Onko miehet kateellisia komeammille miehille? Koskevatko uhkana?
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella naurettavaa, että miehet väittävät täällä ihan vakavissaan, etteivät ole kateellisia komeille miehille. Sehän tarkoittaisi, että miehillä on todella vahva itsetunto jokaisella, mikä ei tietenkään pidä paikkansa. Kateus ilmenee monin tavoin ja tyypillisesti kateus verhotaan johonkin muuhun tunteeseen kuten siihen, että jätkä on vain täynnä itseään oleva mulkku tms.
Jälkimmäistä on paljon siinä, kun täällä miehet kuvaavat naisten kanssa hyvin toimeentulevaa miestä. He tulevat heti kertomaan, että kyllä tuo pettää kaikkia ja on muutenkin täysi playeri. Se on yksinkertaisesti hölmöä ja kateuden ilmentymä eli on pakko alentaa komeaa miestä väittämällä, että hän on aina epärehellinen ja petolllinen.
Naiset sitten osaa vääntää kullastakin paskaa. Nainen ei olisi onnellinen täydellisessä maailmassa.
Ks. kommentti 100 :D :D
En ole kateellinen komeammille miehille, vaan niille laiskajaakoille, joille sattuu niin hyvää tuuria, että ei käytännössä tarvitse tehdä menestyksensä eteen mitään muuta kuin olla olemassa. Heille minä olen kateellinen. Olen itsekin laiska ja haluaisin, että onni olisi myötä, mutta kun ei niin ei. Sen sijaan kitkutan paskaduunissa vihaten elämääni ja vain haaveilen helposta elämästä. Ulkonäöllä ei ole minulle juuri minkäänlaista arvoa, vaikka tietysti olisi kiva olla joku adonis jota palvottaisiin katseilla. Se ei kuitenkaan tee elämästä laiskan unelmaa, mikä minulla on.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki miehet tajua, kuka mies on komea. Tapailin miestä, joka kertoi, että hänen työkaverillaan oli ollut aina miellyttävän näköisiä deittejä. Hänen naispuolinen työkaverinsa oli sitten valaissut asiaa, että tuo miestyökaveri oli itsekin todella hyvännäköinen naisten silmissä.
Minullakaan ei ollut noin parikymppiseksi asti oikeastaan mitään hajua kuinka hyvännäköinen mies olen. Joskus parikymppisenä erään tutun miespuolisen tyttöystävä letkautti hiprakassa viekeästi ja humorisesti kesken illanvieton "on varmasti vaikeata olla sinä" (tai jtn semmoista), johon vastasin "kuinka niin?" (tjs), "no kun oot noin hyvännäköinen" (tjs). Noi sanat jäi silloin mietityttämään, ja muistaakseni pari viikkoa tosta, viikonloppuna, kun olin pikku hiprakassa, niin ajattelin ihan huvikseni vain kokeilla eräällä treffisivustolla kysyä treffeille sellaista kunnon bustyblondia, erittäin muovisenkaunista jonka perään luultavasti kaikki treffisivuston parikymppiset kundit kuolasivat. Hänen todella innostunut, jopa yli-innostunut "joo joo, vaikka heti tänään" (tjs) reaktio yllätti täysin. En koskaan kuitenkaan nähnyt tuota mimmiä, koska minulla oli jo toiset treffit samana iltana ja aloin sitten myös seurustelemaan tämän naisen kanssa.
Ja mitä kateuteen tulee, niin sitä kyllä on. Olen joutunut pari kertaa melkein nyrkkitappeluun, kun humalaiset miehet ovat tulleet kommentoimaan ulkonäköäni ja olen vastannut samalla mitalla takaisin.
Ja lisähuomiona olen huomannut porukoissa liikkuessa yleensä pahiten kateelliset ovat olleet lähes aina itsekkin hyvännäköisiä, ehkä ihailuun tottuneita, luultavasti jotain narsistisia piirteitä omaavia tyyppejä? Eivät ole kait kestäneet vielä paremmannäköisen miehen läsnäoloa. Normaalit, normaalilla aivotominnalla varustetut tyypit ovat tuskin koskaan nakanneet paskaakaan ulkonäöstäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella naurettavaa, että miehet väittävät täällä ihan vakavissaan, etteivät ole kateellisia komeille miehille. Sehän tarkoittaisi, että miehillä on todella vahva itsetunto jokaisella, mikä ei tietenkään pidä paikkansa. Kateus ilmenee monin tavoin ja tyypillisesti kateus verhotaan johonkin muuhun tunteeseen kuten siihen, että jätkä on vain täynnä itseään oleva mulkku tms.
Jälkimmäistä on paljon siinä, kun täällä miehet kuvaavat naisten kanssa hyvin toimeentulevaa miestä. He tulevat heti kertomaan, että kyllä tuo pettää kaikkia ja on muutenkin täysi playeri. Se on yksinkertaisesti hölmöä ja kateuden ilmentymä eli on pakko alentaa komeaa miestä väittämällä, että hän on aina epärehellinen ja petolllinen.
Miksi olisin kateellinen komeille miehille? Mitä konkreettista hyötyä komeus tarjoisi? Sen sijaan olen hieman kateellinen älykkäille ihmisille, jotka pystyvät oppimaan nopeasti monimutkaisia asioita. Itse joudun kompensoimaan tätä ahkeruudella.
Komeus tarjoaa muunmuassa sen edun, ettei tarvitse itse iskeä naista, vaan nämä tulevat tekemään tuttavuutta itse. Jos joudut iskemään naisia, et ole komea, ja nämä ns. pelimiehethän eivät monesti komeita olekaan. He ovat vain ymmärtäneet, että monet naiset rakastavat korvillaan (ja miehet silmillään), kuten vanha sanonta kuuluu.
Älykkyys on niitä harvoja asioita mistä kannattaa olla kateellinen, koska se vaikuttaa ihan kaikkeen elämässä. Ja koska olet ymmärtänyt olla kateellinen oikeasta asiasta, et voi kovin tyhmä olla.
En oikein osaa nähdä positiivisena sitä, että joku tulisi tekemään tuttavuutta pelkästään ulkonäköni perusteella. En myöskään ihannoi pelimieselämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisin kateellinen komeille miehille? Mitä konkreettista hyötyä komeus tarjoisi? Sen sijaan olen hieman kateellinen älykkäille ihmisille, jotka pystyvät oppimaan nopeasti monimutkaisia asioita. Itse joudun kompensoimaan tätä ahkeruudella.
Komeus tarjoaa muunmuassa sen edun, ettei tarvitse itse iskeä naista, vaan nämä tulevat tekemään tuttavuutta itse. Jos joudut iskemään naisia, et ole komea, ja nämä ns. pelimiehethän eivät monesti komeita olekaan. He ovat vain ymmärtäneet, että monet naiset rakastavat korvillaan (ja miehet silmillään), kuten vanha sanonta kuuluu.
Älykkyys on niitä harvoja asioita mistä kannattaa olla kateellinen, koska se vaikuttaa ihan kaikkeen elämässä. Ja koska olet ymmärtänyt olla kateellinen oikeasta asiasta, et voi kovin tyhmä olla.
En oikein osaa nähdä positiivisena sitä, että joku tulisi tekemään tuttavuutta pelkästään ulkonäköni perusteella. En myöskään ihannoi pelimieselämää.
Siksipä sovitkin pariksi kauniille naiselle. Ymmärrät nuo asiat kuten nainen.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei ole ikinä kateellisia, vain naiset ovat. Sama pätee juoruiluun, itkemiseen, tunteista puhumiseen, ylipainoon, hoivaviettiin, karvojen ajelematta jättämiseen, suklaan syöntiin ja tyhjännauramiseen. Ne ovat kaikki vain ja ainoastaan naisten ominaisuuksia!!
Miehet ovat rehtejä, ahkeria ja reippaita, syövät vain raakaa lihaa ja puhuvat pelkkää asiaa.
T. Jore 48 v
Etkö olisi ikinä kateellinen itseäsi komeammalle miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen komea mies näytän Mikko leppilammelta. Muut suomalaiset miehet ovat kateellisia minulle ja vinoilevat. Naisia minulla on kyllä ollut.
Minä en ainakaan ole kateellinen Mikko Leppilammen näköiselle miehelle, joten äläpä yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen toki, siis sillä tavalla etten itse saanut niin usein kuin olisin halunnut. Toisaalta ajattelen että hölmöhän mies on komea, naista saisi vaikka millä mitalla ja ei pane kaikkia mitä vaan pystyy.
Komea ei tarkoita samaa kuin naistenkaataja. Tyyppi voi olla sosiaalisesti kömpelö, joten jää ilman ulkonäöstä riippumatta.
Miksi olisin kateellinen toiselle? Jonkun miehen komeus tai suosio naisten keskuudessa ei vaikuta mitenkään minun elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ihmiset pariutuvat ulkonäön perusteella paitsi Suomessa,jossa naiset ottavat ruman näköisen miehen. Onneksi tämä tulee korjautumaan kun meille tulee ihmisiä Venäjältä,Espanjasta,Italiasta,ranskasta,Saksasta.
Nyt tuli sellaista puppua, ettei paremmasta väliä. Suomalainen nainen on suhteessa täsmälleen yhtä hyvännäköinen kuin mieskin, ei yhtään paremman näköinen. Vakka kantensa valitsee. Joskus kauniilla naisella on ruma mies ja joskus komealla miehellä on vaatimattomamman näköinen nainen. Se kertoo siitä, että pariutumisen syynä on myös muita avuja kuin ulkonäkö.
Mainitsemistasi maista ei tule tänne liiemmin ihmisiä. Kyllä niitä tulee vähemmän kehittyneistä kansoista, sekä älyllisesti että ulkonäöllisesti. Pycca ei tullessaan kysy, haluaako toinen pariutua, jos tulee perinteisellä tavalla rajan yli. Ja heitä ei voi millään tavalla kansana sanoa hyvännnäköisiksi. Joka kansassa on myös poikkeuksia. Saksalaiset muistuttavat ulkonäöltään suomalaisia. Espanjalaiset, italialaíset ja ranskalaiset ovat hyvännäköisiä vain tummuutensa vuoksi, koska se on täällä eksoottista.
Vierailija kirjoitti:
Naiset puhuvat juuri tuollaista, toisten naisten komeista miehistä, eivät miehet. Miehillä kateuden syy on yleensä kuu kuin ulkonäkö. Hjalliksellekin ollaan kateellisista muista syistä kuin ulkonäöstä. Kyseinen herra on osoittanut saavutuksiltaan sekä bisnes- että naismaailmassa, ettei sillä ulkonäöllä ole juurikaan väliä.
Ei useimmat miehet elä siinä naisten seurustelu-ulkonäkö- peilaaminen-pinnallisuus-maailmassa.
En ole kateellinen tasokkaille miehille, tasokkaat miehet toki saa naiset kun me tavismiehet joudumme tyytymään rumiin tai lihaviin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Minusta miesten suhtautuminen toisen ilmeiseen komeuteen on hyväntahtoisen v*ttuilevaa. Jos joku seurueesta on selvä könsikäs, niin se saa kyllä sietää jonkin asteista kiusottelua asiasta, mutta ei se kyllä omien kokemusten mukaan liity kateellisuuteen. Miehet ovat ehkä huonoja kadehtimaan toisen ulkoisia ominaisuuksia: jokaisella on ulkonäkönsä ja niillä mennään. Sanoisin, että tässä suhteessa miehet ovat naisia reilumpia toisilleen.
Nateus saattaa sitten liittyä enemmän menestykseen ja varallisuuteen.
Minä en välitä muiden menestyksestä tai varallisuudesta. En saa otetta siitä, että mitä ihmettä sellaisilla asioilla tekee. Oikeastaan kateuteni toista miestä kohtaan voi johtua yksinomaan siitä, että hänellä on minun mielestäni erittäin fiksu, kaunis ja hyvävartaloinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä juuri. Tällä palstalla katkerat miehet jatkuvasti haukkuvat komeita miehiä ja uskottelevat itselleen kuinka nämä ovat aina petollisia ja ties mitä. Kuuluu osana tuohon heidän luomaansa chad-loreen, missä ovat rakentaneet oman ihanne miehen jota samaan aikaan sekä palvotaan että vihataan. Ja sitten kipitetään kertomaan naisille, kuinka miehet eivät ole pinnallisia ja arvota toisiaan ulkonäön perusteella.
Normaalissa elämässä, missä on muitakin miehiä kuin vauva-palstan katkerat inisijät, löytyy sekä niitä kateellisia että ei kateellisia. Aivan kuten naisissakin. Meilläkin on työpaikalla yksi erittäin komea mies, jonka suhdestatus on työpaikan muiden miesten jatkuvien spekulointien kohteena. Muutamat ihmettelevät miksi niin komea mies on sinkkuna ja yksi katkero jupisee kuinka tuollaiset miehet kyntävät nuoruutensa naisia ja jäävät sitten katkerina yksin. Eli osalle ei ole yhtään ongelmallista myöntää tuon miehen komeus, mutta vain yhdellä se aiheuttaa tuollaista kateuden sekaista katkeruutta. Jännästi työpaikan naisia ei kiinnosta spekuloida tuon miehen parisuhdestatuksella tai deittielämällä. Itse satun tietämään, että kyseinen mies on ollut jo muutaman vuoden varattu, ei vaan huutele siitä työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen toki, siis sillä tavalla etten itse saanut niin usein kuin olisin halunnut. Toisaalta ajattelen että hölmöhän mies on komea, naista saisi vaikka millä mitalla ja ei pane kaikkia mitä vaan pystyy.
Komea ei tarkoita samaa kuin naistenkaataja. Tyyppi voi olla sosiaalisesti kömpelö, joten jää ilman ulkonäöstä riippumatta.
Miesystävälläni on tällainen kaveri. On ulkoisesti ns. täydellinen, eli pitkä ja komea. Lisäksi on hyvässä työssä ja tienaa hyvin. Mutta, sosiaalisesti todella kömpelö ja on se jotenkin jäätävää nähdä, kuinka sillä kiusallisella energialla karkoittaa suurimman osan naisista jotka ovat aluksi vaikuttaneet kiinnostuneelta. Joskus saa jonkun kopattua mukaansa baarista tai tinderistä, mutta ikinä mitään jatkoa ei seuraa.
Tyyppi haluaisi vaimon ja perheen, mutta se ulkonäkö toimii korkeintaan kerran ja sen jälkeen tarvittaisiin jo muitakin ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komea ei tarkoita samaa kuin naistenkaataja. Tyyppi voi olla sosiaalisesti kömpelö, joten jää ilman ulkonäöstä riippumatta.Miesystävälläni on tällainen kaveri. On ulkoisesti ns. täydellinen, eli pitkä ja komea. Lisäksi on hyvässä työssä ja tienaa hyvin. Mutta, sosiaalisesti todella kömpelö ja on se jotenkin jäätävää nähdä, kuinka sillä kiusallisella energialla karkoittaa suurimman osan naisista jotka ovat aluksi vaikuttaneet kiinnostuneelta. Joskus saa jonkun kopattua mukaansa baarista tai tinderistä, mutta ikinä mitään jatkoa ei seuraa.
Tyyppi haluaisi vaimon ja perheen
Jokin ei täsmää. Sosiaalinen tumpelo ei pääse hyviin ja hyväpalkkaisiin töihin.
Naiset sitten osaa vääntää kullastakin paskaa. Nainen ei olisi onnellinen täydellisessä maailmassa.