Jos ruokavaliostasi pitäisi poistaa joko vilja, maitotuotteet tai sokeri
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Sokerista olisi mahdotonta luopua, sitä kun on hedelmissä, vihanneksissa ja myös maidossa. Siksi vastaan, että viljasta. Pidän liian paljon juustoista. Tosin viljan myötä pitäisi heittää hyvästit oluelle ja mallasviskille.
Viljassakin on puolet sokeria.
Vilja. Mies on vilja-allergikko ja minä suolistosairas, joten sitä ei kotiruoassa ole. Syön ruisleipää (pelkistä ruisjauhoista), mutta sen poisjättäminen ei olisi mikään ongelma.
Itsen en näin aineenvaihdunta-ammattilaisena ole käyttänyt mitään noista vuosikausiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokerista olisi mahdotonta luopua, sitä kun on hedelmissä, vihanneksissa ja myös maidossa. Siksi vastaan, että viljasta. Pidän liian paljon juustoista. Tosin viljan myötä pitäisi heittää hyvästit oluelle ja mallasviskille.
Niin on, joten jos luovun sokerista, luovun samalla viljasta ja maitotuotteista. Siksi ap: kysymykseen on mahdotonta ottaa vaihtoehdoksi sokeria, koska samalla katoaa loputkin vaihtoehdot.
Vierailija kirjoitti:
Itsen en näin aineenvaihdunta-ammattilaisena ole käyttänyt mitään noista vuosikausiin.
Mitä syöt, jos ruuassasi ei ole lainkaan sokeria? Pelkkää lihaa ja juomaksi vettä?
Maitotuotteista luopuminen olisi erittäin vaikeata allergioiden takia, viljat eivät käy muutenkaan allergioiden vuoksi, joten kai yrittäisin sitten luopua sokerista.
Maitotuotteet.
Jäätelö vain sorbettiin tai vegaanisiin jäätelöihin ja sitten vaan kahvimaidosta pois opettelemaan.
Olen jo luopunut lähes kaikista viljoista ja maidosta. Ei ole vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on, joten jos luovun sokerista, luovun samalla viljasta ja maitotuotteista. Siksi ap: kysymykseen on mahdotonta ottaa vaihtoehdoksi sokeria, koska samalla katoaa loputkin vaihtoehdot.
Näinhän se on :)
Paha sanoa. Tykkään hirveesti juustoista, vatsa ei kestä makeutusaineita ja tykkään leipoa.
Kuinkahan moini heistä, joka voi vaivatta käyttää näistä kaikkia osaa olla edes joskus iloinen tai edes tyytyväinen siihen, että voi vapaasti käyttää halutessaan näitä kaikkia?
Itse on joitain kertoja suututtanut oikein kunnolla, kun olen kohdannut ihmisä, joille on täysin mahdotonta ymmärtää, että kaikkien elimistö -kuten minun - Elimistöni ei kestä ilman hyvin kivuliaita oireita vehnää ja ruista.
Mutta joillekin oikea sairaus on vain sellainen, joka näkyy päälle tai edellyttää monien satojen eurojen lääkekulut vuodessa, ellei sitten ole kolmantena vaihtoehtona siten sairas että on 24 tuntia kytkettynä sairaalaan enemmän ja vähemmän aktiivisen tarkkailun alle.
Totta. En minä olekaan akuutisti sairas; mutta terveenä pysynkin ja/ tai pysyn erinomaisesti paljon paremmin, jos vehnää ja ruista nauti.
Ei ole olemassa mitään vegejuustoja. Juusto tehdään maidosta. Teidän "vegejuustonne" on ihan muuta kuin juustoa.