Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuja! Klitorisorgasmi

Vierailija
17.11.2016 |

Tää varmaan ihmetyttää monia, mutta en ole koskaan tietääkseni saanut klitorisorgasmia enkä ole myöskään sitä koskaan yrittänyt. Hiljattain rupesin seurustelemaan ja nautin todella seksistä ilmankin tulemistani. Mies hieroi viime yhdynnässä samalla klitoristani ja se tuntui erittäin hyvältä minkä seurauksena jalkani rupesivat hieman väpättämään. Hän ei kuitenkaan tehnyt tätä kauaa ja tärinä loppui. Kokeilin äsken itse suihkussa saada ensimmäistä kertaa orgasmia, mutta taas tapahtui sama että jalkani rupesivat tärisemään paljon, ihan kuin jalat menisivät alta. Tämä tuntuu miellyttävältä, mutta haluaisin tietää, että jos jatkan tätä pidempään tulenko? Miten saisin itseni tulemaan? Uskon, että siihen pystyisin, koska klitoriksen koskettelu tuntuu niin hyvältä mutta kaipaisin yksityiskohtaisia neuvoja. Osaisko joku ihana täällä auttaa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähde tuolle tielle!

t. Wanker boy

Vierailija
2/5 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot outo..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää varmaan ihmetyttää monia, mutta en ole koskaan tietääkseni saanut klitorisorgasmia enkä ole myöskään sitä koskaan yrittänyt. Hiljattain rupesin seurustelemaan ja nautin todella seksistä ilmankin tulemistani. Mies hieroi viime yhdynnässä samalla klitoristani ja se tuntui erittäin hyvältä minkä seurauksena jalkani rupesivat hieman väpättämään. Hän ei kuitenkaan tehnyt tätä kauaa ja tärinä loppui. Kokeilin äsken itse suihkussa saada ensimmäistä kertaa orgasmia, mutta taas tapahtui sama että jalkani rupesivat tärisemään paljon, ihan kuin jalat menisivät alta. Tämä tuntuu miellyttävältä, mutta haluaisin tietää, että jos jatkan tätä pidempään tulenko? Miten saisin itseni tulemaan? Uskon, että siihen pystyisin, koska klitoriksen koskettelu tuntuu niin hyvältä mutta kaipaisin yksityiskohtaisia neuvoja. Osaisko joku ihana täällä auttaa!

No hiero sitä jöpöttävää klitoristas niin kaun että tulet, mitä täällä sitä kyselet ? Tai mä voisin kyllä hieroa sitä ja lähettää sut seitsemänteen taivaaseen

Vierailija
4/5 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja ensimmäinen orgasmi naisen kanssa oli sangenkuvaamaton. Kun olin tulossa tärisin ja ääntelehdin, kun sain tulemaan spermaa tuli ja paljon. Silloinen tyttöystäväni sai myös rajun orgasmin, naima-asento oli takaapäin. Myöhemmin tyttöystävä halusi kokeilla miltä tuntuu jos nuolen häntä, minä silittelin hänen pillukarvoja hiusharjalla hän alkoi huohottamaan. Sitten alkoi tapahtua, nuolin hellästi hänen pilluaan ja klitorista. Sama kävi myös hänelle, hän alkoi tärisemään ja sai lopulta orgasmin. Väittäisin näin ainakin omalta kohdalta että se ensimmäinenkerta on niin kiihottava että täriseminen johtuisi siitä. Olenko minä outo?. M

Vierailija
5/5 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka saa milläkin tavalla ja tärisemällä tai ilman. Itse kuulun naisiin, jotka saa orgasmin myös koskematta p****uun lainkaan. Kokemus orgasmista on joka kerralla niin intensiivinen, etten todellakaan pysty sanomaan väriseekö ja täriseekö missäkin kohdassa. Ilmeisesti miehetkin ovat vaikuttuneita ja pitäneet seksistä kanssani, sillä kukaan ei ole tyytynyt vain yhteen kertaan. Takana kaksi monen vuoden suhdetta ja nyt sinkkuaikana pari lyhyttä. Tällä erää ei suhdetta, mutta muistelen lämmöllä hyvää seksielämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi