Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä joku, joka on kuullut Henry Laasasesta tai lukenut hänen kirjojaan tai kirjoituksiaan?

Vierailija
19.11.2016 |

Henry on kirjoittanut ajatuksia seksuaalisesta vallasta ja sen seurauksena omaisuuden uusjaosta. Kannattaa tutustua miehen ajatuksiin. Netistäkin saattaa löytyä jotain.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henry ja Timo ovat maamme toivot!

Vierailija
82/88 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä todisti minulle sen, etteivät nämä "lassukat" pääsääntöisesti ole kykeneviä tai halukkaita normaaliin keskusteluun, vaan haluavat vain provosoida ja möykätä.

Säälittävää sakkia loppujen lopuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä tämä nyt jo alkaa kyllästyttää, kun odottelen teiltä, hyvät Laasas-miehet, asiallista keskustelua. Mitään ei kuulu, ei näy. Palaan ehkä vielä myöhemmin tarkistamaan tilanteen, mutta odotukseni eivät ole kovin korkealla.

45

No kerro vaikka aluksi, mitä mieltä olet siitä, että vain naisjärjestöt saavat rahoitusta valtiolta?

Tähän en valitettavasti osaa tyhjentävästi vastata, sillä tunnen asiaa liian vähän.

Mitkä naisjärjestöt saavat avustuksia? Mitkä miesjärjestöt ovat avustuksia hakeneet/millä perustein avustus on evätty?

Tähän minun pitäisi syventyä enemmän, jotta osaisin kunnollisesti vastata.

Tätä se keskustelu naisten kanss ona. Ensin isoon ääneen kaivataan keskustelua Laasasen kirjoituksista, mutta itse aiheesta ei sitten tiedetäkään mitään muuta kuin että Laasanen on ihan kakkapää.

Sen gradun lähtökohtakin on perustavan laisesti pielessä.  Sen mukaan jos poika tykkää tytöstä, poika tekee kaiken mitä tyttö haluaa päästäkseen toteuttamaan omia halujaan. Tytön taas ei muka tarvitse tehdä mitään. Jokainen, jolla on ollut suhteita tietää, ettei se pidä paikkaansa. 

Vierailija
84/88 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä todisti minulle sen, etteivät nämä "lassukat" pääsääntöisesti ole kykeneviä tai halukkaita normaaliin keskusteluun, vaan haluavat vain provosoida ja möykätä.

Oletan, että olet Nainen. Lasketko kaikki täällä keskustelevat joko miehiksi/lassukoiksi ja naisiksi/analyyttisiksi? Sitten vielä säälit... Minun mielestäni miehiksi luulevani ovat olleet kuulolla aistein avoimin. Muutama nainen on keskittynyt jonkun henkilön väitöskirjan laatuun, taloudelliseen asemaan, munan kokoon ja ties mihin.

Oletusarvoisesti arvostan naisia paljon. Olen lukenut tätä palstaa vain vähän aikaa. Tuo miesvihamielisyys yllättää. Annetaan ohjeita tuntemattomillem kuten juokse ja jätä se sika. AP.

Vierailija
85/88 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksatko lukea oheisen listan läpi ja vaikka nostaa sieltä sellaista, mikä ei mielestäsi pidä paikaansa, niin keskustellaan niistä asioista? En siis kyllä itsekään allekirjoita ihan kaikkea, mutta suurimmaksi osaksi silti.

https://drive.google.com/file/d/0B6VZjBGVJHtaMjM5MjQyMDUtMTk2Ny00NTE3LT…

Vierailija
86/88 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksatko lukea oheisen listan läpi ja vaikka nostaa sieltä sellaista, mikä ei mielestäsi pidä paikaansa, niin keskustellaan niistä asioista? En siis kyllä itsekään allekirjoita ihan kaikkea, mutta suurimmaksi osaksi silti.

Luin listan, koko tekstiä tuskin kerkeän lukemaan ennen kuin palsta laitetaan "kiinni" kaltaisilleni ei-rekisteröityjille.

Elinikä sinänsä on melko turha aihe, koska emme sille mitään voi. Minunkin elämäni voi huomenna olla ohi enkä voi siihen vaikuttaa. Se, että miesten elinikä monesti on lyhyempi, ei millään tavalla liity tasa-arvoon, sillä emme voi siihen vaikuttaa.

Maskuliiniset rooliodotukset... Onhan olemassa myös ajatus siitä, millainen naisen "kuuluu" olla, ja näistä haavekuvista "laasaslaiset" tuntuvat pitävän tiukasti kiinni. Kaikenlaisista rooliodotuksista pitäisi päästä eroon, niin miesten kuin naistenkin suhteen.

Naisen seksuaalinen valta on täyttä huuhaata, samalla tavalla tällainen valta voisi olla millä tahansa sukupuolella.

Asiaan voin palata huomenna tarkemmin, kunhan luen tekstin kokonaan.

Vierailija
87/88 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan, että olet Nainen. Lasketko kaikki täällä keskustelevat joko miehiksi/lassukoiksi ja naisiksi/analyyttisiksi? Sitten vielä säälit... Minun mielestäni miehiksi luulevani ovat olleet kuulolla aistein avoimin. Muutama nainen on keskittynyt jonkun henkilön väitöskirjan laatuun, taloudelliseen asemaan, munan kokoon ja ties mihin.

Oletusarvoisesti arvostan naisia paljon. Olen lukenut tätä palstaa vain vähän aikaa. Tuo miesvihamielisyys yllättää. Annetaan ohjeita tuntemattomillem kuten juokse ja jätä se sika. AP.

Tähänkin vastasin, vaan viestini katosi?

Yksisilmäistä on ajattelusi.

Vierailija
88/88 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa.

Nyt kaikki lukemaan. Joku sanoi, että ei ole lukenut kun ei aihe kiinnosta mutta saattaa silmäillä. Ole hyvä. Silmäile.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi