Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhteen onnen salalaisuus on yli 10 vuotta vanhempi mies

Vierailija
19.11.2016 |

Kuten monesta julkkisparista huomaa, mies on onnellinen vasta, kun hänellä reilusti nuorempi nainen. Ikäisensä nainen ei motivoi pitämään itsestään huolta eikä hemmottelemaan puolisoa. Vanhempi mies pitää naista kuin kukkaa kämmenellä. Vielä kun vertailukohtana entinen parhaat päivät nähnyt ex-vaimo, mies on entistä innokkaampi olemaan itsekin parhaimmillaan. Monesti perhe-elämäkin alkaa kukoistamaan vasta nuoremman vaimon myötä.

Naisten ei siis kannata pariutua ikäisensä miehen kanssa, jos haluaa kunnioitusta, ihailua ja hemmottelua.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, julkkismiehistä ei voi vetää mitään koko kansaa koskevia johtopäätöksiä. Mulla on itseäni nuorempi mies joka on aivan mahtava ihminen ja pitää minua kuin kukkaa kämmenellä. En huolisi 10v vanhempaa miestä koska en halua nuorena omaishoitajaksi. Olen sellaisen joskus nuorena testannut, ei ollut minun juttu 10v vanhempi mies.

Minä väitän että argumenttisi ei ole validi.

Vierailija
2/57 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että olen samaa mieltä. Nuorempi nainen vanhempi mies-pareissa naiseus ja mieheys jotenkin korostuu. Luonnollisempaa noin päin kuin se, että vanhempi nainen on nuoremman miehen kanssa. Ulkonäöllä on merkitystä, vaikka kaikki eivät halua asiaa myöntääkään. Nuorempi nainen motivoi miestä pysymään kunnossa. Miehellä on toivottavasti sellaista jalostunutta elämänkokemusta, että osaa arvostaa naista ja myös näyttää asian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa näissä keskusteluissa tuo omaishoitaja kommentti. Oman empiirisen kokemukseni myötä mies on useammin vaimonsa omaishoitaja kuin päinvastoin. En tiedä "virallisia" lukuja kylläkään.Miehillä esim. suurempi lihasmassa auttaa pysymään toimintakykyisenä pidempään. Eliniän erotkin pienenevät koko ajan, vaikka alueellisia eroja varmasti on.

Vierailija
4/57 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten monesta julkkisparista huomaa, mies on onnellinen vasta, kun hänellä reilusti nuorempi nainen. Ikäisensä nainen ei motivoi pitämään itsestään huolta eikä hemmottelemaan puolisoa. Vanhempi mies pitää naista kuin kukkaa kämmenellä. Vielä kun vertailukohtana entinen parhaat päivät nähnyt ex-vaimo, mies on entistä innokkaampi olemaan itsekin parhaimmillaan. Monesti perhe-elämäkin alkaa kukoistamaan vasta nuoremman vaimon myötä.

Naisten ei siis kannata pariutua ikäisensä miehen kanssa, jos haluaa kunnioitusta, ihailua ja hemmottelua.

Mitäs sitten kun uusi nainen aikanaan rupsahtaa? Vaihdatko sitten taas nuorempaan? :)

Vierailija
5/57 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just se yks julkkislääkäri kuoli. Oli hänkin vaihtanut nuorempaan. Sääli pieniä lapsia.

Vierailija
6/57 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko siinä jotain jännää pervoo ja seksi toimii niin kauan kuin toimii. Itseäni ei kyllä edes nappaisi vanhan miehen ihailu. Eikä se pelkästään sitä ole. Vanha mies ei ite tajua olevansa besserwisseri. Nuori nainen joutuu sietämään.

Vierailija
7/57 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi mies.Naimisissa 40 vuotta. Onneksi näemme toisissamme muitakin arvoja kuin ulkonäön, siis pinnallisuuden.

Vierailija
8/57 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauankos ne julkkisparien suhteet kestää? Ei kauaa. Enkä muuten ymmärrä miksi yksikään nuori nainen ottaisi huomattavasti vanhempaa kulahtanutta ukkoa. Kyllä ne nuoret miehet voittavat vanhat ukot 100-0 niin komeudessa, käytöstavoissa, kestävyydessä ja kokeilunhalussa.

Vierailija
9/57 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee mieleen Väinämöinen ja Aino...

Vierailija
10/57 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on. Enkä kyllä tiedä mistä tästä suuren suurta onnea revitään. Ei kiinnosta miestä kuin netti. Olen 44v ja mies 55v.

Vierailija
11/57 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gay fish kirjoitti:

Kauankos ne julkkisparien suhteet kestää? Ei kauaa. Enkä muuten ymmärrä miksi yksikään nuori nainen ottaisi huomattavasti vanhempaa kulahtanutta ukkoa. Kyllä ne nuoret miehet voittavat vanhat ukot 100-0 niin komeudessa, käytöstavoissa, kestävyydessä ja kokeilunhalussa.

Kuinka monen vanhan ukon alla olet uikuttanut, kun tiedät heidän kestävyydestään faktoja ladella?

Vierailija
12/57 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus tekee kipeää (vrt. alapeukut).

Vierailija
13/57 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänkokemus on miehessä seksikästä. Vanhempi mies on huolehtiva ja arvostava, ei petä eikä jätä.

Vierailija
14/57 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ikäero n. 1 vuosi. 10 vuoden ikäero tai enemmän lisää avioeron riskiä 39 %

http://m.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/tutkijat-paljastavat-tama-o…

Vierailija
15/57 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gay fish kirjoitti:

Kuinka monen vanhan ukon alla olet uikuttanut, kun tiedät heidän kestävyydestään faktoja ladella?

En yhdenkään, enkä aio ennen kuin itse olen vanha. Mutta ihan faktatietoa on, että vanhat ei jaksa ja niiden stondis on pehmeämpi. Ihan oikeesti. Mitä sellasella tekee? Rumiakin ovat.

Vierailija
16/57 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero alkaa rassata n viisikymppisenä, kun toinen ei jaksa menossa mukana.Vanhempi ei jaksa niin kuin omanikäinen.

Vierailija
17/57 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just se yks julkkislääkäri kuoli. Oli hänkin vaihtanut nuorempaan. Sääli pieniä lapsia.

Näinhän niille pappaisille joskus tuppaa käymään. Noh, eiköhän sveitsiläinen lentoemoleski pian uusperhettä pukkaa jonkun nuoremman miehen kanssa.

Vierailija
18/57 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää tämä noin 9 vuotta ikäeroa, poikaystävä vanhempi. Vanhemmista miehistä olen aina pitänyt, mutta vain iän puolesta. Ulkonäön täytyy olla silti nuorekas, aivan kuten minulla babyfacella. En ole koskaan päättänyt viehättyä muutamaa vuotta vanhemmista miehistä, se vain sattuu olemaan oma ominaisuuteni.

Vierailija
19/57 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myöntää, että olen samaa mieltä. Nuorempi nainen vanhempi mies-pareissa naiseus ja mieheys jotenkin korostuu. Luonnollisempaa noin päin kuin se, että vanhempi nainen on nuoremman miehen kanssa. Ulkonäöllä on merkitystä, vaikka kaikki eivät halua asiaa myöntääkään. Nuorempi nainen motivoi miestä pysymään kunnossa. Miehellä on toivottavasti sellaista jalostunutta elämänkokemusta, että osaa arvostaa naista ja myös näyttää asian.

Mieheys korostuu? Ihan päinvastoin. Vanha mies on vanha mies ei se siitä mihinkään muutu. Työkaveri vaihtoi juuri kymmenen vuotta vanhemman miehen itsensä ikäiseen. Sanooi että kyllä vanha on vanha.

Vierailija
20/57 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemusta ja ei kestänyt suhde. Yhtään ei ollut seksi kummempaa, paljon parempaa on nyt ikäiseni miehen kanssa joka jaksaa kauan ja monta kertaa putkeen. Hän on myös yllättäen paljon innostuneempi minusta vielä edelleenkin, sille vanhemmalle seksi oli vain mekaaninen toiminto täyttää omat halut viis siitä kuka siinä mattona on.

Minäkin kuvittelin että kun on vanhempi mies niin hän ihailisi ja arvostaisi minua kun olen nuori ja kaunis laittautuva nainen mutta ei, hän aina arvosteli enkä koskaan ollut hänen tasoaan kuulemma vaikka minä sitten olin se joka hänet jätti. Hän vain halusi alistamalla hallita minua. Sellaisia ovat varmaan monet vanhemmat miehet jotka haluavat nuoremman.