Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Introvertti teini ja rippileiri

Vierailija
17.11.2016 |

Poika menee ensi kesänä rippileirille. Ei ole koskaan elämässään ollut millään leirillä sitä ennen. Kuinkahan viihtyy siellä? Itse olen käynyt rippikoulun, joten en tiedä millaista noilla leireillä on. Mitä teidän teininne ovat pitäneet riparista?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako poika itse mennä? Jos haluaa ja leirillä on kavereita, niin eiköhän siellä pärjää.

Vierailija
2/10 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseestähän se leiri on, mutta mitäpä ei nuori tekisi lahjojen ja kylmän käteisen vuoksi.

Näin ainakin itselläni oli aikoinaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako se itse mennä? Mä olisin inhonnut sellaista.

Vierailija
4/10 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On itse kyllä menossa, vaikka kavereita ei hänellä siellä ole. En ole mitenkään patistanut. ap

Vierailija
5/10 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen introvertti ja tykkäsin riparista. Tästä on kyllä aikaa 10 vuotta... Mutta ajattelinpa silti kertoa omista kokemuksistani. Meillä ei ainakaan ollut hirveästi mitään juttuja, joissa olisi tarvinnut olla äänessä tai esiintyä. Enemmän se oli sellaista mukana oloa vain, hengailua. Minulla oli siellä muutama kaveri, joten senkin vuoksi viihdyin. Jopa sain sieltä yhden uuden ystävän, mikä oli hyvin yllättävää.

Vierailija
6/10 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten edellä joku kysyi, mitä mieltä teini itse on leiristä?

Onko teillä vaihtoehtona päiväriparia? Meidän introvertti tyttö halusi päiväriparille ja pääsikin, ja on tyytyväinen.

Vierailija
7/10 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole teini - todella kaukana siitä - mutta muistan kuin eilisen päivän rippileirin, johon isäni minut pakotti. Itse olisin halunnut käydä "tavallisen" rippikoulun koulun ohella iltaisin, mutta kun ei... Elämäni karmein kaksiviikkoinen. Kaikki muut tunsivat toisensa ennestään, minä en tuntenut ketään.

En todellakaan pakottaisi ketään, kaikkein vähiten introverttiä, millekään leirille. Eri asia tietysti, jos poika itse haluaa,

Vierailija
8/10 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perseestähän se leiri on, mutta mitäpä ei nuori tekisi lahjojen ja kylmän käteisen vuoksi.

Näin ainakin itselläni oli aikoinaan...

Ei rippikoulun käydäkseen (ja lahjat ja käteisen saadakseen) tarvitse leirille mennä. Seurakunnat järjestävät iltaripareita pitkin vuotta.

Vierailija
9/10 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten edellä joku kysyi, mitä mieltä teini itse on leiristä?

Onko teillä vaihtoehtona päiväriparia? Meidän introvertti tyttö halusi päiväriparille ja pääsikin, ja on tyytyväinen.

Ei ollut tuollaisia päiväripareita. Ei ole itsekään kovin paljon aiheeseen perehtynyt, kun ihmetteli elilen, että kestääkö se tosiaan viikon.

Vierailija
10/10 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän teinit tykänneet riparista? Onko jonkun lapsi tullut siellä uskoon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän