X Factor MOVIES week 7 OFFICIAL!
Kaikkien kilpailijoiden tämän viikon biisit:
Boys
Matt Terry: Writing’s on The Wall - Sam Smith (Spectre)
Ryan Lawrie: Jailhouse Rock - Elvis Presley (Jailhouse Rock)
Girls
Emily Middlemas: It Must Have Been Love - Rosette (Pretty Woman)
Overs
Honey G: It’s Like That / Getting Jiggy With It - Jason Nevins/ Will Smith I (Keith Lemon The Movie / Last Days of Disco)
Saara Aalto: My Heart Will Go On - Celine Dion (Titanic)
Groups
5 After Midnight: Try a Little Tenderness - Otis Redding (The Commitments)
Kommentit (1246)
Hei saisko linkin? Näkyykö Katsomosta?
Olen avuton enkä jaksa etsiä: monentena Saara esiintyy?
Voisko nää vitun mainokset jo loppua
Vierailija kirjoitti:
Whoop whooopp 10min!! Nyt täytyy käydä vielä paskalla ja laittamassa dippi sipsejä varten.
Aika jännittävä sinkkuilta sulla tulossa:D whoop whoop!
Vierailija kirjoitti:
Olen avuton enkä jaksa etsiä: monentena Saara esiintyy?
Ei tiedä vielä
Vierailija kirjoitti:
Voisko nää vitun mainokset jo loppua
Ai sitäkö ne mainostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Whoop whooopp 10min!! Nyt täytyy käydä vielä paskalla ja laittamassa dippi sipsejä varten.
Sinkku? Mies on pikkujouluissa, että siihen nähtynä joo, sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Hei saisko linkin? Näkyykö Katsomosta?
nono nyt ihan oikeesti antakaa olla viimenen tämmönen viesti. Filmonista näkee kanava ITV. Itse ainakin ihan omin pikku kätösin ymmärsin kirjottaa Googleen x factor uk live stream nii löyty nopeesti. Ette voi olla näin uusavuttomia etenkin kun se linkki on jo kaikkiin näihin keskusteluihin joka kerta laitettu. Paljon nopeammin löydätte kun etsitte itse hakusanoilla ettekä odottele linkkiä kun ihan oikeesti nopeesti löytyy. Ärsyttää kun joka viikko nää keskustelut täyttyy näillä viesteillä. Kiitos hei.
Parempia mainoksia kuin suomessa
Britit taitaa viihteen kyllä :D
Vierailija kirjoitti:
Miettikää jos/kun Honey G joutuu kahden viimeisen joukkoon ja kaikki odottavat, että mutisee ilman taustalaulajia ihan nolona. Ja hän yhtäkkiä vetäisisikin uskomattoman hienosti jotain balladia :D Olisi kyllä kaikille jymy-yllätys. Mutta oikeasti, saisi kyllä lähteä jo pihalle ohjelmasta!
Honey G:n 'laulua' kuultiin Sharonin talossa. Mieleen tuli entisajan laulukokeet koulussa kun jokaikisen piti esittää yksinlaulu lauluänestä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkku? Mies on pikkujouluissa, että siihen nähtynä joo, sinkku.
älä valehtele paskaperse
Kivasti puhut ihmisille! :) Toivottavasti sulla on ollut mukava ilta.
Miettikää jos/kun Honey G joutuu kahden viimeisen joukkoon ja kaikki odottavat, että mutisee ilman taustalaulajia ihan nolona. Ja hän yhtäkkiä vetäisisikin uskomattoman hienosti jotain balladia :D Olisi kyllä kaikille jymy-yllätys. Mutta oikeasti, saisi kyllä lähteä jo pihalle ohjelmasta!