Yleisin syy, miksi naiset pettävät
Juuri tehdyn tutkimuksen mukaan käytännössä 3/4 naisista pettää puolisoaan. Näiden pettämisten yleisin syy on tämä:
"Kyselyn otos oli 10 000, ja vastanneista peräti 73 prosenttia oli syyllistynyt pettämiseen, koska puoliso ei ole auttanut tarpeeksi kotitöissä kuten siivoamisessa ja tiskaamisessa."
Ja kun muistetaan vähän vanhempi tutkimus, niin naiset antavat miehilleen vähemmän seksiä, mikäli miehet osallistuvat merkittävässä määrin kodin töihin.
Kuinka helvetissä tässä sitten pitäisi olla sellainen mies että saisi vaimoltaan piparia, muttei juoksisi vieraissa????
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se minulla ainakin on suurin syy, että ollaan mieheni kanssa kuin eri planeetoilta. Ei siinä mikään yksittäinen asia paina, vaan yhteiselämän kokonaisuus. Joku viisas on sanonut, että parisuhteessa toisen pitäisi täyttää toisen välttämättömät tarpeet. Omalla kohdallani puuttumaan jäävät ainakin jonkintasoinen henkinen yhteys; mies puhuu auton ominaisuuksista ja ruuasta, kun omat ajatukseni liitelevät jossain henkimaailman asioissa. Ei ole mieltä ylentävää huomata päivittäin, että tietää itse asioista paljon paremmin ja laajemmin kuin aviomies. En voi ymmärtää tyhmiä ihmisiä, olipa ne sitten naisia tai miehiä...
Sitten on vielä tämä fyysinen puoli. Molemmat mieheni ovat olleet seksuaalisesti paljon laiskempia kuin minä itse. On aika nöyryyttävää rukoilla mieheltä seksiä, joka ei häntä kiinnosta. Kyllä nainen kokee sen omana epäviehättävyytenään ja syynään, kun kotona eletään kuin sisko ja veli!
Vieläkö ihmettelet, miksi petän?
Jos todella itse olet niin älykäs kuin tunnut kuvittelevan niin miksi ihmeessä olet suhteessa saappaan kanssa?
Jos minä pettäisin, niin syy olisi kosto.