Nainen, miksi petät?
Tutkimuksen mukaan yleisimmin siksi, että mies tekee liian vähän kotitöitä. Täytyy myöntää, että omaankin syrjähyppyyni johti vastaava syy: laiska mies ei tehnyt kotitöitä --> tunsin olevani ilmainen palvelija enkä rakastettu --> aloin etsiä onnea muualta. Mites teillä muilla?
http://www.aamulehti.fi/kotimaa/miksi-naiset-pettavat-tutkimus-paljasti…
Kommentit (9)
Kerran petin nuorena ja tyhmänä, johtui tylsyydestä ja jännityksen puutteesta. Mies oli silloin vuoden komennuksella ulkomailla, kävi harvakseltaan kotimaassa. Tunnustin tyhmyyteni ja sen jälkeen olen ollut uskollinen, onneksi mies antoi anteeksi eikä jättänyt. Nyt yhdessä 25v, joista aviossa 20v.
Koska on pakottava tarve saada kovaa kyrpää joka rööriin, mielellään monta kertaa päivässä. Mies ei suostu siihen, että otetaan sänkyy mukaan useampi muu mies minua nussimaan, joten pitää mennä salaa pantavaksi muualle.
Mun tietääkseni kaikki miehet pettävät joten petän aina varalta että helpompi kestää sit kun saan tietää mieheni pettäneen.
Koska mies ei kohdellut minua naisena. Ei tehnyt aloitetta seksiin, ei katsonut kiinnostuneena, ei kehunut, ei yrittänyt vietellä, ei mitään. Kun en enää kestänyt sitä niin petin ja se oli niin mahtava silmiä avaava kokemus että eropaperit lähti pian sen jälkeen.
Koska mieheni sai kaikilta enemmän huomiota kun minä. Sukulaiset olivat enemmän kiinnostuneita miehen opiskeluiden sujumisesta,minua pyydettiin vain kattamaan pöytää eikä muuta kyselty sukujuhlissa. Vanhemmat katsoivat miestäni aina ihalevasti,minua ei oikein ikinä kysyivät vain että milloin saan lapsia. Mies ei ymmärtänyt että en jaksa olla vain seinäruusu joten aloin pettämään.
Koska kotoa ei saa seksiä, ei ole saanut 1,5 vuoteen.
Parisuhteessa oli vaikeaa, kun oltiin alettu seurustelemaan niin nuorina. Mies ihastui työkaveriinsa ja aloitti salasuhteen hänen kanssaan. Olin ihan turta miehen suhteen tultua esille. En kuitenkaan tehnyt kuten näillä palstoilla usein puhutaan, (jätä mies), vaan annoin anteeksi. En ole kuitenkaan näköjään pystynyt unohtamaan. Parisuhteessa on edelleen vaikeaa, vaikka mies tajusi virheensä ja lopetti suhteen toisen kanssa. Mies halusi pariterapiaan ja siellä käytiin kauan. Ymmärrettiin syyt ongelmiimme. Pari vuotta menikin ihan hyvin..
Mutta nyt minä petin. Minusta tuntuu, että en rakasta enää miestäni, enkä halua seksuaalisesti. Halusin tietää miltä tuntuu olla toisen miehen kanssa. Otin kondomit mukaan ja tapasin yhden tutun 24-vuotiaan irakilaismiehen yhtenä iltana. Kysyin haluaako hän tulla minun luokse yöksi. Ja joo, kyllä hän oli heti valmis lähtemään. Vaikka hän oli minua kymmenen vuotta nuorempi ja vaikka tiesin, miten pahalta pettäminen tuntui, niin vietin tuon yhden illan hänen kanssaan. Tuntui mahtavalta saada sellaista seksiä ja huomiota. Nyt minä tiedän, että todennäköisesti eroan. En rakasta miestäni enää, jos kerran voin pettää.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa oli vaikeaa, kun oltiin alettu seurustelemaan niin nuorina. Mies ihastui työkaveriinsa ja aloitti salasuhteen hänen kanssaan. Olin ihan turta miehen suhteen tultua esille. En kuitenkaan tehnyt kuten näillä palstoilla usein puhutaan, (jätä mies), vaan annoin anteeksi. En ole kuitenkaan näköjään pystynyt unohtamaan. Parisuhteessa on edelleen vaikeaa, vaikka mies tajusi virheensä ja lopetti suhteen toisen kanssa. Mies halusi pariterapiaan ja siellä käytiin kauan. Ymmärrettiin syyt ongelmiimme. Pari vuotta menikin ihan hyvin..
Mutta nyt minä petin. Minusta tuntuu, että en rakasta enää miestäni, enkä halua seksuaalisesti. Halusin tietää miltä tuntuu olla toisen miehen kanssa. Otin kondomit mukaan ja tapasin yhden tutun 24-vuotiaan irakilaismiehen yhtenä iltana. Kysyin haluaako hän tulla minun luokse yöksi. Ja joo, kyllä hän oli heti valmis lähtemään. Vaikka hän oli minua kymmenen vuotta nuorempi ja vaikka tiesin, miten pahalta pettäminen tuntui, niin vietin tuon yhden illan hänen kanssaan. Tuntui mahtavalta saada sellaista seksiä ja huomiota. Nyt minä tiedän, että todennäköisesti eroan. En rakasta miestäni enää, jos kerran voin pettää.
Hyi helvetti!
Itsehän petin siksi, että olin humalassa ja (humalaisin silmin katsottuna) hyvännäköinen mies antoi huomiota. Miestä ei ollut siinä vaiheessa kuukausiin kiinnostanut edes nukkua samassa sängyssä, niin kyllä se ohikiitävän hetken tuntui hyvältä.
Tunnetasolla suhde oli loppunut jo paljon ennen tätä, mutta pettämisen jälkeen sain lopetettua suhteen. Selvisi, että miehellä oli useamman kuukauden ollut joku toinen.