Onko täällä joku, joka on kuullut Henry Laasasesta tai lukenut hänen kirjojaan tai kirjoituksiaan?
Henry on kirjoittanut ajatuksia seksuaalisesta vallasta ja sen seurauksena omaisuuden uusjaosta. Kannattaa tutustua miehen ajatuksiin. Netistäkin saattaa löytyä jotain.
Kommentit (88)
Mene lassukka takaisin sinne ulinalaudalle
Kai täällä päivystää sekä Henkka itse että sielunveljensä Timo Hännystelijä. Sen tietää aina sellaisista ulina-aloituksista että jompi kumpi vatipää on paikalla uhriutumassa ja lietsomassa naisvihaansa. :D
Parisuhdevaltaa ei voi tiivistää pelkkiin tuloihin ja menoihin. Jos mies tienaa paljon enemmän, niin naiselta sitten odotetaan muita vastuita, esim. enemmän kotitöitä, enemmän lastenhoitoa. Noita saatetaan odottaa, vaikka tulot olisivat kummallakin samat.
Treffailun taloudelliset hyödyt naiselle ovat marginaaliset. Ei se yksi tai kaksi siideriä talouttani pelasta tai kaada, vaikka olen opiskelija.
Sehän on av-mammojen oma idoli ja miesviharunkkumatskua numero yksi.
En olisi koskaan kuullutkaan koko miehestä, jos av-mammat eivät hänen jutuillaan olisi tällä palstalla onanoineet. Eli Laasasen jutuissa on perää, koska av-mammat niistä kierroksia ottavat.
Vierailija kirjoitti:
En olisi koskaan kuullutkaan koko miehestä, jos av-mammat eivät hänen jutuillaan olisi tällä palstalla onanoineet. Eli Laasasen jutuissa on perää, koska av-mammat niistä kierroksia ottavat.
Jaa? Itse en olisi koko miehestä kuullut mitään ellei olisi tällä palstalla muutaman kerran ulinamiehet ylistäneet juttujaan.
Sorrettujen lassukoiden sankari.
Minun teoriani taas on sellainen, että naisen taloudellinen valta alkaa vasta sitten kunnolla, kun mies on rakentanut talot ja hommannut autot. Naisen hommaminen on kallista. Eroaminen on älyttömän kallista miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata.
Sanothan samaa myös feministien julistuksista?
Silmäilin Lassukkaoppaan uhriulinamiesten palstavollotusten jälkeen.
Teksti oli aivan yhtä surkeaa kuin ulisijoidenkin kommentit.
Jos joskus tapaan pää-Lassukan (pää viittaa valta-asemaansa ulisijoiden hengellisenä johtajana), niin keskustelen hänen kanssaan siitä, miksi IHMEESSÄ hän kirjoittaa kaksi eri sanaa yhteen. Olen kilttien miesten (kaksi sanaa) kannattaja, joka ihmettelee kilttimiesten eli ilmeisesti hameeseen pukeutuvien skottimiesten toistuvia palstaulinoita.
Feministinyyhkytykset ovat suosikkejani: miksi feministit eivät vaadi, että kaikki naiset menevät armeijaan, yhyy yhyy. Olen useita kertoja neuvonut ulisijalle, että hänen kannattaa ottaa yhteyttä sekä puolustusvoimiin että eduskuntaan, mutta sama vollotus jatkuu viikosta toiseen. Hassua.
Onko tämä jotain pastan salakieltä. Mitä ovat ulinalauta, ulinamies ja ulina-aloitus. Onko ne jotain miehiä arvostelevia juttuja?
Laasanen osuu ja upottaa. Etenkin naisten seksuaalisen vallan esiin tuominen saa femakot raivoamaan. Naisilla kun ei heidän huikean "tieteellisissä" teorioissaan ole mitään valtaa tässä yhteiskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä jotain pastan salakieltä. Mitä ovat ulinalauta, ulinamies ja ulina-aloitus. Onko ne jotain miehiä arvostelevia juttuja?
Käännös: Ylilauta. Toinen käännös: ulinamies herjaa ulina-aloituksessa kauniita naisia, jotka eivät ole hänestä kiinnostuneita, haukkuu heitä feministeiksi ja nyyhkii täällä, kun naiset eivät kiinnostu, uliuliuliuu.
:D
Jos näet palstalla sanan feministi, niin kirjoittajalla on lähes poikkeuksetta penis.
En ole lukenut sanaakaan Laasaselta.
Sen sijaan minulla on varmat (negatiiviset) mielipiteet hänestä ja lokeroin ihmisiä kutsumalla heitä lassukoiksi. Tämä siitä huolimatta, että olen akateeminen ja minun tulisi kyetä tieteelliseen ajatteluun. En pysty. Tämä hävettää minua niin paljon, että haluaisin joskus luopua koko akateemisesta arvonimestä. Ei sillä olisi itseasiassa varmaan merkitystä muutenkaan koska olen pitkäaikaistyötön enkä usko saavani töitä koskaan.
En ole kuullutkaan. Työpaikalla oli joskus yksi Laasanen, mutta etunimi ei ollut Henry. Eikä tämä Laasanen tietääkseni kirjoitellut kirjoja, hyvä kun osasi nimensä kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa? Itse en olisi koko miehestä kuullut mitään ellei olisi tällä palstalla muutaman kerran ulinamiehet ylistäneet juttujaan.
Sorrettujen lassukoiden sankari.
Tuollainen häpäisykieli vain alleviivaa Laasasen ja kumppaneiden sanoman todeksi. Eräs pointtihan nimenomaan on se, että mies ei saisi missään tilanteessa valittaa tai edes tuoda esiin miehiä koskevia tasa-arvo-ongelmia. Heti alkaa miehuuden häpäisy, ulisijana ruikuttajana tms.
Vierailija kirjoitti:
Laasanen osuu ja upottaa. Etenkin naisten seksuaalisen vallan esiin tuominen saa femakot raivoamaan. Naisilla kun ei heidän huikean "tieteellisissä" teorioissaan ole mitään valtaa tässä yhteiskunnassa.
Juuri niin. Laasanen on tehnyt tästä tieteellisen tutkimuksen. Ei sellaiseen voi kirjoittaa soopa perustelematta.
Jotkut sitten kuittaa tämän tutkimuksen huutamalla "lassukka! ".
Laasasen väitöskirja tulee viimeistään lyömään mammoille jauhot kurkkuun.
Av-mammat ei ole lukenut sanaakaan Laasaselta mutta tietää silti haukkua hänen kirjoituksensa ja kaiken varalta koko tyypinkin ulkonäköä myöten. Jos tältä pohjalta pitäisi valita, niin pitäisi Laasasta monta kertaa av-mammoja fiksumpana ja parempana kirjoittajana.
Vierailija kirjoitti:
En ole lukenut sanaakaan Laasaselta.
Sen sijaan minulla on varmat (negatiiviset) mielipiteet hänestä ja lokeroin ihmisiä kutsumalla heitä lassukoiksi. Tämä siitä huolimatta, että olen akateeminen ja minun tulisi kyetä tieteelliseen ajatteluun. En pysty. Tämä hävettää minua niin paljon, että haluaisin joskus luopua koko akateemisesta arvonimestä. Ei sillä olisi itseasiassa varmaan merkitystä muutenkaan koska olen pitkäaikaistyötön enkä usko saavani töitä koskaan.
Tämä oli ehdottomasti paras ja hauskin Laasasesta tehty kirjoitus mitä olen täällä nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri niin. Laasanen on tehnyt tästä tieteellisen tutkimuksen. Ei sellaiseen voi kirjoittaa soopa perustelematta.
Jotkut sitten kuittaa tämän tutkimuksen huutamalla "lassukka! ".
Toisaalta tarvitseeko mitään itsestäänselvyyttä sen kummemmin tutkia. (vrt. veden märkyyttä)
Feministit näkevät aina punaista, kun tuodaan esiin ne asiat ja tilanteet, missä naiset ovat etuoikeutettuja.
Ei kannata.