Kiihoittaako ketään n. 3 kymppistä naista
Ajatus kuumasta nainnista keski-ikäisen miehen kanssa, jos hänellä on valtava jööti lahkeessa? M68
Kommentit (26)
Ei ainakaa sen jälkee kun käytät sanaa jööti.. not hot
Vierailija kirjoitti:
Jööti??!? Joo yäk ei kiihota. :D Eiku kiihoita.
Siis väärän sanavalintani johdosta, vai jostain muusta syystä? Oletko n. 3 kymppinen?
Mistä näitä paskaleikkijöitä tulee tänne? Voi tsiisus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis väärän sanavalintani johdosta, vai jostain muusta syystä? Oletko n. 3 kymppinen?
No jos nyt unohdetaan se jööti, niin miksikäs ei kiihottaisi. Tyypistä riippuen tietysti. Mukava ja kuuma tyyppi jonka kanssa synkkaa niin tokihan tuollainen hyvältä kuulostaa, iästä riippumatta. Ja olen noin 3-kymppinen kyllä.
Ei, pikkupoika on paras. Pojan yläikäraja on 19v, en suostu ryppyselle panolle
Ei pelkästään mutta jos takataskussa pullottaa lompakko viisisatasista niin se saa pikkuhousuni kastumaan:)
Pidän keski-ikäisenä n.40-vuotiaita. Jos miehet elää keskimäärin alle 80 vuotta nimittäin.
N33
Keski-ikäinen, just joo..oot kuule aika reippaasti jo ylittänyt keski-iän. Eli vastaus on ei. Oot about 30 v liian vanha.
Paskajöötikö? Hyi, käytä vaippoja.
Onko kansaneläkkeellä elelevät nykyään keski-ikäisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos nyt unohdetaan se jööti, niin miksikäs ei kiihottaisi. Tyypistä riippuen tietysti. Mukava ja kuuma tyyppi jonka kanssa synkkaa niin tokihan tuollainen hyvältä kuulostaa, iästä riippumatta. Ja olen noin 3-kymppinen kyllä.
Uuuhhhh, onko perseesi vielä kuosissa? Voisin ottaa sut hellästi takaapäin lanteista kiinni pitäen ja painaa hitaasti puoleen kulliin asti ja jos sulla on syvä pillu, mahdollisesti melkein pohjaan asti. M68
No mä en kyllä oikein innostu 50+ miehistä. Enkä yleensä alle kaksvitosistakaan, vaikka paria on kokeiltukin. Mutta kun itse olen 37, niin ap on vanhempi kuin mun oma isäni! Eli ei oikein nappaa. Yleensä sen ikäisillä miehillä näkee iän jo naamasta ja käsienkin iho on sellainen papparyppyinen. Joskus sitten, kun itse olen 60, niin varmaan näen omanikäiset eri lailla. Mutta sama se oli, kun olin 24, silloin 30+ oli vanhoja ja 40+ ikäloppuja. Niin se vertautuu omaan ikään.
Ei kiihota, mutta kysy joltain kasikymppiseltä, ovat lähinnä sulle sopivia ikänsä puolesta. N29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuuhhhh, onko perseesi vielä kuosissa? Voisin ottaa sut hellästi takaapäin lanteista kiinni pitäen ja painaa hitaasti puoleen kulliin asti ja jos sulla on syvä pillu, mahdollisesti melkein pohjaan asti. M68
Sun persees ei ainakaan ole enää kuosissa, jos kerran on jo jööti lahkeessa. Hyi hemmetti.
Mitä se sinua kiinnostaa saako joku toinen vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Ei kiihota, mutta kysy joltain kasikymppiseltä, ovat lähinnä sulle sopivia ikänsä puolesta. N29
Minkä vuoksi mä kasikymppisiä mummoja alkaisin painamaan? Nuori mies vielä. Kyllä minä kun vieraissa käyn, niin pantavien kiimaperseiden ikähaarukka menee tuossa 18-30 vuoden välillä ja perseen pitää olla timmi, rinnoilla ei mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä vuoksi mä kasikymppisiä mummoja alkaisin painamaan? Nuori mies vielä. Kyllä minä kun vieraissa käyn, niin pantavien kiimaperseiden ikähaarukka menee tuossa 18-30 vuoden välillä ja perseen pitää olla timmi, rinnoilla ei mitään väliä.
Heh, papparaisella jääny dementiapillerit ottamatta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, papparaisella jääny dementiapillerit ottamatta..
Ei ole yksikään daami jäänyt orgasmeitta, kun olen työnnellyt uljasta kulliani hitain pitkin vedoin heidän kauniissa pillussaan. Ap