Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heräsin "yökylästä" ja mies laittanut 4 viestiä ja soittanut 3 kertaa. Tarviin huvän selityksen. Ehdotuksia?

Vierailija
19.11.2016 |

Mitä sanon kiukkuiselle miehelle kotona lasten kanssa?

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

justniin kirjoitti:

Ystävini kertoi, että oli yön sairaalassa, kun tuli juhlissa rytmihäiriöitä. Mies uskoi.

Musta nää kaikki "olin sairaalassa"-valehtelut vie pettämisen ihan toiselle tasolle, koska silloin pettämisen lisäksi huolestuttaa muita ihmisiä ja saa heidät säälimään..

Vierailija
102/118 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei menis läpi mikään selitys, joten en suosittele yrittämään, pahentaa vain asiaa, että olet petturi sekä valehtelija. Sairaalasta tulee epikriisi ja olenpa sellaistakin kuullut, että putkakeikka on poliisilta tarkistettu. Tunnusta siis, että mokasit ja pyydä anteeksi.

Poliisi ei saa kertoa putkareissusta. Epikriisiä ei tule, ellei tilaa.

Mulle on kyllä tullut aina, enkä ole erikseen mitään tilannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehesi saa selville totuuden ja hankii lapsille kelvollisen äidin.

Vierailija
104/118 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano et tuijotit tätä palstaa niin kiinteesti kännystäs et törmäsitpuuhun ja nyt vasta heräsit ojasta housut nilkoissa. Selittää mahdollisen raskauden ja sukupuolitaudit.

Vierailija
105/118 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mielestäni toi putkastoori oli paras! Voit sen varjolla vielä kaataa panomorkkikset miehen niskaan ja vaikka itkeä muka häpeästä kun oli niin noloa joutua putkaan että et juo enää ikinä ja toivottavasti kukaan ei saa tietää.. Ja miehes vielä lohduttaa että ei se nyt maailmaa kaada.. :)

Tilannehan on varmaan tältä erää ratkaistu mutta siis jatkokäyttöön! Pettäminen on yllättävän helppoa, sit jos mokailee tollai että ei kotiudu ajoissa niin kannattaa keksiä muutamia selityksiä valmiiks ja valjastaa joku ymmärtäväinen horokaveri varmistamaan selustaa ja vahvistamaan alibit. :) 

Vierailija
106/118 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tollanen feikki sairaalareissu menee jo vähän överiksi huijaukseksi... Itse en edes uskois sekuntiakaan sairaalayötä jollei olis jalka tyyliin poikki tai pää kainalossa.

Vierailija
107/118 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa AP olla nyt ylpeä itsestään

Vierailija
108/118 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö päätä palemmin pako

Vierailija
109/118 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä valehtele että putkaan olisit joutunut. Poliisi toimittaa juopot selviämisasemalle ja siellä tehdään automaattisesti lasu jos on alaikäisten lasten vanhempi.

Ei pidä paikkaansa. Mun mies joutui kerran putkaan yöksi eikä siitä mitään lasua tehty :). Et älä puhu skeidaa.

No jos ei se sun miehesi ollutkaan putkassa...

Vierailija
110/118 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tosta tapauksessa kannattaisi puhuu totta eniten paskaa sataisi niskaa kun valehtelee

Vierailija
111/118 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

H U O R R A!

Vierailija
112/118 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakorasia.

Vierailija
113/118 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset, äitinne jakaa aromipesäänsä...

Vierailija
114/118 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että martat joi molemmat pullot, vaikka te nimenomaan kielsitte

Vierailija
115/118 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te vielä tuputatte ap:lle tarinoita sepitettäviksi? Hänhän ilmoitti jo aikoja sitten, että oli laittanut miehelleen tekstarin, että oli sairaalassa!

Vierailija
116/118 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäit kullista kiinni

Vierailija
117/118 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex-mies harrasti tuota ja koottuja selityksiä monta vuotta. Ja minä tyhmä uskoin. Onneksi pääsin eroon - kiitos uuden naisen. Ero oli rankka, nyt vasta ymmärrän monen vuoden jälkeen, että tuo toinen nainen pelasti minut. Kiitos!

Vierailija
118/118 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En se minä ollut"?

Se oli Pirkka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan