Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heräsin "yökylästä" ja mies laittanut 4 viestiä ja soittanut 3 kertaa. Tarviin huvän selityksen. Ehdotuksia?

Vierailija
19.11.2016 |

Mitä sanon kiukkuiselle miehelle kotona lasten kanssa?

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanon kiukkuiselle miehelle kotona lasten kanssa?

Sammuit kaverin sohvalle :D

Vierailija
2/118 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/118 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha, en osaa kyllä yhtään neuvoa. Puhelin hajosi /hävisi ja menit sitten kaverille yöksi?

Vierailija
4/118 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tällaista tällä kertaa.

Kerrot totuuden?

Vierailija
5/118 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näinkin voi käydä. Miksei?

Ei mikään selitys ole hyvä, valitettavasti. Jotain sammumisjuttua varmaan kannattaa yrittää, mutta v*tuiks meni kuitenkin. Jos muita paneskella haluat, eroa miehestäsi. 

Vierailija
6/118 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanot tietysti että olit kännissä ja yökylässä. Eipä se selittämällä muuksi muutu.

Vierailija
7/118 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että sammuit kaverille. Tai hei! Jouduit putkaan. Se on hyvä. Sanot että olit niin humalassa ettet päässyt baarista (tai missä ikinä olitkaan) omin jaloin kotiin ja poliisit poimivat kadulta.

Vierailija
8/118 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yritän tuota sohvalle sammumisjuttua, niin pitäisi saada mukaan joku kaveri jonka sohvalle "sammuin".

Hävettää vaan pyytää ketään alibiksi. Sille alibillekin pitäisi sitten keksiä joku tarina.

Ja mies on yrittänyt saada mua kiinni koko yön. Soittaa varmaan kohta poliisille. Mitä mä teen?

Jos mä sanon että kaaduin liukkaalla kadulla vähän kännissä ja sain aivotärähdyksen ja olin yötä Haartmannilla. Meniskö läpi? Ap

Vierailija
9/118 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta putkasta pääsee lähtemään vasta puoliltapäivin (korjatkaa jos olen väärässä.) Joten älä ota mieheen yhteyttä äläkä mene kotiin, ennen klo 12

Vierailija
10/118 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipahan lähdettyä? Kannattiko? Anna mies parempaan kotiin ja jatka sähläämistäsi sinkkuna.

Se totuus tulee muuten ennemmin tai myöhemmin ilmi.

Vierailija
11/118 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan miehesi halusta uskoa paskapuheita. Itse "uskoin" selityksiä turhan pitkään, ja nyt vituttaa. Niin tehdään katkeria vanhoja ämmiä (ja äijiäkin).

Vierailija
12/118 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastaa nyt ensil sil et oot hengissä! Törkeetä pitää toista paniikissa. Luulee et sulon käyny jotain ja sä et viitti vastaa ku et tiedä kuinka peitellä panemisias. Oksettavaa.

Vierailija
13/118 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa p*ska vaimo ja p*ska äiti.

Onnea!

No voi olla p* vaimo, mutta ei se huonoksi äidiksi tee. Nyt vähän tolkkua siihen moralisointiin. Aikuisten seksuaalisuus ei kuulu lapsille eikä heidän maailmaansa, joten äitiyttä ei nyt vaan voi tähän taskan lisäämiseksi heittää. Vastuuton? -kyllä. Nautinnonhaluinen? -kyllä. Pelkurimainen? -kyllä. Epäluotettavaksi yksiavioisena todettu? -kyllä. Mutta mitenkään ei missään käy ilmi, että ap olisi "huono äiti". Jospa siirryttäisiin sieltä sadan vuoden takaisista äiti-myyteistä nykyaikaan ja nähtäisiin ihminen sellaisena kuin hän on. Eikä sellaisena, mitä oman mielemme pelot heijastaa.

Vierailija
14/118 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä nämä on helppoja kunhan ymmärtää lähteä kotoa pyörällä. Aamulla polkee sen, toivottavasti joka tytöltä löytyvän, valkoinen valhe - biletyskaverin luo, tyhjentää pyörän renkaan ja soittaa miehen hakemaan autolla "kun pyörästä hajosi kumi enkä halunnut yöllä soittaa". Ihan oikeasti, jos on tapana syrjähyppiä niin mieti muutamia toimivia tarinoita varalle, perhettä kun ei tuollaisen takia kannata menettää ja petetty haluaa loppuun saakka uskoa että mitään ei tapahtunut, joten riittää että sulla on edes joku meriselitys valmiina ja mielellään yksinkertainen. Huonot valehtelijat keksii monimutkaisia satuja... ;)

Vierailija
15/118 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä huoraamista ja tiedointahdoin toisen loukkaamista ja perheen hajottamista! Onnea ja menestystä!

Vierailija
16/118 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite pääsin putkasta siinä 9-10 aikaan aamulla.

Vierailija
17/118 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekstasin että: Kultarakas!! olen Haartmanin sairaalassa kaaduttuani ja menetettyäni tajuntani. Pääsen varmaan pois lääkärikierroksen jälkeen. Tulen taksilla kotiin. Ei hätää kaikki hyvin!

Ap

Vierailija
18/118 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies edes odotti sua kotiin jo aamuyöstä jos lähdit bilereissulle? Tämän takia pitää aina jo etukäteen tehdä selväksi että tulee kotiin vasta myöhemmin seuraavana päivänä koska on yötä naapurikaupungin hotellissa, kaverilla, vuokramökillä jne. :)

Vierailija
19/118 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei menis läpi mikään selitys, joten en suosittele yrittämään, pahentaa vain asiaa, että olet petturi sekä valehtelija. Sairaalasta tulee epikriisi ja olenpa sellaistakin kuullut, että putkakeikka on poliisilta tarkistettu. Tunnusta siis, että mokasit ja pyydä anteeksi.

Vierailija
20/118 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukastuin ja kenkä sinkoutui pusikkoon enkä löytänyt sitä. Ei ollut rahaa taksiin, oli pakko mennä yöksi Sirkalle joka  on entinen työkaveri vanhasta työpaikasta. Tavattiin sattumalta kadulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme