Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkästä suhteesta eronneet. Miten olette saanut seksihalut loppumaan?

Vierailija
18.11.2016 |

Olen ollut kohta 2v sinkkuna. Joku tapailuviritelmä oli, mutta ei tuntunut miltään ja pelkkään seksisuhteeseen en ala. Sitä lajia kyllä olisi tarjolla. Ainoa vaihtoehto on tukahduttaa seksihalut täysin. Kuinka kauan keskimäärin menee,ettei seksi enää kiinnosta. Ikää 45v

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et halua seksisuhdetta?

N48

Vierailija
2/5 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en oikein ymmärrä miksi pitää tehdä asiat niin vaikeaksi itselle kun voi?

Mikäs sen parempaa kun tukahduttaa seksihalut hyvällä seksillä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki 16 miestä, kenen kanssa olen ollut, olivat helvetin huonoja sängyssä=eivät kuunnelleet mitään.

Paradoksaalista on se, että niissä suhteissa ei oikein tehnyt seksiä mieli, mutta nyt sinkkuna on hirveät halut. Kahta minuuttimunaa olen pannut ja sitten luovutin. Hyvä seksiä ei ilmeisesti kuulu mun elämään. Nauttikaa siitä, ketkä olette onnekkaampia!

Vierailija
4/5 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 3v sitten pitkästä suhteesta enkä ole sen jälkeen harrastellut (en saa irtoseksiä). Himot eivät mene pois ja olo on jatkuvasti kurja

Vierailija
5/5 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihalut loppuu kun keskittyy tietoisesti muihin asioihin, hankkii uusia harrastuksia, muita asioita jotka tuottavat nautintoa.

Älä syyllistä itseäsi himoista, syyllisyys tekee seksistä entistä pahemman pakkomielteen. On luonnollista että eron jälkeen seksi ja itsetyydytys voi olla jopa pakonomaista, kyllä se siitä tasoittuu kun saat muuta tilalle.

Kokemusta on...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan