asun yhdessä miesystäväni, hänen vaimonsa ja lastensa kanssa. haluatko kysyä jotain?
miesystäväni ja hänen vaimonsa eivät ole enää romanttisessa parisuhteessa.
Kommentit (49)
lapset ovat ala-aste-ikäisiä. pidämme toisistamme ja tilanne tuntuu kaikista luontevalta, sillä kimppaan muuttoa ennen tietysti hengailin kyllä paljon heidän luonaan.
Nukutteko kaikki samassa sängyssä? Oletko bi-seksuaali?
Mitä perheesi ja ystäväsi ovat mieltä tilanteesta? Kuinka suuri koti teillä on?
minä olen parikymppinen, miesystäväni ja hänen vaimonsa kolmekymppisiä.
kotimme on tarpeeksi suuri meille. ystäväni ovat iloisia puolestani. sukulaisista en osaa sanoa.
Missä järjestyksessä asiat tapahtuivat, ero, uudet kumppanit, yhteen mutto?
Vierailija kirjoitti:
Missä järjestyksessä asiat tapahtuivat, ero, uudet kumppanit, yhteen mutto?
juurikin tässä järjestyksessä
Kyllä miehen kelpaa. Tuoretta lihaa sängyssä ja vaimo hoitaa lapset.
Kiinnostava kuvio. Lasten kannalta hyvä, mutta muuten hyvin erikoinen ratkaisu. Toivottavasti kukaan ei saa siipeensä. Asutteko maalla vai kaupungissa! Juoruillaanko teistä?
asumme kaupungissa. en osaa sanoa, juoruillaanko. me kaikki elämme varmaan aika tiiviisti kuplassa, jossa tällaiset kuviot ymmärretään hyvin.
Onko tämä sinun ensimmäinen parisuhteesi, AP?
ei ole ensimmäinen parisuhteeni. :) olen ollut toisessa pitkässä parisuhteessa aiemmin.
Mitä haluat saavuttaa tällä keskustelunavauksella, AP?
Vierailija kirjoitti:
Nukutteko kaikki samassa sängyssä? Oletko bi-seksuaali?
Et vastannu näihin.
Jaatteko kotityöt? Käyttekö kaikki töissä tai opiskeletteko?
Emme nuku kaikki samassa sängyssä. Seksuaalisuuteni on monimutkaista
Kotitöitä jaetaan. Nuo kaksi käyvät töissä, mä oon sossupummi ja freelancer
Oletko mustasukkainen, kun mies käy vieraissa? Ja saatko itse tuoda muita miehiä kotiinne? Tarkoitan sitä, että oletteko oikeasti rakastavassa parisuhteessa, jossa saa toteuttaa itseään vai toistatteko perussuhteiden virheitä.
meillä on oikein hyvä parisuhde. se on myös avoin, ja mustasukkaisuutta osaamme käsitellä aika hyvin. keskusteluyhteys on auki.
Kuinka vanhoja olette?