Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuno armeijassa kolmosella

Vierailija
18.11.2016 |

Yleisesti Uunot ovat jo alkaneet maistua puulta kun niitä uusitaan koko ajan mutta armeijaleffa on kyllä niin kova että jaksaa aina katsoa :D Muutenkin olen ollut aina sotilasfarssien ystävä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät saa kaikkea irti tuosta elokuvasta, koska ovat jättäneet armeijan käymättä.

Vierailija
2/8 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skeidaksikin huonoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät saa kaikkea irti tuosta elokuvasta, koska ovat jättäneet armeijan käymättä.

Jos tarkoitat minua AP:ta niin olen kylläkin armeijan väliin jättänyt mies.

Vierailija
4/8 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneskohan kerta kun noita turhapuroja jo näytetään?

Alkaa ton loirin pärstä jo vituttaa, ukkoa tungetaa tai tunkee itte joka helvetin ohjelmaan.

Vierailija
5/8 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tainnut itsekin jättää käymättä, jos kuvittelet, että tuolla elokuvalla olisi oikein mitään tekemistä armeijan kanssa.

Vierailija
6/8 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunoista yksi parhaimmista. On kyllä näytetty jo se miljoona kertaa tellussa, moni varmaan osaa jo ulkoa repliikit.

KAikenkaikkiaan Turhapurotuotanto on liian paljon toisintoa edellisistä elokuvista, samaa toisintoa.  Siinä mielessä kriitikot olivat aikoinaan oikeassa. Toinen puoli negatiivisessa suhtautumisessa oli Speden oikeistolaisuus, ja kohtelu sikäli asenteellisen asiatonta, esim apurahoja jaettaessa. Syystäkin Spete otti nokkiinsa.

Vierailija
7/8 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos identifioit itsesi armeijan väliin jättäneeksi naiseksi, niin sitten tarkoitan sinua. Ilmaisinko asiani jotenkin epäselvästi, kun sanoin, että naiset eivät saa kaikkea irti tuosta elokuvasta, koska ovat jättäneet armeijan käymättä?

Vierailija
8/8 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos identifioit itsesi armeijan väliin jättäneeksi naiseksi, niin sitten tarkoitan sinua. Ilmaisinko asiani jotenkin epäselvästi, kun sanoin, että naiset eivät saa kaikkea irti tuosta elokuvasta, koska ovat jättäneet armeijan käymättä?

Oletin vain sinun luulleen että aloitus oli naisen tekemä koska suurin osa täällä on. Useinkin miehen pitää erikseen sanoa jos on tehnyt aloituksen täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä