Saan eniten aloitteita 145-160 cm pitkiltä naisilta
Ja olen itse 181 cm pitkä. Eipä ihme, etteivät lyhyet miehet löydä naisia, kun ne lyhyimmätkin naiset haluavat niin paljon itseään pidemmän miehen. Itse kyllä tykkäisin saada naisen, joka olisi lähempänä omaa pituuttani (saa olla vaikka itseäni vähän pidempikin). Jollekin 165 cm pitkälle miehelle naisen löytäminen on melkeinpä mahdottomuus, ellei ole todella komea, rikas tai korkeassa asemassa.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne lyhyet naiset ei halua yhtä lyhyitä lapsia.
Mutta minä liki 180-senttinen nainen otinkin 169-senttisen miehen. Lapset on sopivasti keskimittaisia.
Oma äitini oli lyhyt, isäni pitkä. Olen äitiänikin lyhyempi. :D
Kannataisi tarkistaa tuo isyys juttu. Olen reilu 190 senttinen mies ja toinen lapseni jäi yli 20 senttiä neuvolan horoskoopeista. Erotessa exä sitten paljasti että eipä ollutkaan minun lapseni.
Tuon pituiset naiset ovat heikkouteni! Vielä jos on siro(hko), niin se on siinä! :) 186cm mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta minä liki 180-senttinen nainen otinkin 169-senttisen miehen. Lapset on sopivasti keskimittaisia.
Kannataisi tarkistaa tuo isyys juttu. Olen reilu 190 senttinen mies ja toinen lapseni jäi yli 20 senttiä neuvolan horoskoopeista. Erotessa exä sitten paljasti että eipä ollutkaan minun lapseni.
No sinulle kävi niin. Minä voin kertoa oman historiani. Olen 178 cm, mies 180. Tytär on 160, poika 189. Olenko pettänyt?
Kyllä minä jonkun verran ajattelisin juuri mahdollisten tulevien lasten pituutta. Ei voi mitään, mutta en uskaltaisi tehdä lapsia 165-senttisen miehen kanssa. Tyttölapsen lyhyeksi jääminen ei haittaisi, mutta en tahtoisi poikani jäävän poikkeuksellisen lyhyeksi. No, pidän kyllä pitkää miestä hotimpanakin kuin lyhyttä. Tai en mä oikeastaan edes pitkää miestä tarvitsisi, keskimittainen käy mainiosti, mutta en siis ihan todella lyhyttä haluaisi.
Minä olen hoikka ja 175cm pitkä mies ja olen yllättynyt kuinka moni roteva ja pitkä nainen on minusta kiinnostunut. Lyhyet ja sirot harvemmin ja itse olen taas heistä kiinnostunut. Tosin johtunee siitä, että lyhyille ja siroille naisille on ottajia jonoksi asti ja isommille taas ei niinkään, joten joutuvat itse olemaan aktiivisia ja lähestymään. Minua verrattaen moni katsoo, mutta harva lähestyy.
Luontaisesti naiset kelpuuttavat vaikka 165 pitkän miehen, mutta media on antanut monille heistä mallin nirsoiluun ja rakentanut epäterveen uskomuksen, että miehen on oltava vähintään 180 pitkä. Media rakentaa ihanteet.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hoikka ja 175cm pitkä mies ja olen yllättynyt kuinka moni roteva ja pitkä nainen on minusta kiinnostunut. Lyhyet ja sirot harvemmin ja itse olen taas heistä kiinnostunut. Tosin johtunee siitä, että lyhyille ja siroille naisille on ottajia jonoksi asti ja isommille taas ei niinkään, joten joutuvat itse olemaan aktiivisia ja lähestymään. Minua verrattaen moni katsoo, mutta harva lähestyy.
Itse olen 186 cm pitkä ja lihaksikas. Viehdyn pääosin alle 160cm naisista. Pitkiä olisi tarjolla riesaksi asti, mutta en vain kiinnostu heistä. Voi olla, että kaikki naiset haluavat pidempiä miehiä joten lyhyemmille miehille jää vähemmän valikoimaa.
Eihän noin lyhyttä naista edes huomaa.
150 cm, ja alle sen, on ihan virallisesti kääpiö,
Mua ei kiinnosta noin pitkät miehet. N.170cm mies on sopiva. Makunsa kullakin.
T. 163cm nainen
Vierailija kirjoitti:
Tuon pituiset naiset ovat heikkouteni! Vielä jos on siro(hko), niin se on siinä! :) 186cm mies
Hyi. Ootko tietoinen että sulla on pedofiilisiä taipumuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyitä naisia on kiva nostaa kainalosta ja siirtää paikasta toiseen. Suuttuvat ja potkivat ja lyövät ilmaa kuin pienet lapset mutta jotenkin se on niin koomista:)
Eksästänikin oli hassunhauskaa kun puukotin sitä. :)
Onko modeissa äärifeministejä? Yllä oleva tapon yrityksellä kerskuminen on saanut jäädä, aiempi teksti on poistettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle kävi noin mutta yleensä geenit määräävät pituuden ja se pituus yms voi periytyä kauempaakin suvusta, riippuen siitä mitkä tekijät dominoivat. Perheessä oli 180cm ja 155 cm lapset ja taatusti samasta lyhyestä isästä koska olivat kaksoset. Kummankin vanhemman suvussa sattui olemaan monen pituista ihmistä ja geenilotossa ne lyhyysgeenit kasautuivat sille toiselle lapselle.
Lyhyet naiset ovat suloisia ja heitä on mukava kantaa :')
Alitajunta tai ei, mutta olen 147 cm nainen. En todellakaan kääpiö, en voi kuulua edes lyhytkasvuisten yhdistykseen. Ja ikinä en ole voinut kuvitellakaan kiinnostuvani alle 180 cm kumppanista. Täysi-ikäisenä minulla on ollut 5kk että en ole seurustellut. Ja ihan varmasti kyseessä on luonnon ohjaama kiinnostus etsiä mahdollisimman erilainen kumppani, kuin minä itse. Lapsia on nyt kolme, ja isällä mittaa 183cm.
Mun mielestä on jotenkin "outoa" että ne lyhyimmät naiset haluaa tosi pitkän miehen ja toisinpäin. Itse oon 168cm ja en mielelläni seurustelisi itseäni yli 20cm pidemmän miehen kanssa. Mun nykyinen mies on just sopivan pituinen mulle, 183cm eli 15 senttiä pidempi. Lyhyillä miehilläkään ei olisi ongelmaa naisen saannissa, jos lyhyet naiset viehättyisivät itseään max 15 cm pidemmistä miehistä. Tyyliin nainen 150 ja mies 165, nainen 155 ja mies 170, nainen 160 ja mies 175 jne. Ihmisten pituus noudattaa Gaussin käyrää joten luulisi jokaiselle miehelle löytyvän sopiva ja sopivan pituinen puoliso. Toisaalta nää pitkiä miehiä (isähahmoja?) himoitsevat lyhyet naiset sekoittaa noiden jakaumien yhteensopivuutta.
Itseäni viehättää mies jota ei tarvitse ottaa ja repiä alaspäin jotta ei pussaisi rintaa.
Olen 160cm ilman kenkiä ja mieheni on 170cm, eli ihan mahtava pituus kun pidän melkein aina korkokenkiä.
Eli itselleni sopiva pituus on +/- 3cm kun minulla on normaalit korkokengät. Ei minua haittaa lyhyempi mies, jos hänen itsetuntonsa kestää että olen 160+6-10cm päivittäin.
Että kyllä esim ystävän 197cm pituus aikoinaan hätkähdytti kun ensi kertaa tapasimme, en vaan ikinä ole tuntenut vetoa itseäni liian pitkiin miehiin.
Olisi inhoittavaa rakastellessa kun paikat kohtaavat niin olisi epämukavaa sille toiselle suudella minua.
Vierailija kirjoitti:
Alitajunta tai ei, mutta olen 147 cm nainen. En todellakaan kääpiö, en voi kuulua edes lyhytkasvuisten yhdistykseen. Ja ikinä en ole voinut kuvitellakaan kiinnostuvani alle 180 cm kumppanista. Täysi-ikäisenä minulla on ollut 5kk että en ole seurustellut. Ja ihan varmasti kyseessä on luonnon ohjaama kiinnostus etsiä mahdollisimman erilainen kumppani, kuin minä itse. Lapsia on nyt kolme, ja isällä mittaa 183cm.
Eli vastaavalla logiikalla luonto ajaisi pitkiä naisia etsimään lyhyitä miehiä kumppaneiksi? Epäilenpä
Mä olen ihan "normaaleissa" mitoissa ja en voi sietää että mua kannetaan tai nostellaan. Jotenkin alistavaa toimintaa aikuiselta mieheltä, aikuiselle naiselle. En ole lapsi enkä nukke, osaan seistä jaloillani ja kävellä.
:D
Mulle kelpais lyhytkin mies, kunhan on naamaltaan nätti :P