Olen kateellinen työkaverille kun sillä on Ford Mondeo. Tekis mieli kkostaaah.!!!!
Minulla on Citroën. Otittaaa. Tekis mieli käydä vetämässä tikarilla kylkeen. No, saattaisin joutua vaikeuksiin joten en tee sitä. Mutta tekisi mieli.
Kommentit (9)
Meillä on mondeo. Hyvä auto 3 lapsen kanssa.
Mitä hyötyä siitä kylkeen vetämisestä on?
Siinä sitä on taas mt-ongelmaisen karua arkea kuvattuna :D
Ei perkele ostin mondeon siis käytetyn ja korjauksiin meni heti toista tonnia vaikka auto maksoi vaan kaksi tonnia.
Pelkään että hajoaa käsiin. Liike maksoi puolet kytkinrempasta mutta ei ehkä kilometrit ole kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on Citroën. Otittaaa. Tekis mieli käydä vetämässä tikarilla kylkeen. No, saattaisin joutua vaikeuksiin joten en tee sitä. Mutta tekisi mieli.
Takotit vissiin että ohitti tai motitti sut? Tuo "otittaa" kun ei sano mulle muuten mitään.
Musta menee kaikki automerkit ohi niin kaupungissa kun maantielläkin ja joskus aikoinaan olen joutunut poliisin motittamaksi parkkipaikalla kun joku v-mäinen oli ilmeisesti ilmoittanut että olen mahdollisesti kännissä. Puhalluttivat ainakin, vaikkeivät kyllä nähneet autoa ajavan metriäkään. Istuin vain kuljettajan paikalla kun saapuivat. Toinen tuli ovelle ja toinen kyttäsi oikealla takana ja maija poikittain sulkemassa väylän.
Joo ja ei ole mulla mondeota, eli ei tarvi kadehtia.
Muahahahahaaaa... on sulla ongelma.Reps. En kadehdis kenenkäään Fordia..