Pitääkö ravintolassa tilatessa sanoa "barbekue" vai "beebeekuu"?
Kommentit (32)
Mä sanon että parpekue meetiumina tai meetium plussana. Että nih! Ja talon vinetto pöytään kans.
Minä tilaan barbikuuta, se on helppo muistaa. Barbi ystävineen illalla syö sitä, kun kuu on jo noussut, ja on lämmintä. Etelän täysikuu loistaa tummalla taivaalla.
Sitten muutaman vuoden päästä Barbilla ei enää ole tiimalasivyötäröä, mutta ruoka on hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Ravintolan myyjät.
tarjoilijat tai salihenkilökunta
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten sanot vaan sen annoksen numeron=) tai grillattuna
Wat, numeron? Ei tässä mitään lottokuponkia olla täyttämässä. En ole missään nähnyt annoksissa numeroita.
Lempiruokaani on lasagne, mutta en osaa lausua sitä joten käyn ostamassa sen Lidlistä ja laitan miroon.
Luojan kiitos inhoan BBQ-kastiketta, jota noissa annoksissa on aina mukana, niin välttyy tällaiseltakin ongelmalta.
Mä pyydän ateriani ihan vaan ilman kastiketta, jos sitä bbq-kastiketta johonkin on lotrattu. Ei tarvi miettiä beebeekuita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wat, numeron? Ei tässä mitään lottokuponkia olla täyttämässä. En ole missään nähnyt annoksissa numeroita.
Kiinalaisessa on usein, kuten myos take away paikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten ne pitää numeroida..=)
Entäs "kakkiatoore" vai "katsiatoore".