Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana oleva nainen, ottaako pattiin, että ette voi kulautella alkoholiryyppyjä odotusaikananne ja...

Vierailija
16.11.2016 |

...onko mukavaa kun tuleva yhteisen lapsenne isäukko avaa kolmos-kaljatölkin sihahtaen silmienne edessä saunan jälkeen?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...onko mukavaa kun tuleva yhteisen lapsenne isäukko avaa kolmos-kaljatölkin sihahtaen silmienne edessä saunan jälkeen?

Kiristäähän se pinnaa, kun ei saa kaljakaan nauttia.

Vierailija
2/36 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas naurettava aloitus! On jo aikaa raskaudesta, mutta toi oli viimeistä, joka olis ottanut pattiin! Vauvan odotus on ihanaa, siinä luo uutta elämää!! Kaljatölkin sihahdus haihtui kuule ilmaan huomaamatta! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa sihauttaa kaljatölkin keskiviikon kunniaksi. Shhhhh..................

Terveisin tuleva mummeli

Vierailija
4/36 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mie juo kyllä viiniä ja shampanjaa ja joo harmittaa kun voin vaan juoda 6 cl pihvin kaa sitä hyvää huippuviiniä. Harmi. Mutta mies kyllä hyvittää illalla sängyssä muuten sitten jotta voin rentoutua ihanan orkun tai parin parissa. Aah sivistynyt tosimies

Vierailija
5/36 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun itse olin raskaana, ei pänninyt alkoholittomuus, oli oikein herkullisia alkoholittomia viinejä mitä nautin... Eniten vitutti ettei saanut syödä sushia ja se risoikin sitten lujaa kun sai tietää toisen käyneen herkuttelemassa hyvissä sushiravintoloissa joihin ei koskaan menty yhdessä silloin kun sai syödä raakaa kalaa.

6/36 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei mies juo.

Vierailija
7/36 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita kun en juo muutenkaan :) eikö juo muuten mieskään :)

Vierailija
8/36 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistia harmittaisi

Vierailija
9/36 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei harmita kun en juo muutenkaan :) eikö juo muuten mieskään :)

Näin meilläkin.

Vierailija
10/36 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisimmät ajat kokonaan ilman alkoholia ovat tosiaankin aikuisiällä olleet parit raskaudet ja niiden jälkeiset imetysajat koko tähän astisen elämäni aikana.  Olen nyt jo likemmäs kuusikymppinen.

Ei kyllä ottanut pattiin mitenkään silloin kun itse vartoin lapsiamme, vaikka lastemme isä kippailikin kulautellen saunaoluensa ja jopa Kossuakin välistä.   Halusin lapsilleni terveet aivot ilman, että alkoholi niitä olisi pilannut jo kohdussa ja imetysvaiheessakin.

Vierailija
11/36 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei harmita :D ensinnäkään en tykkää oluesta lainkaan, ja jos nyt jotain välttämättä tekee mieli, niin alkoholittomissa siidereissä on ihan hyviä vaihtoehtoja. Eikä mieskään edes juo. Enemmän harmittaa tosiaan esim. Se ettei voi syödä sushia...

Vierailija
12/36 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita. Meillä mieskin on odotusajan ja vauvan ensimmäiset 6kk (täysimetys) juomatta, ihan ilman mitään painostusta tai uhkailua.

Mietinkin tuossa joku päivä, että on aika pitkä tipaton itselläni takana. Ensin 6kk laihdutuksen vuoksi, sitten 9kk raskauden vuoksi, sitten 13kk "imetyksen vuoksi" ja uusi raskaus alkoi juuri kun esikoisen imetys loppui, eli tipaton jatkuu vielä 9kk raskauden vuoksi ja x-määrän vielä synnytyksen jälkeenkin. Rehellisesti, kertaakaan ei ole tehnyt mieli lähteä baariin tai sihauttaa saunakaljaa (ei ollut tapana muutenkaan). Toisille se alkoholittomuus ei ole mikään ongelma.

Vierailija
13/36 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole raskaana mutta kova yritys on ollut päällä jo kesästä asti. Käytännössä olen lopettanut alkoholin täysin, koska ensin halusin että keho "puhdistuu" ja tietty myöskin alkiolle suotuisat olosuhteet. Kiloja on tippunut 6, mutta syömisiäkin olen rukannut terveellisemmäksi.

Onhan se  kieltämättä alkanut vähän ottamaan päähän kun "ei voi" juoda. Tai tietenkin voisin, mutta periaatepäätös, jonka keväällä tein, sotii vastaan enkä halua sitä rikkoa.

Toki lauantai-iltana saunan jälkeen maistuisi lasillinen valkoviiniä.

Vierailija
14/36 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita. Sihautan nääs miehen seuraksi oman tölkin.

Vierailija
15/36 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa,vaikka joutuis lopun elämää olla ilman alkoholia..En tykkää oluesta,ja siideriä/viiniä juon ehkä yhden annoksen viikossa.En ole kylläkään enää raskaana,mutta silloin ärsytti kännissä olevat ihmiset.

Vierailija
16/36 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholistia harmittaisi

Aika monella suominaisella on alkoholiongelma, ja monet heistä ovat lisääntymisiässä. Itsekkäimmät ottavat "hyvällä omallatunnolla ja kohtuudella" myös raskausaikana. Kyllähän Italiassa ja jossain muuallakin lääkärit kuulemna jopa suosittelevat viiniä raskausaikana, joten on oikeus ja velvollisuus juoda!!!!!!

Kannattaa vaan muistaa, että esim. Italiassa ja Ranskassa syntyy enemmän vammaisia lapsia kuin Suomessa.

17/36 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä mieluusti ottaisin kylmän oluen tai lasin kuohuvaa jos ei raskaus estäisi! :D Ottaisin heti nyt jos voisi, siihen vielä iso lautanen graavilohta ja pussi salmiakkia. Nam! Tylsää tässä tosin on se, että kun vauva on ulkona ja voisi hyvin toteuttaa kaikki ne raskauden aikana haaveillut salmiakkivuoret, se himo lakkaa kun siitä tuleekin mahdollista. 

En nauti raskaudesta ollenkaan. Liian sitovaa mun makuun.

18/36 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pin kirjoitti:

Voi kyllä mieluusti ottaisin kylmän oluen tai lasin kuohuvaa jos ei raskaus estäisi! :D Ottaisin heti nyt jos voisi, siihen vielä iso lautanen graavilohta ja pussi salmiakkia. Nam! Tylsää tässä tosin on se, että kun vauva on ulkona ja voisi hyvin toteuttaa kaikki ne raskauden aikana haaveillut salmiakkivuoret, se himo lakkaa kun siitä tuleekin mahdollista. 

En nauti raskaudesta ollenkaan. Liian sitovaa mun makuun.

Sama!! Elämäni pisimmät 4* 9 kk... Hirveetä!

Vierailija
19/36 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä tosissaan yhtään harmita. Oon nyt viimiset yli kaks vuotta ollu raskaana tai imettänyt ja kohta syntyy toinen, joten tää tila tulee vielä jatkuu jonkiaikaa, niin oon jo tottunut alkoholittomaan elämään enkä oikeestaan ees kaipaa mitään. Olutta en oo koskaan ees tykänny juoda, mutta viinilasillinen viikonloppuiltaisin oli jo ihan tapana tannoin. Ihan kiva kun ei edes sitä viiniä oo tehnyt mieli.

Vierailija
20/36 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan haittaa. Subusta tulee parempi olo, eikä läpäise istukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi