Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA! Viime yönä kävi jtn todella pelottaavaa/outoa!!!

Vierailija
18.11.2016 |

Asun maalla syrjäisessä paikassa pienessä omakotitalossa. Heräsin klo 2:30 aikaan omituiseen meluun kuistilla.
(Hirsi talo joten äänet kuuluvat vielä herkkemmin sisälle)
Se oli sellaista rymyämistä puuportaissa.
Itse täällä tottuneena asumaan en edes ymmärtänyt pelätä.
Luulin, että kuistille jääneet tyhjät muovisangot olivat lähteneet lentoon.
Olin unen pöpperössä ja ajattelin, että olkoot. Pian kuitenkin sytytin valot ja kävin vessassa ja kuistilla katsomassa.
Kumma kyllä kaikki oli paikoillaan eikä ulkona edes tuullut!
En löytänyt mitään syytä äänelle. Ja painuin takaisin sisälle.
Tarkemmin ajateltuna se ei kuulostanut miltään muovisten tavaroiden lentämiselle vaan ihan jonkun isomman tömistelyltä.
Sammutin vain valot ja päätin jatkaa nukkumista. Kuitenkin yhtäkkiä huomasin silmieni "läpi" valon kajastuksen ja tajusin sen tulevan ikkunasta :0000
Olin ihan paniikissa ja juoksin ulos huoneesta. Pian katsottuani ei enää näkynyt merkkiäkään valosta.

Olin ihan paniikissa loppuyön ja jossain kohtaa nukahdin uudelleen.
Siis mikä ihme tuo oikein oli?? Oikeasti joku kyttääjä???
En nähnyt minkäänlaista vierasta autoa pihassa.
Asun kuitenkin syrjässä, että en usko tänne kenenkään kävellen tulevan.
Lähin naapuri on puolen kilometrin päässä.

APUA!! vieläkin pelottaa, kun on pimeää.
Miten ihmeessä uskallan nukkua ensi yön?? :0

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no meillä ainakin kun mökillä törmäsin tällaiseen rosmoon, hän oli parkkeerannut autonsa ilmeisesti hieman kauemmaksi, koska jalkaisin saapui mökin pihapiiriin. Ei huomannut että istuksin ihan hiljaa rantasaunan kuistilla. Ilmeisesti luuli että mökillä ei ole ketään, koska mies oli aamulla lähtenyt autolla asioille. 

Miekkonen säikähti pahemmin kuin minä, vaikka olen pienikokoinen nainen. Pyyteli anteeksi että luuli mökkiä tyhjäksi ja sieniä oli vaan keräämässä. Joo, tosi uskottavaa kun mukana ei ole mitään koria tai ämpäriä ja niitä sieniä etsitään toisten kuisteilta...  Lähti onneksi samantien kävelemään tiehensä. Myöhemmin lehdestä luettiin, että mökkimme lähellä oli tehty sarja mökkimurtoja.

Alapeukku, koska sinä paskapää pidit tietysti mökkivarkaan omana tietonasi etkä ottanut yhteyttä kehenkään.

Alapeukku, koska oletit väärin :)

T:paskapää joka kävi kuvailemassa vaeltelevan tyypin poliisille. Isäni on poliisi, joten oli aika selkeä päätös.

Vierailija
22/22 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää APUA! avaukset on niin jo nähty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla