Heräsin "yökylästä" ja mies laittanut 4 viestiä ja soittanut 3 kertaa. Tarviin huvän selityksen. Ehdotuksia?
Mitä sanon kiukkuiselle miehelle kotona lasten kanssa?
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei menis läpi mikään selitys, joten en suosittele yrittämään, pahentaa vain asiaa, että olet petturi sekä valehtelija. Sairaalasta tulee epikriisi ja olenpa sellaistakin kuullut, että putkakeikka on poliisilta tarkistettu. Tunnusta siis, että mokasit ja pyydä anteeksi.
Poliisi ei saa kertoa putkareissusta. Epikriisiä ei tule, ellei tilaa.
Mulle on kyllä tullut aina, enkä ole erikseen mitään tilannut.
Toivottavasti miehesi saa selville totuuden ja hankii lapsille kelvollisen äidin.
Sano et tuijotit tätä palstaa niin kiinteesti kännystäs et törmäsitpuuhun ja nyt vasta heräsit ojasta housut nilkoissa. Selittää mahdollisen raskauden ja sukupuolitaudit.
Siis mielestäni toi putkastoori oli paras! Voit sen varjolla vielä kaataa panomorkkikset miehen niskaan ja vaikka itkeä muka häpeästä kun oli niin noloa joutua putkaan että et juo enää ikinä ja toivottavasti kukaan ei saa tietää.. Ja miehes vielä lohduttaa että ei se nyt maailmaa kaada.. :)
Tilannehan on varmaan tältä erää ratkaistu mutta siis jatkokäyttöön! Pettäminen on yllättävän helppoa, sit jos mokailee tollai että ei kotiudu ajoissa niin kannattaa keksiä muutamia selityksiä valmiiks ja valjastaa joku ymmärtäväinen horokaveri varmistamaan selustaa ja vahvistamaan alibit. :)
Mielestäni tollanen feikki sairaalareissu menee jo vähän överiksi huijaukseksi... Itse en edes uskois sekuntiakaan sairaalayötä jollei olis jalka tyyliin poikki tai pää kainalossa.
Taitaa AP olla nyt ylpeä itsestään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele että putkaan olisit joutunut. Poliisi toimittaa juopot selviämisasemalle ja siellä tehdään automaattisesti lasu jos on alaikäisten lasten vanhempi.
Ei pidä paikkaansa. Mun mies joutui kerran putkaan yöksi eikä siitä mitään lasua tehty :). Et älä puhu skeidaa.
No jos ei se sun miehesi ollutkaan putkassa...
Miksei tosta tapauksessa kannattaisi puhuu totta eniten paskaa sataisi niskaa kun valehtelee
Lapset, äitinne jakaa aromipesäänsä...
Sanot, että martat joi molemmat pullot, vaikka te nimenomaan kielsitte
Miksi te vielä tuputatte ap:lle tarinoita sepitettäviksi? Hänhän ilmoitti jo aikoja sitten, että oli laittanut miehelleen tekstarin, että oli sairaalassa!
Minun ex-mies harrasti tuota ja koottuja selityksiä monta vuotta. Ja minä tyhmä uskoin. Onneksi pääsin eroon - kiitos uuden naisen. Ero oli rankka, nyt vasta ymmärrän monen vuoden jälkeen, että tuo toinen nainen pelasti minut. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
"En se minä ollut"?
Se oli Pirkka?
Musta nää kaikki "olin sairaalassa"-valehtelut vie pettämisen ihan toiselle tasolle, koska silloin pettämisen lisäksi huolestuttaa muita ihmisiä ja saa heidät säälimään..