisen. Nämä taas eivät ole koskaan musta kiinnostuneet eli kysyntä ja tarjonta ei kohtaa. Sääli
M29
Naiseton provo-petteri valehtelee.
Mistä tiedät, että nämä naiset eivät tee aloitteita myös lyhyille miehille?