Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni suutahti kun en peittänyt tissiäni imettäessä anoppilassa

Vierailija
18.11.2016 |

Mulle on yhdentekevää jos joku niistä nyt näki sen tissin vilahtavat. Aivan helvetin sama. Ruokin vain lapseni siinä. Mitä väliä? Vituttaa kun tuo äijä rupes mulle ravoomaan siitä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä häntä hävetti, kun vaimo imettää nelivuotista taaperopoikaa...

Vierailija
2/29 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka sen tissin siellä näki? Miehesi saisi kasvaa aikuiseksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen äiti on haukkunut sinua sille ja maininnut muunmuassa tuosta tissien vilauttelusta.

Vierailija
4/29 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä anoppilassa imettäessä otin ja heitin sideharson eteen, ettei vanha appiukko vaivaantuisi. Ei tosin tunneta kauhean hyvin kun asuivat kaukana. 

Vierailija
5/29 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukko tykkää.

Vierailija
6/29 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi mies hävetä. Mitä ihmeellistä tisseissä nyt muutenkaan on? Missä on tasa-arvo, kyllä miesten nännit saa näkyä.

Vierailija
7/29 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi laittanut lihapullia tomaattikastikkeessa ja perunamuusia, mutta ei kelpaa vaimolle. Istua nököttää sohvannurkassa mukamas lasta ruokkien.

Vierailija
8/29 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin suutahtaisin, en olisi itseasiassa kyllä edes naimisissa tissienvilauttelijan kanssa. 

Vierailija
9/29 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tajuat itsekin että miehesi on ääliö? Onnea vaan kun moisen kanssa olet lisääntynyt!

Vierailija
10/29 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä

Hän siis kävi raivoamaan?

Vierailija
11/29 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä anoppilassa imettäessä otin ja heitin sideharson eteen, ettei vanha appiukko vaivaantuisi. Ei tosin tunneta kauhean hyvin kun asuivat kaukana. 

Minä yritän peitellä, mutta appiukko tuijottaa silmät tarkkana. Ei se peittely helppoa ole kun vauva tarttuu käsillää kaikkeen ja hyörii. Normaali ihminen tajuaa katsella vähän ikkunasta ulos kun toinen ottaa rinnan esiin.

Vierailija
12/29 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi laittanut kunnon kotiruokaa, mutta ap:n täytyy itsepintaisesti olla taaperoimettäjä, koska Hintikkakin.

Vierailija
13/29 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tavasta miten imettää... Mä en uskonut tissi tiskiin-imettäjiä olevan kunnes itse näin. Kaivetaan jopa kahvipöydässä topista tissi esille, ei harsoja ei mitään, sitten vasta aletaan ottamaan vauvalta tuttia pois ja asettelemaan rinnalle. Aika kiusallista.

Vierailija
14/29 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä yritän peitellä, mutta appiukko tuijottaa silmät tarkkana. Ei se peittely helppoa ole kun vauva tarttuu käsillää kaikkeen ja hyörii. Normaali ihminen tajuaa katsella vähän ikkunasta ulos kun toinen ottaa rinnan esiin.

Meillä lähinnä toisinpäin, appiukko katseli kattoa ja seiniä, siksi heitin harson eteen :)

Vierailija
15/29 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa, kun lapsella on hampaat suussa voi vallan mainiosti lopettaa imettämisen.

Vierailija
16/29 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin suutahtaisin, en olisi itseasiassa kyllä edes naimisissa tissienvilauttelijan kanssa. 

Teilläkö lapset oli korvikkeella ihan alusta asti?

Vierailija
17/29 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tavasta miten imettää... Mä en uskonut tissi tiskiin-imettäjiä olevan kunnes itse näin. Kaivetaan jopa kahvipöydässä topista tissi esille, ei harsoja ei mitään, sitten vasta aletaan ottamaan vauvalta tuttia pois ja asettelemaan rinnalle. Aika kiusallista.

Ainoa mikä on kiusallista on sinun ajatusmaailmasi ja kiusaantumisesi. Oletko aikuinen ihminen? Hankkisit jotain apua jos kiusaannut naisen paljaista rinnoista noin, varsinkin kun niitä ei mitenkään olla sinulle esittelemässä missään seksuaal. mielessä.

Vierailija
18/29 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kunnioittaa iäkkäämpiä ihmisiä ja vetäytyä piiloon imettämään.Sulle luonnolliset asiat eivät ole samaa kaikille.

Vierailija
19/29 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa mikä on kiusallista on sinun ajatusmaailmasi ja kiusaantumisesi. Oletko aikuinen ihminen? Hankkisit jotain apua jos kiusaannut naisen paljaista rinnoista noin, varsinkin kun niitä ei mitenkään olla sinulle esittelemässä missään seksuaal. mielessä.

Olen ja itsekin imettänyt, on se silti pienessä kahvipöydässä aika erikoista kun se tissi alkaa heilua siinä pullien ja keksien vieressä... Onhan se luonnollista joo mutta kyllä silloinkin voisi muita ajatella ihan oikeasti.

Vierailija
20/29 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka oikeasti on nähnyt jonkun imettävän kahvipöydässä. Kuka idiootti imettäisi kahvipöydässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi