Mieheni suutahti kun en peittänyt tissiäni imettäessä anoppilassa
Mulle on yhdentekevää jos joku niistä nyt näki sen tissin vilahtavat. Aivan helvetin sama. Ruokin vain lapseni siinä. Mitä väliä? Vituttaa kun tuo äijä rupes mulle ravoomaan siitä.
Kommentit (29)
No kuka sen tissin siellä näki? Miehesi saisi kasvaa aikuiseksi...
Sen äiti on haukkunut sinua sille ja maininnut muunmuassa tuosta tissien vilauttelusta.
Kyllä minä anoppilassa imettäessä otin ja heitin sideharson eteen, ettei vanha appiukko vaivaantuisi. Ei tosin tunneta kauhean hyvin kun asuivat kaukana.
Saisi mies hävetä. Mitä ihmeellistä tisseissä nyt muutenkaan on? Missä on tasa-arvo, kyllä miesten nännit saa näkyä.
Anoppi laittanut lihapullia tomaattikastikkeessa ja perunamuusia, mutta ei kelpaa vaimolle. Istua nököttää sohvannurkassa mukamas lasta ruokkien.
Itsekkin suutahtaisin, en olisi itseasiassa kyllä edes naimisissa tissienvilauttelijan kanssa.
Kai tajuat itsekin että miehesi on ääliö? Onnea vaan kun moisen kanssa olet lisääntynyt!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä anoppilassa imettäessä otin ja heitin sideharson eteen, ettei vanha appiukko vaivaantuisi. Ei tosin tunneta kauhean hyvin kun asuivat kaukana.
Minä yritän peitellä, mutta appiukko tuijottaa silmät tarkkana. Ei se peittely helppoa ole kun vauva tarttuu käsillää kaikkeen ja hyörii. Normaali ihminen tajuaa katsella vähän ikkunasta ulos kun toinen ottaa rinnan esiin.
Anoppi laittanut kunnon kotiruokaa, mutta ap:n täytyy itsepintaisesti olla taaperoimettäjä, koska Hintikkakin.
Riippuu tavasta miten imettää... Mä en uskonut tissi tiskiin-imettäjiä olevan kunnes itse näin. Kaivetaan jopa kahvipöydässä topista tissi esille, ei harsoja ei mitään, sitten vasta aletaan ottamaan vauvalta tuttia pois ja asettelemaan rinnalle. Aika kiusallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä yritän peitellä, mutta appiukko tuijottaa silmät tarkkana. Ei se peittely helppoa ole kun vauva tarttuu käsillää kaikkeen ja hyörii. Normaali ihminen tajuaa katsella vähän ikkunasta ulos kun toinen ottaa rinnan esiin.
Meillä lähinnä toisinpäin, appiukko katseli kattoa ja seiniä, siksi heitin harson eteen :)
Siinä vaiheessa, kun lapsella on hampaat suussa voi vallan mainiosti lopettaa imettämisen.
Vierailija kirjoitti:
Itsekkin suutahtaisin, en olisi itseasiassa kyllä edes naimisissa tissienvilauttelijan kanssa.
Teilläkö lapset oli korvikkeella ihan alusta asti?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tavasta miten imettää... Mä en uskonut tissi tiskiin-imettäjiä olevan kunnes itse näin. Kaivetaan jopa kahvipöydässä topista tissi esille, ei harsoja ei mitään, sitten vasta aletaan ottamaan vauvalta tuttia pois ja asettelemaan rinnalle. Aika kiusallista.
Ainoa mikä on kiusallista on sinun ajatusmaailmasi ja kiusaantumisesi. Oletko aikuinen ihminen? Hankkisit jotain apua jos kiusaannut naisen paljaista rinnoista noin, varsinkin kun niitä ei mitenkään olla sinulle esittelemässä missään seksuaal. mielessä.
Voisi kunnioittaa iäkkäämpiä ihmisiä ja vetäytyä piiloon imettämään.Sulle luonnolliset asiat eivät ole samaa kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mikä on kiusallista on sinun ajatusmaailmasi ja kiusaantumisesi. Oletko aikuinen ihminen? Hankkisit jotain apua jos kiusaannut naisen paljaista rinnoista noin, varsinkin kun niitä ei mitenkään olla sinulle esittelemässä missään seksuaal. mielessä.
Olen ja itsekin imettänyt, on se silti pienessä kahvipöydässä aika erikoista kun se tissi alkaa heilua siinä pullien ja keksien vieressä... Onhan se luonnollista joo mutta kyllä silloinkin voisi muita ajatella ihan oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeasti on nähnyt jonkun imettävän kahvipöydässä. Kuka idiootti imettäisi kahvipöydässä?
No ehkä häntä hävetti, kun vaimo imettää nelivuotista taaperopoikaa...