Onko miehet kateellisia komeammille miehille? Koskevatko uhkana?
Kommentit (119)
Todella naurettavaa, että miehet väittävät täällä ihan vakavissaan, etteivät ole kateellisia komeille miehille. Sehän tarkoittaisi, että miehillä on todella vahva itsetunto jokaisella, mikä ei tietenkään pidä paikkansa. Kateus ilmenee monin tavoin ja tyypillisesti kateus verhotaan johonkin muuhun tunteeseen kuten siihen, että jätkä on vain täynnä itseään oleva mulkku tms.
Jälkimmäistä on paljon siinä, kun täällä miehet kuvaavat naisten kanssa hyvin toimeentulevaa miestä. He tulevat heti kertomaan, että kyllä tuo pettää kaikkia ja on muutenkin täysi playeri. Se on yksinkertaisesti hölmöä ja kateuden ilmentymä eli on pakko alentaa komeaa miestä väittämällä, että hän on aina epärehellinen ja petolllinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehillä yleensä ole tuollaista. Siis kyllähän se tiedostetaan, jos joku on komea, mutta ei se nyt mitään nokkimista todellakaan aiheuta. Varsinkin jos mies on vielä mukava ja joviaali. Toki jos on turhantärkeä ja turhamainen, herättää se ärtymystä, mutta ei johdu kateudesta, vaan akkamaisuudesta.
Miehillä tosiaan normaalissa tilanteessa kaverin komeus ei ole ongelma. Miehet eivät ole kateellisia komealle miehelle.
Ongelma on ehkä jos komea mies esim. pokaa naistasi tai pokaatte komean miehen kanssa samaa naista.
Olen komea mies ja kyllä tosi moni kaverini nainen lähtee herkästi peliin kanssani. Tiedostan tämän ja siksi en pelaa kaverien naisten kanssa jos tunnelma menee liian tuttavalliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet näe itseään ja muita miehiä samalla tavoin kuin naiset. Naiset pelaavat kauneudellaan ja viehätysvoimallaan. Naiset kokevat muut naiset lähtökohtaisesti uhkana j kilpailevat siitä kuka on kaikkein kaunein, seksikkäin ja/tai viehättävin.
Miehen arvo määräytyy statuksen mukaan. Rumat ja menestyvät miehet saavat kauniita ja seksikkäitä, yleisesti haluttuja naisia. Rumat ja rikkaat naiset eivät saa halutuimpia miehiä, sillä halutut miehet ovat rikkaita, jotka valitsevat kauniin ja köyhemmän naisen.
Tässä on syy siihen, miksi miehille toisen miehen ulkonäöllä ei ole merkitystä.
Miehet kannustavat muita miehiä kylvämään siementään, kun taas naiset halveksuvat naisia, jotka toteuttavat seksuaalisuuttaan näyttämällä miehiin vetoavalta ja harrastamalla seksiä heidän kanssaan.
Silti ne rumat miehet jotenkin jaksaa haukkua ja panetella komeampiaan. Vissiin sitten vain varmuuden vuoksi.
Ai missä? Tällä palstallako? Miehen arvo määritellään statuksen mukaan, joka lasketaan jonkinlaisella varallisuudesta, koulutuksesta ja yleisestä arvostuksesta muodostuvalla kaavalla. Ulkonäkö on melko toissijaista, kuhan nyt yleinen hygienia on hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Todella naurettavaa, että miehet väittävät täällä ihan vakavissaan, etteivät ole kateellisia komeille miehille. Sehän tarkoittaisi, että miehillä on todella vahva itsetunto jokaisella, mikä ei tietenkään pidä paikkansa. Kateus ilmenee monin tavoin ja tyypillisesti kateus verhotaan johonkin muuhun tunteeseen kuten siihen, että jätkä on vain täynnä itseään oleva mulkku tms.
Jälkimmäistä on paljon siinä, kun täällä miehet kuvaavat naisten kanssa hyvin toimeentulevaa miestä. He tulevat heti kertomaan, että kyllä tuo pettää kaikkia ja on muutenkin täysi playeri. Se on yksinkertaisesti hölmöä ja kateuden ilmentymä eli on pakko alentaa komeaa miestä väittämällä, että hän on aina epärehellinen ja petolllinen.
Juuri näin. Komea, menestynyt ja naisten suosiossa oleva mies esitetään automaattisesti pahana. Se on sitä miesten kateutta jota eivät edes tiedosta itse. Miehet on niin sokeita itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, koska miehet ei hahmota realistisesti omaa ulkonäköään. Kuvittelevat aina olevansa paremman näköisiä kuin ovat.
Eikö kauneus ollutkaan katsojan silmässä?
Heh, eihän tällä palstalla u lit muuta teekään kuin hauku suomalaisia naisia ja paremman näköisiä miehiä, kaikenlaista nimikettä löytyy:)
statuspelle voi tunkea ne statukset perceeseensä, karvas paikka myöntää että naiset nyt vain tykkäävät paremman näköisistä ja MUKAVISTA miehistä(ainakin täällä suomessa, some-maailmassa varmaan eri)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet näe itseään ja muita miehiä samalla tavoin kuin naiset. Naiset pelaavat kauneudellaan ja viehätysvoimallaan. Naiset kokevat muut naiset lähtökohtaisesti uhkana j kilpailevat siitä kuka on kaikkein kaunein, seksikkäin ja/tai viehättävin.
Miehen arvo määräytyy statuksen mukaan. Rumat ja menestyvät miehet saavat kauniita ja seksikkäitä, yleisesti haluttuja naisia. Rumat ja rikkaat naiset eivät saa halutuimpia miehiä, sillä halutut miehet ovat rikkaita, jotka valitsevat kauniin ja köyhemmän naisen.
Tässä on syy siihen, miksi miehille toisen miehen ulkonäöllä ei ole merkitystä.
Miehet kannustavat muita miehiä kylvämään siementään, kun taas naiset halveksuvat naisia, jotka toteuttavat seksuaalisuuttaan näyttämällä miehiin vetoavalta ja harrastamalla seksiä heidän kanssaan.
Silti ne rumat miehet jotenkin jaksaa haukkua ja panetella komeampiaan. Vissiin sitten vain varmuuden vuoksi.
Ai missä? Tällä palstallako? Miehen arvo määritellään statuksen mukaan, joka lasketaan jonkinlaisella varallisuudesta, koulutuksesta ja yleisestä arvostuksesta muodostuvalla kaavalla. Ulkonäkö on melko toissijaista, kuhan nyt yleinen hygienia on hallussa.
Joo, nainen lähtee kymmenen kertaa kymmenestä hyvin toimeentulevan Timo Soinin kaksoisolennon mukaan, mieluummin kuin lähtee työttömän Lauri Tilkkasen kaksoisolennon matkaan 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Komea, menestynyt ja naisten suosiossa oleva mies esitetään automaattisesti pahana. Se on sitä miesten kateutta jota eivät edes tiedosta itse. Miehet on niin sokeita itselleen.
Baskapuhetta, älä katso miehiä naisen lasien läpi. Bros before ho's.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja myös kaunis nainen esitetään ilkeässä valossa, jos tämä ei ole suostuvainen lähempään tuttavuuteen. Tässäkin ketjussa projisoidaan oma kateus ulkonöstä myös naisiin, joiden väitetään olevan kateellisia toinen toisilleen. Totta kai jotkut naiset ovat kateellisia, mutta eivät läheskään kaikki. Suurinta kateus on siellä, missä on kova tarve ilkeillä, mutta ei minkäänlaista kykyä katsoa peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisin kateellinen komeille miehille? Mitä konkreettista hyötyä komeus tarjoisi? Sen sijaan olen hieman kateellinen älykkäille ihmisille, jotka pystyvät oppimaan nopeasti monimutkaisia asioita. Itse joudun kompensoimaan tätä ahkeruudella.
Hopeakettu2223 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehillä yleensä ole tuollaista. Siis kyllähän se tiedostetaan, jos joku on komea, mutta ei se nyt mitään nokkimista todellakaan aiheuta. Varsinkin jos mies on vielä mukava ja joviaali. Toki jos on turhantärkeä ja turhamainen, herättää se ärtymystä, mutta ei johdu kateudesta, vaan akkamaisuudesta.
Miehillä tosiaan normaalissa tilanteessa kaverin komeus ei ole ongelma. Miehet eivät ole kateellisia komealle miehelle.
Ongelma on ehkä jos komea mies esim. pokaa naistasi tai pokaatte komean miehen kanssa samaa naista.
Olen komea mies ja kyllä tosi moni kaverini nainen lähtee herkästi peliin kanssani. Tiedostan tämän ja siksi en pelaa kaverien naisten kanssa jos tunnelma menee liian tuttavalliseksi.
Näytät Zalandon miesmallilta?
Ulkonäkökateus on ehkä enemmän naisten heiniä. Miehet saattavat olla enemmän kateellisia julkisista verotiedoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisin kateellinen komeille miehille? Mitä konkreettista hyötyä komeus tarjoisi? Sen sijaan olen hieman kateellinen älykkäille ihmisille, jotka pystyvät oppimaan nopeasti monimutkaisia asioita. Itse joudun kompensoimaan tätä ahkeruudella.
Komeus tarjoaa muunmuassa sen edun, ettei tarvitse itse iskeä naista, vaan nämä tulevat tekemään tuttavuutta itse. Jos joudut iskemään naisia, et ole komea, ja nämä ns. pelimiehethän eivät monesti komeita olekaan. He ovat vain ymmärtäneet, että monet naiset rakastavat korvillaan (ja miehet silmillään), kuten vanha sanonta kuuluu.
Älykkyys on niitä harvoja asioita mistä kannattaa olla kateellinen, koska se vaikuttaa ihan kaikkeen elämässä. Ja koska olet ymmärtänyt olla kateellinen oikeasta asiasta, et voi kovin tyhmä olla.
Mä olen ilmeisesti komea ja nätti monen mielestä, ja olen saanut kokea v-tuilua, kateudesta johtuvaa, jo pikkupojasta asti. Naisten keskuudessa olen ollut suosittu mutta nuorempana hekään eivät uskaltaneet pidempiaikaiseen seurusteluun, kuvittelviat ilmeisesti että olen joku pelimies joka etsii vain irtosuhteita. Lopulta päädyin naimisiin ihan sievän naisen kanssa, mutta hän taas on aika vakavahenkinen, ottaa monet asiat liian raskasti. Mutta yli 30 vuotta ollaan oltu yhdessä silti.
Minä taas kadehdin rumia miehiä jotka ovat menestyneet työurallaan paremmin kuin minä ja koonnut vaurautta ympärilleen. Suomessa äijämeiningillä pääsee pidemmälle näköjään.
5 vuotta tätäkin jauhettu täällä . Ettekö pääse sopimukseen kuka mitä milloin.
Miehet ei ole ikinä kateellisia, vain naiset ovat. Sama pätee juoruiluun, itkemiseen, tunteista puhumiseen, ylipainoon, hoivaviettiin, karvojen ajelematta jättämiseen, suklaan syöntiin ja tyhjännauramiseen. Ne ovat kaikki vain ja ainoastaan naisten ominaisuuksia!!
Miehet ovat rehtejä, ahkeria ja reippaita, syövät vain raakaa lihaa ja puhuvat pelkkää asiaa.
T. Jore 48 v
En ole varsinaisesti kateellinen.
Se kyllä harmittaa kun paikalla on yksikin erittäin komea tai menestynyt mies. Sinä iltana naisseuran saaminen on kaikille muille miehille mahdotonta, riippumatta siitä onko eliittimies vapaa tai varattu. Naiset näkevät vain tämän yhden miehen, kaikki muut ovat mitättömiä tähän verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei ole ikinä kateellisia, vain naiset ovat. Sama pätee juoruiluun, itkemiseen, tunteista puhumiseen, ylipainoon, hoivaviettiin, karvojen ajelematta jättämiseen, suklaan syöntiin ja tyhjännauramiseen. Ne ovat kaikki vain ja ainoastaan naisten ominaisuuksia!!
Miehet ovat rehtejä, ahkeria ja reippaita, syövät vain raakaa lihaa ja puhuvat pelkkää asiaa.
T. Jore 48 v
Näinpä :D
Naisia sinulla on kyllä ollut. Jep jep. Se onkin se ihmisarvon mittari, kuinka moneen koloon kettu on päässyt. Arvostan naisena niitä ei kiiltokuva miehiä enemmän, koska niillä ei oo noussut pissi päähän.