Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heräsin "yökylästä" ja mies laittanut 4 viestiä ja soittanut 3 kertaa. Tarviin huvän selityksen. Ehdotuksia?

Vierailija
19.11.2016 |

Mitä sanon kiukkuiselle miehelle kotona lasten kanssa?

Kommentit (118)

Vierailija
21/118 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Toivottavasti miehesi lukee tän xD tai et joku jakais pitkin facea tätä ketjua niin menis mieheski tietoon.

Vierailija
22/118 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ämpäri soutamalla kulu"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/118 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yritän tuota sohvalle sammumisjuttua, niin pitäisi saada mukaan joku kaveri jonka sohvalle "sammuin".

Hävettää vaan pyytää ketään alibiksi. Sille alibillekin pitäisi sitten keksiä joku tarina.

Ja mies on yrittänyt saada mua kiinni koko yön. Soittaa varmaan kohta poliisille. Mitä mä teen?

Jos mä sanon että kaaduin liukkaalla kadulla vähän kännissä ja sain aivotärähdyksen ja olin yötä Haartmannilla. Meniskö läpi? Ap

Mikset siis voi sanoa, mitä oikeasti tapahtui? Missä sitten olit ja miksi et vastannut puhelimeen?

Vierailija
24/118 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan sitten äkkiä ruhjeita tehtailemaan 🙄

Miksi et kertoisi totuutta? Teidän suhteessa hiertävät jo valheesi. Ei siinä mitään pelastettavaa enää valehtelemalla ole.

Vierailija
25/118 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää jännä paikka xD. Jos mies pettää, niin ketä se nyt haittaa, ei oo sulta pois, anna olla, älä riko perhettä turhan pikkujutun takia. Jos nainen pettää, niin itun jakorasia, kauhee huo ra, jätä miehes, toivottavasti miehes jättää sut, kodinrikkoja, luuska.

Vierailija
26/118 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy testeissä ja pihtaa tarpeeksi pitkään. Se on seuraava rastisi jos tästä selviät.

Vierailija
27/118 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tää jännä paikka xD. Jos mies pettää, niin ketä se nyt haittaa, ei oo sulta pois, anna olla, älä riko perhettä turhan pikkujutun takia. Jos nainen pettää, niin itun jakorasia, kauhee huo ra, jätä miehes, toivottavasti miehes jättää sut, kodinrikkoja, luuska.

Missä on sanottu, että ketä se nyt haittaa, jos mies pettää?

Vierailija
28/118 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin toisessa ketjussa sanotaan vaimolle, että älä nyt siksi eroa, kun mies pettää, ei se niin vakavaa ole.

Vierailija
29/118 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yritän tuota sohvalle sammumisjuttua, niin pitäisi saada mukaan joku kaveri jonka sohvalle "sammuin".

Hävettää vaan pyytää ketään alibiksi. Sille alibillekin pitäisi sitten keksiä joku tarina.

Ja mies on yrittänyt saada mua kiinni koko yön. Soittaa varmaan kohta poliisille. Mitä mä teen?

Jos mä sanon että kaaduin liukkaalla kadulla vähän kännissä ja sain aivotärähdyksen ja olin yötä Haartmannilla. Meniskö läpi? Ap

Ei Helsingissä ole liukasta. Ei mene läpi.

Vierailija
30/118 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joka ketjussahan niin toitotetaan jossa mies on pettänyt. Esim. Tuossa "Mieheni petti työmatkalla"

32

Vierailija
31/118 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin toisessa ketjussa sanotaan vaimolle, että älä nyt siksi eroa, kun mies pettää, ei se niin vakavaa ole.

Missä toisessa ketjussa? Tarkoitatko sitä joukkuetoverin tyydyttämistä?

Vierailija
32/118 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Helsingissä ole liukasta. Ei mene läpi.

Niinpä niin, vesisade vei lumet ja jäät eli ennen tarinan lukkoonlyömistä kannattaisi vilkaista ikkunasta ulos :D

Lopputuloksena ukkosi ei enää usko tarinoitasi sikäli kun on uskonut enää pitkiin aikoihin. Jossain vaiheessa se vaan "yllättäen" jättää sinut toisen vuoksi ja sitten kiukuttelet palstalla että se saatanan sika saa maksaa...

Vierailija
33/118 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipahan lähdettyä? Kannattiko? Anna mies parempaan kotiin ja jatka sähläämistäsi sinkkuna.

Se totuus tulee muuten ennemmin tai myöhemmin ilmi.

Eikä tule. Minäkin tiedän pariskunnan jossa mies on "ihan kamala pettäjäsika", ja naisensa muistaa siitä joka riidan yhteydessä muistuttaa. Nainen ei kuitenkaan kerro koskaan siitä että on itsekin pettänyt puolisoaan mutta onnistunut tekemään sen jäämättä kiinni.

Vierailija
34/118 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipahan lähdettyä? Kannattiko?

Varmaankin kannatti sillä pettämisessä on isot riskit, joten ei kai sitä tehtäisi jos se ei tekisi niin hyvää.

Vierailija
35/118 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se mies koska selvästi hän on saanut sinut pettymään.

Vierailija
36/118 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joka ketjussahan niin toitotetaan jossa mies on pettänyt. Esim. Tuossa "Mieheni petti työmatkalla"

32

Ai. Minusta siinä ketjussa oli suurin osa sitä mieltä, että pettäminen on ehdottomasti väärin. Muutamia kommentteja oli, joissa kehotettiin ensin ottamaan selvää, mitä oikeasti on tapahtunut (=ei tarkoita pettämisen hyväksymistä) ja ne kommentit, joissa tätä toimintaa pidetään ihan hyväksyttävänä ovat saaneet aika hurjan määrän alapeukkuja. Vähän lukutaitoa.

Vierailija
37/118 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle joskus sattunut, jolloin väitin, että katsottiin elokuvaa ja nukahdin sohvalle, eikä kaveri ollut enää kehdannut herättää. Ja lisäisin vielä, että olin aamulla raivoissani kaverille, kun kyllähän tämän olisi pitänyt ymmärtää herättää minut kotimatkalle!

Vierailija
38/118 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pyöräilin koko yön ja oli niin liukas keli, että kesti. Olen just tulossa.

Vierailija
39/118 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa p*ska vaimo ja p*ska äiti.

Onnea!

No voi olla p* vaimo, mutta ei se huonoksi äidiksi tee. Nyt vähän tolkkua siihen moralisointiin. Aikuisten seksuaalisuus ei kuulu lapsille eikä heidän maailmaansa, joten äitiyttä ei nyt vaan voi tähän taskan lisäämiseksi heittää. Vastuuton? -kyllä. Nautinnonhaluinen? -kyllä. Pelkurimainen? -kyllä. Epäluotettavaksi yksiavioisena todettu? -kyllä. Mutta mitenkään ei missään käy ilmi, että ap olisi "huono äiti". Jospa siirryttäisiin sieltä sadan vuoden takaisista äiti-myyteistä nykyaikaan ja nähtäisiin ihminen sellaisena kuin hän on. Eikä sellaisena, mitä oman mielemme pelot heijastaa.

Joo, tosi vastuullinen äiti jättää vain ilmestymättä kotiin ja antaa lapsien miettiä, että missähän se äiti on..

Tuollaiset katoamistemput ja muiden huolestuttavien ovat todella vastuullisten vanhempien ominaisjuttuja (oli sitten äiti tai isä).

Vastuullinen äiti myös rikkoo lapsiltansa kodin ja perheen em. tavalla.

Aivan on hyvä äiti.

Vierailija
40/118 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa p*ska vaimo ja p*ska äiti.

Onnea!

No voi olla p* vaimo, mutta ei se huonoksi äidiksi tee. Nyt vähän tolkkua siihen moralisointiin. Aikuisten seksuaalisuus ei kuulu lapsille eikä heidän maailmaansa, joten äitiyttä ei nyt vaan voi tähän taskan lisäämiseksi heittää. Vastuuton? -kyllä. Nautinnonhaluinen? -kyllä. Pelkurimainen? -kyllä. Epäluotettavaksi yksiavioisena todettu? -kyllä. Mutta mitenkään ei missään käy ilmi, että ap olisi "huono äiti". Jospa siirryttäisiin sieltä sadan vuoden takaisista äiti-myyteistä nykyaikaan ja nähtäisiin ihminen sellaisena kuin hän on. Eikä sellaisena, mitä oman mielemme pelot heijastaa.

Joo, tosi vastuullinen äiti jättää vain ilmestymättä kotiin ja antaa lapsien miettiä, että missähän se äiti on..

Tuollaiset katoamistemput ja muiden huolestuttavien ovat todella vastuullisten vanhempien ominaisjuttuja (oli sitten äiti tai isä).

Vastuullinen äiti myös rikkoo lapsiltansa kodin ja perheen em. tavalla.

Aivan on hyvä äiti.

Huolestuttavien=huolestuttaminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän