Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua kiusataan, apua!

Vierailija
16.11.2016 |

Menimme kaveriemme kanssa laumana alkoholin makuun laittomasti (olemme 13v poikia). Kun saavuimme paikalla, tavattiin noin neljän tytön kanssa. Laumamme kova äänisin poika alkoikin käyttäytymään oudosti, puhui todella oudosti ja ilkeästi meidän toiseksi kovaäänisimmästä jäsenestä. Sen jälkeen hän meni kahden kauneimman ja kehittyneimmän tyttöjen kanssa puskaan tekemään jotain.

Sen jälkeen ujo tyttö jäi meidän kanssa keskustelemaan, mutta tämä toisiksi kovaäänisin alkoi puhumaan minulle todella ilkeästi ja silleen lyömään käsiini kevyesti. Sen jälkeen hän lähti tämän tytön kanssa puskaan tekemään jotain samalla kertoen että mun pitää palata kotiin ja kertoa tästä huomenna koulussa luokan muille oppilaille.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menimme kaveriemme kanssa laumana alkoholin makuun laittomasti (olemme 13v poikia). Kun saavuimme paikalla, tavattiin noin neljän tytön kanssa. Laumamme kova äänisin poika alkoikin käyttäytymään oudosti, puhui todella oudosti ja ilkeästi meidän toiseksi kovaäänisimmästä jäsenestä. Sen jälkeen hän meni kahden kauneimman ja kehittyneimmän tyttöjen kanssa puskaan tekemään jotain.

Sen jälkeen ujo tyttö jäi meidän kanssa keskustelemaan, mutta tämä toisiksi kovaäänisin alkoi puhumaan minulle todella ilkeästi ja silleen lyömään käsiini kevyesti. Sen jälkeen hän lähti tämän tytön kanssa puskaan tekemään jotain samalla kertoen että mun pitää palata kotiin ja kertoa tästä huomenna koulussa luokan muille oppilaille.

... ja se neljäs tyttö lähti kun ekat meni puskaan, ei jaksanut enää olla kai

Vierailija
2/10 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä puskassa ole kylmä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootti! Niitä tyttöjä oli noin neljä! Eli tyttöjä on 3,5, jolloin pyöristyy neljään!!

Vierailija
4/10 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö siellä puskassa ole kylmä?

En tiiä ne oli aika lähekkäin siel... Ei meitä oikee kouluteta tärkeistä asioista koulussa, mutta internetistä oon kuullut että kaksi ihmistä lähekkäin jollainlailla pitää ruuminlämmön korkeampana kuin yksisteen ollessaan.

Vierailija
5/10 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootti! Niitä tyttöjä oli noin neljä! Eli tyttöjä on 3,5, jolloin pyöristyy neljään!!

Eli joku niistä oli vähän pyöristynyt?

Vierailija
6/10 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pettynyt etten saa apua, meillä koulussa opetetaan että kiusaamiseen pitää puuttua... miksette puutu?

Vierailija
7/10 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän pettynyt etten saa apua, meillä koulussa opetetaan että kiusaamiseen pitää puuttua... miksette puutu?

No kerro jollekin siellä koulussa.

Vierailija
8/10 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puskaan tekemään jotain.  :D  :D

Vierailija
9/10 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskalla, mun äiti on alkoholin käyttäjä ja kerto mulle että "Snitches get bitches" joka kääntyy Kantelijapukit saa turpaa Suomeksi. Koulussa taas meitä opetettiin ykkösluokalla kuuntelemaan vanhempia ilman kyseenalaistamatta mitään. Olen aika epämukavassa tilanteessa, koulu ja vanhemmat kertoo eri asioita, olenkin ehkä pikkuhiljaa alkamassa kyseenalaistamaan sitä että tietävätkö vanhemmat niin paljoa sittenkään? Ehkä olen samaa kuin he vaikka fyysinen kehoni onkin pienempi?

Ehkä pystyn ajattelemaan ja löytämään ratkaisun ilman vanhempien apua? Olen kyllä epämukavassa tilanteessa sillä molemmissa koulussa sekä kotona aina kielletty / lannistettu kun teen jotain luovaa ja itsenäistä.

Vierailija
10/10 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskalla, mun äiti on alkoholin käyttäjä ja kerto mulle että "Snitches get bitches" joka kääntyy Kantelijapukit saa turpaa Suomeksi. Koulussa taas meitä opetettiin ykkösluokalla kuuntelemaan vanhempia ilman kyseenalaistamatta mitään. Olen aika epämukavassa tilanteessa, koulu ja vanhemmat kertoo eri asioita, olenkin ehkä pikkuhiljaa alkamassa kyseenalaistamaan sitä että tietävätkö vanhemmat niin paljoa sittenkään? Ehkä olen samaa kuin he vaikka fyysinen kehoni onkin pienempi?

Ehkä pystyn ajattelemaan ja löytämään ratkaisun ilman vanhempien apua? Olen kyllä epämukavassa tilanteessa sillä molemmissa koulussa sekä kotona aina kielletty / lannistettu kun teen jotain luovaa ja itsenäistä.

Jos olet ihan tosissasi, niin sinun pitäisi kyllä jonkun kanssa päästä keskustelemaan. Onko siellä koulussa joku kuraattori tai psykologi tai vastaava? Voisit ihan jutella omasta tilanteestasi, ei se mitään kantelua ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme