uskon, että minun olisi pitänyt syntyä punapääksi
niin tutut kuin tuntemattomatkin ovat sanoneet punaisten hiusten pukevan minua. oma hiusvärini on maantienharmaa.
punaiset hiukset korostavat silmieni vihertävää vivahdetta ja saavat ihoni näyttämän heleältä! omassa värissäni näytän vain väsyneeltä ja ikäistäni vanhemmalta...
isäni puoleinen suku on täynnä punapäitä ja itsellä on ns" piilevä punapigmentti". uskon vakaasti, että minun olisi tarkoitus olla punapää .D
Kommentit (8)
Onkohan transhiuksisille omaa tukiryhmää? :D
on totta, että joillekin se sopii mutta 99% suomalaista naisista näyttää kamalalta punaisessa markettivärissä...
Vierailija kirjoitti:
Onkohan transhiuksisille omaa tukiryhmää? :D
jos ei, niin minun täytyy perustaa sellainen ! vaadin punaisen hiussiirteen ja kestopigmentoidut pisamat :D
ap
mikä punainen sulla ap on?punaruskea kupari, pinkki?
vähän sama täällä. äiti on kunnon kinkeri, isä niin tumma että luultu mustalaiseksi. pikkuveli on kinkeri, pikkusisko eksoottisen tumma.. ja mulla on harmaat silmät, kalpea iho johon ilmestyy joka kesä pisamia ja tuhkanharmaat hiukset. olen värjännyt kohta 10v hiuksiani lämpimällä kuparinpunaisella, koska koen sen luonnolliseksi värikseni ! mun olisi pitänyt saada punaiset hiukset :(
Vierailija kirjoitti:
mikä punainen sulla ap on?punaruskea kupari, pinkki?
melko tummanpunainen, ei mikään räikeä.. voin yrittää ottaa kuvan tai etsiä netistä vastaavan sävyn !
ap
Punapäitä tarvittaisiin lisää. Heillä on kivan väriset pimppakarvatkin.
Jaa