X Factor MOVIES week 7 OFFICIAL!
Kaikkien kilpailijoiden tämän viikon biisit:
Boys
Matt Terry: Writing’s on The Wall - Sam Smith (Spectre)
Ryan Lawrie: Jailhouse Rock - Elvis Presley (Jailhouse Rock)
Girls
Emily Middlemas: It Must Have Been Love - Rosette (Pretty Woman)
Overs
Honey G: It’s Like That / Getting Jiggy With It - Jason Nevins/ Will Smith I (Keith Lemon The Movie / Last Days of Disco)
Saara Aalto: My Heart Will Go On - Celine Dion (Titanic)
Groups
5 After Midnight: Try a Little Tenderness - Otis Redding (The Commitments)
Kommentit (1246)
Honeyn hymy niin veikeä niissä loppuposeerauksissa kun se jää siihen voimailijan asentoon kappaleen lopuksi. Ootteko huomannut. Brittien Honey ärsytys ei ole tarttunut minuun yhtään.
Tai seuraa ainakin instassa kahta
Toivottavasti Saara saa esiintyä vikana tai keskellä. Eka esiintymispaikka olisi ihan kuolema tämän biisin kanssa.
Oho enää 16min. Odotus on palkittu
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Saara saa esiintyä vikana tai keskellä. Eka esiintymispaikka olisi ihan kuolema tämän biisin kanssa.
Miksi kuolema?
Kiitos kovasti linkistä ja ohjeesta :) nyt toimii!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuolema?
Koska tämä on niin tylsä biisi monen mielestä eikä yhtään menevä joka voisi vauhdikkaasti aloittaa shown,toisinkuin viimeviikon biisi.
Vierailija kirjoitti:
Se oli viimeksi eka, joten tuskin tänään.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kovasti linkistä ja ohjeesta :) nyt toimii!
Hyvä! Muista tämä myös ensi viikolla ettei tarvitse taas vinkua.
Varmaan Saara esiintyy loppupuolella.
Voiluoja, onko ihmiset oikeesti näin avuttomia, että sitä linkkiä täytyy jakaa joka toisessa viestissä? Ei riitä, että se on jo joka sivulla muutenkin. Huoh.
Vai onko tuo kyselijä ja uppaaja sama tyyppi eli ap, joka yrittää pitää oman keskustelun "virallisena"?
Whoop whooopp 10min!! Nyt täytyy käydä vielä paskalla ja laittamassa dippi sipsejä varten.
Vierailija kirjoitti:
Voiluoja, onko ihmiset oikeesti näin avuttomia, että sitä linkkiä täytyy jakaa joka toisessa viestissä? Ei riitä, että se on jo joka sivulla muutenkin. Huoh.
Vai onko tuo kyselijä ja uppaaja sama tyyppi eli ap, joka yrittää pitää oman keskustelun "virallisena"?
Mitä? Milloin olen yrittänyt pitää tätä virallisena? Sekoitat varmaan siihen toiseen, joka tulee joka ketjuun vinkumaan katkerana. Minä olen jaellut täällä linkkiä muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Milloin olen yrittänyt pitää tätä virallisena? Sekoitat varmaan siihen toiseen, joka tulee joka ketjuun vinkumaan katkerana. Minä olen jaellut täällä linkkiä muille.
Ap unohtui laittaa
Ap
Mutta ei nyt jakseta taas aloittaa tätä sotaa, kuka on minkäkin keskustelun tehnyt. Kohtaa alkaa lähetys ja siitä puhutaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijakkaa.
Ihanaa, kohta näkee taas Alfa-Simonin.
Eli G stands for Gilford!