Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myöhästyin työhaastattelusta

Vierailija
19.11.2016 |

Ja haastattelun aikana alkoi tuntua, etten oikeasti edes halunnut ko. paikkaa. Hain väkisin. Myöhästyin varmaan alitajuisesta vastustuksesta paikkaa kohtaan, sillä olen tunnettu täsmällisyydestäni ja yleensä jätän puoli tuntia ylimääräistä matkoihin ja sitten odottelen.

Kyseessä olisi ihmisten auttaminen, mutten varmaan aidosti halua auttaa kyseistä asiakasryhmää. No, tuskin on pelkoa, että minut valittaisiin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollo

Vierailija
2/13 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevä vinkki työhaluttomille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin alitajuisesti?

Vierailija
4/13 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin alitajuisesti?

Aina kun myöhästyn terapiasta, terapeutti tulkitsee sen johtuvan alitajuisesta vastustuksesta ja piiloaggressiosta. Oliko ap:lla näin?

Vierailija
5/13 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini palkattiin, vaikka oli unohtanut työhaastatteluajan...

Vierailija
6/13 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä enää mietit, jos et halynnut työtä?

Let it gooooooo

Vierailija
7/13 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa.

Vierailija
8/13 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästyin kerran kesätyöhaastattelusta, ja jo matkalla soitin haastattelijalle pahoitellen, että tulen valitettavasti olemaan n. viisi minuuttia myöhässä aikataulusta. Haastattelija oli todella töykeä ja alkoi tiuskia, että hänellä ei ole koko päivää aikaa, ja että hän oli varannut haastattelulleni vain tietyn ajan ja tämä on nyt sitten pois siitä ajasta. Tämä oli kova paikka nuorelle tytölle, ja en ollut enää kovin hyvillä mielin haastatteluun menossa.

Vastassa oli sitten todella pahantuulinen suunnilleen nelikymppinen nainen, joka ilmoitti, että myöhästymiseni vuoksi haastattelu kestää vain kymmenen minuuttia. Koko sen ajan hän ilkeili minulle ja yritti kyseenalaistaa osaamistani - kyseessä olisi siis ollut ohjaajan työ kehitysvammaisten asumispalveluissa. Ja lopuksi hän vielä totesi, että "joo kyllähän toi sun työkokemus ihan hyvältä vaikuttaa, mutta meillä on kuule tosi paljon hyviä hakijoita et kyllä toi sun myöhästyminen vei nyt sun mahdollisuudet et me valitaan tähän joku toinen".

Oli tosi paha olo kyllä tuon haastattelun jälkeen. Paikkaa en saanut, mutta en olisi tuonne halunnutkaan mennä enää esimiehen tavattuani.

Vierailija
9/13 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhaastattelusta ei saa myöhästyä mistään syystä. Et pääse ikinä siihen firmaan.

Vierailija
10/13 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myöhästyin haastattelusta, koska muistin ajan väärin. Luulin se olevan yhdeltätoista, mutta varttia vaille kymmenen katsoin kalenteria ja kymmeneltähän se oli. Soitin ja kerroin haastattelijalle. Sain paikan, en kylläkään ottanut sitä vastaan, koska sain paremman työn.

Vierailija
11/13 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös myöhästynyt työhaastattelusta. Sattui sellainen tilanne, josta en vaan kertakaikkiaan olisi voinut lähteä kesken vaikka mitä olisi ollut sovittuna. Pääsin soittamaankin haastattelijalle vasta kun haastattelun olisi jo pitänyt alkaa, ja kysyin sopiiko vielä tulla. Ottivat minut myöhässä vastaan ja pyyhälsin paikalle hiki päässä ja ajatukset aivan muualla. Selitin tilanteen, hoidin haastattelun ja olisin saanut paikankin. Mutta oli se aivan kamalan noloa myöhästyä, mietin silloin onko kukaan IKINÄ myöhästynyt työhaastattelusta!

Vierailija
12/13 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myöhästyin kerran kesätyöhaastattelusta, ja jo matkalla soitin haastattelijalle pahoitellen, että tulen valitettavasti olemaan n. viisi minuuttia myöhässä aikataulusta. Haastattelija oli todella töykeä ja alkoi tiuskia, että hänellä ei ole koko päivää aikaa, ja että hän oli varannut haastattelulleni vain tietyn ajan ja tämä on nyt sitten pois siitä ajasta. Tämä oli kova paikka nuorelle tytölle, ja en ollut enää kovin hyvillä mielin haastatteluun menossa.

Vastassa oli sitten todella pahantuulinen suunnilleen nelikymppinen nainen, joka ilmoitti, että myöhästymiseni vuoksi haastattelu kestää vain kymmenen minuuttia. Koko sen ajan hän ilkeili minulle ja yritti kyseenalaistaa osaamistani - kyseessä olisi siis ollut ohjaajan työ kehitysvammaisten asumispalveluissa. Ja lopuksi hän vielä totesi, että "joo kyllähän toi sun työkokemus ihan hyvältä vaikuttaa, mutta meillä on kuule tosi paljon hyviä hakijoita et kyllä toi sun myöhästyminen vei nyt sun mahdollisuudet et me valitaan tähän joku toinen".

Oli tosi paha olo kyllä tuon haastattelun jälkeen. Paikkaa en saanut, mutta en olisi tuonne halunnutkaan mennä enää esimiehen tavattuani.

Muistat vieläkin myöhästyneesi.

Olen käynyt monisa kesätyöhaastatteluissa ja en muista niistä mitään.

Oletko sen jälkeen myöhästellyt ?

Yleensäkin myöhästyminen on toisen ihmisen ala-arvostamista.

5 min johtuu yleensä itsestä.

Vierailija
13/13 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerran myöhästyin haastiksesta.

Tilannehan oli se että oltiin sovittu esimiehen kanssa että tulen iltapäivällä tiettynä päivänä.

Kun menin paikanpäälle, oli tämä jo hämmästynyt, olin kuulemma myöhässä tunnin. Ei enää ees ollu oottanut mua paikalle... Vaan paljastuikin että viesti, jossa hän oli kertonut tarkemman kellonajan taapaamiselle, ei ollut lähtenyt matkaan lainkaan. Oli johonkin sähköpostiluonnoksiin päätynyt vahingossa. Ja minä sitten kokemattomana vain oletin että, kuhan tuun joskus iltapäivällä niin kaikki on hyvin.

Onneksi kyseessä oli vain työssäoppimispaikka joten kelpasin yhä heille x)

Opinpahan tuosta oikeita töitä varten olemaan tarkka ja aina pyytämään ajoissa tarkan ajan tietooni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän