Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko ostaa vanhapiika-tyttärellemme lahjaksi kissan/koiran?

Vierailija
16.11.2016 |

Tyttäremme täyttää joulun alla 34 eikä kumppania näy eikä kuulu, vaikka nuoremmilla sisaruksillaan on jo perheenlisäystäkin tullut. Pohdittiin tuossa miehen kanssa josko hankkisimme yllärilahjaksi kissan tai koiran, toisi turvaa, seuraa ja sitouttaisi vähän. Onko teistä väärin hankkia kysymättä? Allergioita hänellä ei ole ja voisimme tarvittaessa ottaa lemmikin hoitoon.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tytär haluaisi itselleen koiran/kissan, kyklä hän olisi jo tuohon ikään mennessä hankkinut sen. Mistä sinä tiedät millaista elämää tyttäresi elää? Ehkä hänellä on pitkiä työpäiviä, mihin ei yksinkertaisesti eläin sovi kuvioon. Ehkä hän käy paljon ulkona ystäviensä kanssa, matkustelee ja viettää kotona hyvin vähän aikaa. Kerrostalossa koira saattaa haukkua yksinäisyyttään, siitä saa vaan valituksia naapureilta. Kissa pahimmassa tapauksessa raapii tapetteja ja tyttäresi ehkä oikeasti viihtyy omassa siistissä kodissaan, ilman mitään eläinkaveria. Eläimiä ei hankita hetken mielijohteesta, eikä ainakaan kysymättä yllätyksenä.

Vierailija
42/65 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttäremme täyttää joulun alla 34 eikä kumppania näy eikä kuulu, vaikka nuoremmilla sisaruksillaan on jo perheenlisäystäkin tullut. Pohdittiin tuossa miehen kanssa josko hankkisimme yllärilahjaksi kissan tai koiran, toisi turvaa, seuraa ja sitouttaisi vähän. Onko teistä väärin hankkia kysymättä? Allergioita hänellä ei ole ja voisimme tarvittaessa ottaa lemmikin hoitoon.

Trollihan sinä olet koska oikeasti kukaan järkevä ihminen  ei  nimittele tytärtään vanhaksipiiaksi tai harkitse ostavansa   aikuiselle lapselle lemmikkiä.

Minun ikäluokalleni vanhapiika tarkoittaa yksinkertaisesti naimatonta "ei-niin-nuorta" naista. Ei ole nimittelyä. Tiedostan kyllä sanan ikävän kaiun nykynuorison mielissä ja siksi en sanaa julkisesti käytäkään. Järjenjuoksuni tai trolliuteni epäilysi puolestaan eivät minua liikuta oikeastaan yhtään. Hyvää joulunodotusta vaan!

Ap

-Huuuu... Jos kuulut ikäluokkaan jossa nimitys "vanhapiika" on ollut täysin arvoneutraali, olet joko uskomattoman, luonnonlakeja uhmaavan vanha tai sitten kuollut :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kysy? Vaikka tämä on provoilua, olisin iloinen, jos vanhempani ostaisivat minulle koiran ja maksaisivat sen eläinlääkärikulut. Itse jotenkin jää jahkailemaan eikä saa repäistyä.

Ai kysy etukäteen? Se on toki periaatteessa vaihtoehto, mutta siinä menisi idea yllätyksestä, ja kuten itsekin kuvailit jos saa sen lahjaksi kysymättä ei jää tilaa jahkailuille. En usko että tytär haluaisi meitä maksamaan kuluja, on aikuinen ja _itsenäinen_ (kuten itse aina painottaa) töissäkäyvä ihminen.

Sinä olet painajaismainen  toisten elämäänsekaantujamutsi. Yäk.

Vierailija
44/65 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trollihan sinä olet koska oikeasti kukaan järkevä ihminen  ei  nimittele tytärtään vanhaksipiiaksi tai harkitse ostavansa   aikuiselle lapselle lemmikkiä.

Minun ikäluokalleni vanhapiika tarkoittaa yksinkertaisesti naimatonta "ei-niin-nuorta" naista. Ei ole nimittelyä. Tiedostan kyllä sanan ikävän kaiun nykynuorison mielissä ja siksi en sanaa julkisesti käytäkään. Järjenjuoksuni tai trolliuteni epäilysi puolestaan eivät minua liikuta oikeastaan yhtään. Hyvää joulunodotusta vaan!

Ap

Vanhapiika-sanaa ei ole käytetty 30 vuoteen joten äläpä selitä. Aikuisten lasten elämään ei  sovi mennä mestaroimaan millään tavalla, se on suorastaan törkeää. Uskoisin ettei tyttäresi  halua vakiintua eikä  hankkia lapsia joten totuttele ajatukseen. Kaikki eivät halua lisääntyä, eikä  varsinkaan vanhempien painostuksesta. Onneksi et ole äitini, lentäisit portaita alas samassa kasassa sen väkisin hankkimasi typerän eläimen kanssa.

Vierailija
45/65 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wanhan piian ikäraja on 24v.

Vierailija
46/65 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siihen oikeesti olemassa ikäraja ? Sit illan naurut tälle kenen äiti sanoo lastaan 20v vanhakspiiaks. Äidit kunniaan. On ne ihania.

Vierailija
47/65 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä ap omalle kohdalle, ilahtuisitko jos sulle tuotaisiin kysymättä lemmikki?! Ei hyvää päivää...

Vierailija
48/65 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille hevonen, pääsee piika ratsastamaan. Ihaa!

Vierailija
49/65 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietipä ap omalle kohdalle, ilahtuisitko jos sulle tuotaisiin kysymättä lemmikki?! Ei hyvää päivää...

Tytär hankkii äidilleen vanhainkotipaikan valmiiksi ja ilmoittaa ettei taatusti hoida itse.

Vierailija
50/65 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin eri asia, minulla on tasapainoinen parisuhde ja lemmikkejä ennestään, toisin kuin tyttärelläni. Ja parempiakaan lahjaideoita ei ole ketjuun vielä tullut, niitä ottaisin kyllä kiitollisena vastaan.

Ap

Vierailija
51/65 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaikka lahjakortti kaalimadolle :)

Vierailija
52/65 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaihtoehtoina on lemmikki tai lahjakortti seksivälinekauppaan valitsen edellisen...

Ap

Vierailija
53/65 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vanhapiika-sanaa ei ole käytetty 30 vuoteen joten äläpä selitä. Aikuisten lasten elämään ei  sovi mennä mestaroimaan millään tavalla, se on suorastaan törkeää. Uskoisin ettei tyttäresi  halua vakiintua eikä  hankkia lapsia joten totuttele ajatukseen. Kaikki eivät halua lisääntyä, eikä  varsinkaan vanhempien painostuksesta. Onneksi et ole äitini, lentäisit portaita alas samassa kasassa sen väkisin hankkimasi typerän eläimen kanssa.

Häh - vanhapiika on kuplasi ulkopuolella täysin normaali, käyttökelpoinen, sana.

Vierailija
54/65 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hankit niin mieluummin kissa, vaatii vähemmän huolenpitoa jos tyttäresi ei ole valmis esim käyttämään lenkeillä

Vierailija
55/65 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille morsiuspuku tai vauvanvaatteita niin ehkä tajuaa hommata sen miehen tai lapsia kerta sulla on niihin joku pakkomielle. Hohhoijaa...

Vierailija
56/65 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta, adoptoi mieluummin.

Vierailija
57/65 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäresi on lesbo ja hänellä on salainen naisystävä. Siksi on vaikeaa vastata, kun tämä on hänelle vaikea asia. Ei ikinä elävää lahjaa kellekään, ellei asiasta ole etukäteen sovittu.  Mitäs jos joku hommaa lahjaksi kissan tyypille, joka on juuri hommannut itselleen koiran? 

Vierailija
58/65 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Mistähän sä voit sen tietää onko Ap:n tytär lesbo vai haluaako vaan olla yksin?

T. 28v, ei koskaan vakavasti seurustellut eikä lesbo

Vierailija
59/65 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta molemmat, ilahtuu varmasti

Vierailija
60/65 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tyttäresi on vaikkapa aseksuaali. Tai ihan yksinkertaisesti ei vaan ole löytänyt ketään, kuten en ole minäkään. Olen 26v ja neljä vuotta ollut sinkkuna ilman edes mitään tapailuja. Ei vaan ole tullut ketään sopivaa vastaan. Ei kyse ole aina siitä, ettei halua tai osaa sitoutua. Ja voin kertoa, että välillä tuntuu aika kurjalta että eikö minulle tosiaan ole ketään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi