Heräsin "yökylästä" ja mies laittanut 4 viestiä ja soittanut 3 kertaa. Tarviin huvän selityksen. Ehdotuksia?
Mitä sanon kiukkuiselle miehelle kotona lasten kanssa?
Kommentit (118)
Paska äiti olet, sitä on turha kieltää. Kusetat samalla lapsiasi. Hyi hitto millaisia ihmissaastoja saa toimia vanhempina... Omat panemiset on lapsia tärkeämpää... Tekisit jotain itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele että putkaan olisit joutunut. Poliisi toimittaa juopot selviämisasemalle ja siellä tehdään automaattisesti lasu jos on alaikäisten lasten vanhempi.
Ei tehneet ainakaan exäni kohdalla mutta tästä on jo aikaa.
Sano että sun muisti on mennyt ja heräsit jonkun vanhan työ/koulututun luota lattialla. Huom. paikassa oli sit ainakin neljä muutakin tyyppiä.
T. Selittelyitä kuullut
Filmi oli menny poikki, olit jossain jatkoilla -ei havaintoa missä-, aamulla heräsit jatkoilta, et tuntenut ketään ja hipsit vähin äänin pois. Et pysty enää sanomaan tarkalleen missä, oli niin kauhea krapula, oksensit bussipysäkille.
puhut vain muunneltua totuutta. Kerrot, että liukastuit lähtiessäsi baarista. Paha vaan, että siinä kohdalla oli juuri mies mela pystyssä ja luiskahdit jotenkin sen päälle.
Itse vastasin samassa tilanteessa puhelimeeni kun mies soitti aamulla... Sanoin, että olin mennyt kaverille jatkoille ja sammunut sinne sohvalle. Sanoin tulevani kotiin ihan heti kun olen saanut naamani putsattua levinneestä meikistä.. Otin taksin ja ajoin kotiin.
Kaverille laitoin asiasta viestin... Koskaan ei tullut asia puheeksi kaverin. kaverin miehen ja oman mieheni välillä.
Kaveri toki pyysi multa selitystä. Muttei tuominnut tai moralisoinut.
Vierailija kirjoitti:
Itse vastasin samassa tilanteessa puhelimeeni kun mies soitti aamulla... Sanoin, että olin mennyt kaverille jatkoille ja sammunut sinne sohvalle. Sanoin tulevani kotiin ihan heti kun olen saanut naamani putsattua levinneestä meikistä.. Otin taksin ja ajoin kotiin.
Kaverille laitoin asiasta viestin... Koskaan ei tullut asia puheeksi kaverin. kaverin miehen ja oman mieheni välillä.
Kaveri toki pyysi multa selitystä. Muttei tuominnut tai moralisoinut.
Huo-ra neuvoo toista huo-raa.
Sanot että petit ja kerrot miksi petit: eikö yksi seksikumppani riitä sinulle, halusitko eroon miehestä, olitko puutteessa. Kerrot mikä on jatkosuunnitelma: haluatko että mies jää suhteeseen ja jos haluat, mitä olet valmis antamaan että se toteutuisi: lopetatko naiskentelun muiden kanssa vai onko se sinulle täysin mahdotonta. Kuinka olet valmis ottamaan toisen osapuolen loukatut tunteet huomioon. Tämän jälkeen odotat ja annat miehen päättää ITSE mitä hän tiedoilla teidän parisuhteestanne tekee. Muistat syödä jälkiehkäisypillerin jos et ole varma käytitkö kortsua koska alkoholi hidastaa maksan toimintaa ja heikentää hormonaalisen ehkäisyn tehoa.
Hyi helvetti mikä nainen, en kyllä hyväksy miehillekään tuollaista käytöstä, vaikka mies olenkin. Toivottavasti koko sukusi saa tietää kaiken lutkailustasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yritän tuota sohvalle sammumisjuttua, niin pitäisi saada mukaan joku kaveri jonka sohvalle "sammuin".
Hävettää vaan pyytää ketään alibiksi. Sille alibillekin pitäisi sitten keksiä joku tarina.
Ja mies on yrittänyt saada mua kiinni koko yön. Soittaa varmaan kohta poliisille. Mitä mä teen?
Jos mä sanon että kaaduin liukkaalla kadulla vähän kännissä ja sain aivotärähdyksen ja olin yötä Haartmannilla. Meniskö läpi? ApMikset siis voi sanoa, mitä oikeasti tapahtui? Missä sitten olit ja miksi et vastannut puhelimeen?
No sehän on selvää, että tuo kyseinen rouva on ollut jakamassa pilluaan ja kenties jopa persettään vieraalle miehelle/miehille. Eihän siinä läiskeessä ehdi puhelimeen vastaamaan. Pitäähän sitä bilettää kunnolla, kun niin harvoin on "omaa aikaa" ja on kuulemma ihan normaalia tuollainen, että tullaan kotiin housut märkinä vieraan miehen spermasta.
Vierailija kirjoitti:
Mua tässä huolestuttaa eniten se, miten voit mennä kotiin ja katsoa miestäsi silmiin?
Millainen suhde teillä oikein on?
Tiedätkö, että olemassa ihmisiä, jotka tekevät tällaisia asioita kymmeniä kertoja ja esiintyvät sitten läheistensä (ns. virallisen kumppaninsa) edessä aivan normaalisti. Niin miehiä kuin naisiakin. Lienevät jonkinlaisia sosiopaatteja ja tai ainakin patologisia valehtelijoita, olen ikävä kyllä joutunut tekemisiin tuollaisen naisen kanssa ja kuullut ja nähnyt ne selittelyt.
Vierailija kirjoitti:
No mitä pienistä. Ranskassa tavallista. Suurin osa hyppää vieraissa. Keksi joku selitys, tai kerro totuus. Kohauta olkapäitä ja elä eteenpäin. Älä pilaa elämääsi pikkuvirheen takia. Ei maailma kaadu syrjähyppyihin. Ei ole ikinä kaatunut.
No ei toki maailma ole kaatunut, mutta monen elämä on päättynyt syrjähypyn seurauksena. Onhan näitä uutisia silloin tällöin, että petetty puoliso onkin sitten suuttunut (vaikka tämän palstan mukaan kyseessä on ihan pikku juttu, ei järvi soutamalla kulu, ym) ja pistänyt kylmäksi tuon pettäjän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa p*ska vaimo ja p*ska äiti.
Onnea!No voi olla p* vaimo, mutta ei se huonoksi äidiksi tee. Nyt vähän tolkkua siihen moralisointiin. Aikuisten seksuaalisuus ei kuulu lapsille eikä heidän maailmaansa, joten äitiyttä ei nyt vaan voi tähän taskan lisäämiseksi heittää. Vastuuton? -kyllä. Nautinnonhaluinen? -kyllä. Pelkurimainen? -kyllä. Epäluotettavaksi yksiavioisena todettu? -kyllä. Mutta mitenkään ei missään käy ilmi, että ap olisi "huono äiti". Jospa siirryttäisiin sieltä sadan vuoden takaisista äiti-myyteistä nykyaikaan ja nähtäisiin ihminen sellaisena kuin hän on. Eikä sellaisena, mitä oman mielemme pelot heijastaa.
Jos laittaa panemiset oman lapsensa edelle niin silloin on huono äiti
Mitäs helvettiä? Eikös se lapsi (tai olikohan niitä useampi) ollut isänsä kanssa? Ja aloittaja kuitenkin ihan luvallisesti ulkona, eikä niin että jätti lapsensa yksin kotiin? Panemista tai ei panemista - pitääkö äitien olla lasten kanssa 24/7 synnyttämisen jälkeen seuraavat 20 vuotta koska muuten on "huono äiti"?
Toivon mukaa mies jättää huoraavan perseesi ja saa lasten yksinhuoltajuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yritän tuota sohvalle sammumisjuttua, niin pitäisi saada mukaan joku kaveri jonka sohvalle "sammuin".
Hävettää vaan pyytää ketään alibiksi. Sille alibillekin pitäisi sitten keksiä joku tarina.
Ja mies on yrittänyt saada mua kiinni koko yön. Soittaa varmaan kohta poliisille. Mitä mä teen?
Jos mä sanon että kaaduin liukkaalla kadulla vähän kännissä ja sain aivotärähdyksen ja olin yötä Haartmannilla. Meniskö läpi? ApMikset siis voi sanoa, mitä oikeasti tapahtui? Missä sitten olit ja miksi et vastannut puhelimeen?
No sehän on selvää, että tuo kyseinen rouva on ollut jakamassa pilluaan ja kenties jopa persettään vieraalle miehelle/miehille. Eihän siinä läiskeessä ehdi puhelimeen vastaamaan. Pitäähän sitä bilettää kunnolla, kun niin harvoin on "omaa aikaa" ja on kuulemma ihan normaalia tuollainen, että tullaan kotiin housut märkinä vieraan miehen spermasta.
Miksi sitä ei voisi sanoa miehelle? Miksi joku haluaisi jatkaa kumppanin kanssa jota on valmis pettämään?
Putkassa jos olit niin mies voi pyytää todistamaan asian ja se pitäisi olla mahdollista. Jos taas kaaduit pahasti niin sun tulis olla mustelmilla eikä se estä sua vastaamasta ja olisit varmaan siinä tilanteessa räpeltäny jonkun viestin rakkaallesi.
Eli uskoo ken tahtoo. Nyt ei ole kyse siitä mitä selität vaan siitä mitä sun miehes haluaa uskoa. 
Taitaa perheriita olla jo meneillään.
Mutta olisit ap kotiin mennessäsi koukannut jonkun metsäpolun kautta ja pyörähtänyt jossain kuralammikossa. Jos korkkarit jalassa, lyö toisesta korko poikki jotain kiveä vasten. Sotke hiukset, tuhraa meikit. Jos pystyt kusemaan housuun, aina parempi.
Sitten selität, että vedit totaaliöverit (toivottavasti olit oikeastikin kunnolla juovuksissa, että haiset vanhalle viinalle), et muista mitään, olet ilmeisesti kotiin tullessa yrittänyt etsiä jotain oikopolkua ja heräsit jostain puskasta, kun koirankusettaja tuli tönimään, oletko hengissä.
Hiivit häpeissäsi suihkuun ja laitat paskaset vaatteet pesukoneeseen. Olet ihan helvetin nolo, etkä halua puhua asiasta. Olet vieläkin kännissä, huonovointinen ja menet nukkumaan.
Näin tarinaasi ei voi tarkistaa, koska todistajia ei ole. Loppu on sitten näyttelijän kyvyistäsi kiinni.
Sano, että teit sen kännissä, vahingossa ja läpällä.
Vierailija kirjoitti:
Kesällä nämä on helppoja kunhan ymmärtää lähteä kotoa pyörällä. Aamulla polkee sen, toivottavasti joka tytöltä löytyvän, valkoinen valhe - biletyskaverin luo, tyhjentää pyörän renkaan ja soittaa miehen hakemaan autolla "kun pyörästä hajosi kumi enkä halunnut yöllä soittaa". Ihan oikeasti, jos on tapana syrjähyppiä niin mieti muutamia toimivia tarinoita varalle, perhettä kun ei tuollaisen takia kannata menettää ja petetty haluaa loppuun saakka uskoa että mitään ei tapahtunut, joten riittää että sulla on edes joku meriselitys valmiina ja mielellään yksinkertainen. Huonot valehtelijat keksii monimutkaisia satuja... ;)
Taksit kulkee myös öisin - kesäisinkin.
Tämä on siitä hyvä selitys, että pettäjä saa valehdella mutta petetty saa silti kuulla totuuden.