VOI EI! Nyt kävi tosi paha peruuttamaton kuvamoka!
Hain sähköisesti toimeentulotukea (älkää tuomitko, olen sairauden takia poissa työelämästä ja kelan päätöksissä kestää...) ja liitin vahingossa tämän kuvan liitteisiin:
http://i2.wp.com/memecollection.net/wp-content/uploads/2015/12/im-dead-…
Olin ladannut tuon kuvan koneelle ja vahingossa liitin sen kun yritin liittää tiliotetta. Olisi pitänyt tarkistaa liitteet paremmin, mutta en sitten jostain syystä tarkistanut. Noita lähetettyjä liitteitä ei voi poistaa, sinne voi ainoastaan lisätä liitteitä.
Miten tästä häpeästä selviää???
Kommentit (12)
Häpeä pois! Todennäköisesti vain saat hymyn etuuskäsittelijän huulille. Asia olisi eri, jos kuva olisi joku hello.jpg, mutta tuo on vain hauska.
Ei hätää. Voi olla että tuolla kuvalla saat jopa enemmän tukia kuin oikealla.
Ei haittaa. Kiva koira. Ajattele jos ois ollut vaikka jotain aikuisviihdettä.
Voi kuule, noita mokia sattuu ihmisille vähän väliä. Itse vaan nauraisin tolle (ihan hyvällä) ;) nyt vaan lisäät oikean liitteen perään. Ei tossa mitään noloa ole - vois olla huomattavasti nolompikin kuva :D
T. Kelan täti
No näkee ainakin, että ap:lla ei ole kaikki ihan kotona 😂😂😂😂😂
Luulee luultavimmin et lähetit ton tarkotuksella 😂😂😂😂😂
Mut sehän auttaa vaan sairasloman hankinnassa.
Vierailija kirjoitti:
No näkee ainakin, että ap:lla ei ole kaikki ihan kotona 😂😂😂😂😂
Luulee luultavimmin et lähetit ton tarkotuksella 😂😂😂😂😂
Mut sehän auttaa vaan sairasloman hankinnassa.
Joo, luulen kanssa että ajattelevat minun lähettäneen tuon tarkoituksella... No, ainakaan eivät ihmettele mikä on se syy kun lääkäri arvioi työkyvyttömäksi...
Ei haittaa, todennäköisesti pelastat jonkun etuuskäsittelijän päivän tuolla kuvalla!
Muista kuitenkin liittää se alkuperäinen tiliote siihen hakemukseen.
Hei, älä nyt! Oon töissä samantyyppisessä paikassa, missä vaaditaan kuvia tiettyjen vaateiden hoitamiseksi. Ollaanpa saatu sellainen kokoelma kaikennäköistä, ettei niitä jaksa oikeasti enää ihmetellä tai muistella hetkeä pidempään. On nähty kuulkaa yhden jos toisen kesäreissukuvia, kalansaaliita, kuvia seinistä (kamera tarkentanut taustaan kun kuvattava kohde ollut etualalla), tärähtäneitä otoksia lattialistoista, vanhoista kuvaputkinäytöistä salamalla otettuja kuvia (näytöllä ollut auki esim kuitti, ja kun henkilö ei ymmärrä kuvankaappauksien päälle, on ottanu kuvan) yms.
Tuo aiheuttaisi meillä ehkä hetkellisen naureskelun, "hei tulkaa kattoo!", ja sit lähettäjälle palattaisiin kohteliaasti: "Hei, kiitos [viestistäsi] ja liitteistä! Mukaan taisi tulla myös väärä liite, ja näyttääkin siltä, että meiltä puuttuu vielä [todiste X], laittaisitko sen tulemaan, niin saadaan asia eteenpäin. Kiitos päivän piristyksestä, koitahan sinäkin jaksaa tästä paperisodasta ja pimeästä marraskuusta huolimatta! Terveisin, asiankäsittelijä."
Tuo sais ainakin mut nauramaan :D. T. Etuuskäsittelijä soskussa
Mitäs häpeemistä tuossa on. Jos se olis ollut joku revanlevitysselfie niin sitten ehkä.