Parisuhteen onnen salalaisuus on yli 10 vuotta vanhempi mies
Kuten monesta julkkisparista huomaa, mies on onnellinen vasta, kun hänellä reilusti nuorempi nainen. Ikäisensä nainen ei motivoi pitämään itsestään huolta eikä hemmottelemaan puolisoa. Vanhempi mies pitää naista kuin kukkaa kämmenellä. Vielä kun vertailukohtana entinen parhaat päivät nähnyt ex-vaimo, mies on entistä innokkaampi olemaan itsekin parhaimmillaan. Monesti perhe-elämäkin alkaa kukoistamaan vasta nuoremman vaimon myötä.
Naisten ei siis kannata pariutua ikäisensä miehen kanssa, jos haluaa kunnioitusta, ihailua ja hemmottelua.
Kommentit (57)
Öö.. Mulla 11 vuotta vanhempi mies ja on tosi lapsellinen ja suhde voi tosi huonosti kun mies on niin itsekeskeinen.
Minulla on nuorempi mies, jonka kanssa seksi on mahtavaa. Kuuntelee minua ja kommunikoimme. Oman ikäiset on luulleet, mitä nainen haluaa, eivätkä ole kuulleet. Motivoi todellakin minua pitämään itseni kunnossa.
Ai nyt taas tehdään näitä ikäaloituksia.
En halua kunnioitusta, ihailua ja hemmottelua.
Haluan rakkautta, toveruutta ja tasavertaisen suhteen ikäiseni miehen kanssa.
Jos kestävää suhdetta etsii, niin totta kai kannattaa katsoa mallia julkkiksista.
Vanhat miehet ovat vastenmielisiä.
Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vanhat miehet ovat vastenmielisiä.
Ei kiitos.
Haukotus sentään.
Itselläni on miehen kanssa 14 vuotta ikäeroa ja välistä huomaa ihmisten reaktiot siihen. Ymmärrän toki, etenkin jos toinen kumppani on vielä nuori. Meidän suhte taas pelittää aivan mahtavasti joka aihealueella vaikka vähän ikäeroa onkin. Mutta yhtä hyvin suhteet, missä ikäeroa ei ole paljoa, voi toimia kans hyvin.
Gay fish kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gay fish kirjoitti:
Kauankos ne julkkisparien suhteet kestää? Ei kauaa. Enkä muuten ymmärrä miksi yksikään nuori nainen ottaisi huomattavasti vanhempaa kulahtanutta ukkoa. Kyllä ne nuoret miehet voittavat vanhat ukot 100-0 niin komeudessa, käytöstavoissa, kestävyydessä ja kokeilunhalussa.
Kuinka monen vanhan ukon alla olet uikuttanut, kun tiedät heidän kestävyydestään faktoja ladella?
En yhdenkään, enkä aio ennen kuin itse olen vanha. Mutta ihan faktatietoa on, että vanhat ei jaksa ja niiden stondis on pehmeämpi. Ihan oikeesti. Mitä sellasella tekee? Rumiakin ovat.
Ainakaan 70 vuotiaalla ei vielä ole sen pehmeämpi stondis,ehkä jollakin 80-90 vuotiaalla voi olla jo eroa mutta sen ikäisiä petihommat ei varmasti kiinnosta enää muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Paras ikäero n. 1 vuosi. 10 vuoden ikäero tai enemmän lisää avioeron riskiä 39 %
http://m.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/tutkijat-paljastavat-tama-o…
"Vuoden ikäeron omanneista pariskunnista vain kolme prosenttia päätyi eroon."
Mikä haistapaskatutkimus tämä nyt oli? :D Ihan varmasti millä tahansa ikäerolla yli 30% päätyy eroon.
Olen yhä enemmän ja enemmän vakuuttunut siitä, että parisuhteen onnen salaisuus on 10 vuotta NUOREMPI mies... :P
Vierailija kirjoitti:
Minulla on nuorempi mies, jonka kanssa seksi on mahtavaa. Kuuntelee minua ja kommunikoimme. Oman ikäiset on luulleet, mitä nainen haluaa, eivätkä ole kuulleet. Motivoi todellakin minua pitämään itseni kunnossa.
Koska menette Gambiaan appivanhempia tervehtimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää, että olen samaa mieltä. Nuorempi nainen vanhempi mies-pareissa naiseus ja mieheys jotenkin korostuu. Luonnollisempaa noin päin kuin se, että vanhempi nainen on nuoremman miehen kanssa. Ulkonäöllä on merkitystä, vaikka kaikki eivät halua asiaa myöntääkään. Nuorempi nainen motivoi miestä pysymään kunnossa. Miehellä on toivottavasti sellaista jalostunutta elämänkokemusta, että osaa arvostaa naista ja myös näyttää asian.
Mieheys korostuu? Ihan päinvastoin. Vanha mies on vanha mies ei se siitä mihinkään muutu. Työkaveri vaihtoi juuri kymmenen vuotta vanhemman miehen itsensä ikäiseen. Sanooi että kyllä vanha on vanha.
Paljonko sai vaihdossa uudempaan?
Oliko suora kauppa ja vanha jäi kartanolle pyörimään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse, kun appivanhemmat asuvat Espoossa. Näin se vain on setämies.
Jaa, mun isä on äitiäni 11 vuotta vanhempi. Niin vaan tuli ero aikanaan.
Ei kannata ottaa 10 vuotta vanhempaa miestä. Miehet vanhenevat nopeammin kuin naiset. Ellet halua olla vanhan ukon omaishoitaja. Täällä vanhusten hoivapaikassa näkee näitä pariskuntia, mies huonokuntoisena hoidossa, vaimo hyväkuntoinen ja nuorekas, käy katsomassa miestään silloin tällöin kun ehtii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse, kun appivanhemmat asuvat Espoossa. Näin se vain on setämies.
Miksi hän on setämies.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ottaa 10 vuotta vanhempaa miestä. Miehet vanhenevat nopeammin kuin naiset. Ellet halua olla vanhan ukon omaishoitaja. Täällä vanhusten hoivapaikassa näkee näitä pariskuntia, mies huonokuntoisena hoidossa, vaimo hyväkuntoinen ja nuorekas, käy katsomassa miestään silloin tällöin kun ehtii.
Entä jos rakastaa toista? Pitääkö silti jättää toinen, koska vanhana saattaa olla huonokuntoisena jossain hoivapaikassa? Elän mieluummin ihanan ja hyvän elämän vanhemman ihmisen kanssa mikä loppuu ehkä aikasemmin kuin alan saman ikäiseni kanssa ja suhde saattaisi olla myrskyisä ja mikään ei menisi hyvin?
En siis tarkoita, että kumpikaan vaihtoehto takaa hyvän tai pahan suhteen, mutta jos on löytänyt elämänkumppanin joka on vanhempi, niin eikö olisi tyhmää jättää henkilö, josta ei ikinä haluaisi luopua? :/
En todellakaan suosittele ottamaan yli 10 vuotta vanhempaa miestä. Kokemuksen syvällä rintaäänellä sanon tämän kaikille nuorille naisille! Itsestä tuntuu, että meni nuoruus hukkaan kun sellaisen kanssa heilasteli.
Toisen elämänkokemus voi olla kiinnostavaa, juu, mutta elämänkokemus on henkilökohtainen ja se pitää jokaisen itse hankkia. Ja se jää vajaaksi kun vanhempi mies ei jaksa sohvalta nousta, mutta yksinkään ei saa minnekään mennä ettei vanhempi mies ala mustasukkaisena pelkäämään mitä tapahtuu kun nuorikko lähtee ikäistensä miesten pariin.
Seksihalut miehillä hiipuu iän myötä ja niin myös kyky. Vanhempi mies haluaa nuoren naisen muiden miesten ihailun takia, itse hän ei pysty tästä nauttimaan. Nuoruuden kauneuskin menee ihan hukkaan vanhemman miehen kanssa.
Vieläkin kismittää, että piti käyttää tuo kukkein aika vanhempaan mieheen, silloin kun olisi vielä ollut vientiä muutenkin. Olisi voinut vaikka perustaa perheen oman ikäisensä miehen kanssa. Kaikki opiskelijariennot, reppureissaamiset sun muutkin jäi väliin eläessäni kuin mummo papparaisen vieressä sohvalla televisiota katsoen.
Ap:lle tiedoksi, että suurin osa pariskunnista ei ole julkkiksia ja esim. olen mieheni kanssa saman ikäisiä ja onnellisessa parisuhteessa kohta 50 vuotta. Joten siis kiistän väittämäsi ja totean, että emme ole ainoa onnellinen samanikäinen pitkässä suhteessa elävä pariskunta.