Kerro mahdollisimman lyhyesti kolme tämän hetkisen elämäsi pahinta ongelmaa
Kerro mahdollisimman lyhyesti kolme tämän hetkisen elämäsi pahinta ongelmaa ja niihin ratkaisut.
Kommentit (304)
Seksin puute
Laiskuus
Päämäärättömyys
Nämä ovat varmasti monin tavoin toisiinsa sidoksissa. Jos tietäisin ratkaisut niin en olisi tässä.
M
Ikävät muistot anopista, anoppi ei katoa, varuillaolo anopin tuleviin muita vahingoittaviin tempauksiin. Ratkaisu olisi ollut erota miehestä, emme eronneet, erosimme anopista.
Sairaus ja sitä seurannut työttömyys.
Ei ole vanhaksi tuleminen, varsinkaan etuajassa.
Olen rakastunut tuttavaperhemieheen.
Hän ei tiedä siitä.
En halua hänen tietävänkään, mutta haluaisin tietää onko se molemminpuolista.
Joo tiedän, muuten mulla menee ihan mukiin :) siks ongelmat on ihan pieniä.
Akateeminen pitkäaikaistyöttömyys.
Olen huono. Siksi ei palkata (sijaista uudelleen).
Syrjäytynyt, korkeastikoulutettu keski-ikäinen nainen, heikot sosiaaliset taidot.
Ruikuttaja. valittaja. Ups, piti mainita kolme.
"most of my problems are related to carbs" :D
Työ
unettomuus
Ylipaino
Kaks jälkimmäistä ratkeaisi, jos pääsis ekasta eroon
Ei yhtään ystävää, ei työtä eikä rahaa, hirveät ulosottovelat.
Aika/voimat ei riitä 3 lapsen huomioon, pihan hoitoon, remonttiin jne. ( yritän tietty parhaani)
Liian vähän omaa aikaa harrastaa tai tehdä edes kotityöt kerralla loppuun
3 ongelmaa ei oikeastaan ole, aika/ajankäyttö on suurin ongelmani
Leskiyksinhuoltaja, kiteyttää aika hyvin kaikki tämän hetken ongelmat.
Mitä teen kun vanhempainvapaa loppuu, vauva on kuitenkin niin pieni vielä silloin eikä mulla oo töitä tiedossa. En haluais kuitenkaan jäädä miehen elätettävänä kotiinkaan, mutta kun se vauva... äh en tiedä. Muutama kuukausi enää. Huhhuh.
Totaalinen seksihaluttomuus.
Ystävien vähyys.
Kylmät jalat.
Mitkään housut eivät sovi, vaan kiristävät.
Hiusten raidoitus on ylikasvanut.
1. ongelma: työttömyys. Ratkaisu: joku työnantaja kelpuuttaisi minut töihin.
2. ongelma: rahan puute sitten tulevaisuudessa (huolestuttaa jo nyt). Ratkaisu: sama kuin ykköskohtaan. Tai tietysti jos vaikka tulisi yllätysperintö jostakin niin sekin auttaisi.
3. ongelma: sinkkuus. Tai no, ei se sillä tavoin ole ongelma, että kenet tahansa kelpuuttaisin. Joten ratkaisuksi ei kelpaa vaatimustason lasku; olen mieluummin sinkku kuin huonon kumppanin kanssa.
Epävarmuus, itseluottamuksen puute - > päämäärätön ajelehtiminen ja toimettomuus - > köyhyys
Sotku josta en pääse varmaan ikinä pois
Juuri kukaan ei kirjoittanut ratkaisuja.
Väsymys
Kodin kaoottinen sotkuisuus
Huoli lapsista, kun olen väsynyt huono äiti
Isoin ongelma on se, etten saa työtä vaikka kuinka haen :( . Muita oikeita ongelmia ei olekaan. Paitsi että tuosta työjutusta seuraa masentunutta oloa. Ehkä voisi mainita kolmanneksi hammaskipu.
Tyttären ahdistuneisuus/masennus.
Käy terapiassa kerran viikossa ja on lääkärin seurannassa, eli asiaa seurataan ja hoidetaan. Aiheuttaa kuitenkin surua ja vaikuttaa koko perheeseen. Olen kuitenkin toiveikas asian suhteen, vaikka tilanne on ollut tällainen jo vuosia.
Muita ei oikeastaan olekaan.