Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos minulla olisi mies, hemmottelisin...

Vierailija
15.11.2016 |

...miestä hyvillä ruoilla ja leipomuksilla sekä siistillä kodilla, jossa vallitsee rauha ja harmonia. Samalla pitäisin kuitenkin huolen, ettei mies lihoa. Kokkaisin ja leipoisin aina osan viikosta sellaisia herkkuja, jotka ovat vähäenergisiä ja joissa ei ole höttöhiilareita. Viikonloppuisin tarjoaisin myös lihottavia herkkuja.

Joka aamu mieheni heräisi hyväntuuliseen puuhailuuni keittiössä ja tuoreen kahvin tuoksuun.

Mieheni ei tietenkään käyttäisi alkoholia, minkä vuoksi minun olisi helppo ravitsemusvalinnoillani ylläpitää hänen hoikkuuttaan. En silti koskaan jättäisi mieheni mahalaukkua tyhjäksi.

Mutta olen ns. kilttinainen eikä minulla siksi ole miestä :( Miksi täydellisen hyväntehtoinen unelmani miehen palvelemisesta ja vilpittömästä rakastamisesta ei voi toteutua? Miksi juuri minä olen ilman aviomiestä, ja kaiken maailman jännänaiset ja feministit tatuointeineen, alkoholeineen ja mielenosoituksineen ovat naimisissa? En keksi muuta syytä kuin kilttinaiseuteni.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos mies haluaisikin herkkuja eikä fitnessruokaa?

Vierailija
2/28 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko kotirouva? Rakastan aviomiestäni ja haluan laittaa hänelle terveellistä ruokaa, mutta joskus minua väsyttää aamulla tai mies jää nukkumaan, kun lähden töihin.

Minun tulisi kokeilla myös vähähiilihydraattista leipää, onnistuisiko se.

Mies ostaa leivän usein kaupasta, vaikka olen puhunut hänelle gluteenin ja viljojen haitoista.

Vihermehufania hänestä ei ole vielä tullut, vaikka pehmitys on minulla menossa.

Margariineja ei meille osteta.

Painonhallinnastaan minulla ei ole huolta, hän on hoikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitko kotirouva? Rakastan aviomiestäni ja haluan laittaa hänelle terveellistä ruokaa, mutta joskus minua väsyttää aamulla tai mies jää nukkumaan, kun lähden töihin.

Minun tulisi kokeilla myös vähähiilihydraattista leipää, onnistuisiko se.

Mies ostaa leivän usein kaupasta, vaikka olen puhunut hänelle gluteenin ja viljojen haitoista.

Vihermehufania hänestä ei ole vielä tullut, vaikka pehmitys on minulla menossa.

Margariineja ei meille osteta.

Painonhallinnastaan minulla ei ole huolta, hän on hoikka.

Olisin kotona.

- ap

Vierailija
4/28 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen juuri noin miehelleni,kokkaan terveellisesti,pääsen töistä monta tuntia aiemmin joten siivoan,enkä ole mielestäni kilttinainen vaan omaan kyllä impulsiivisen luonteenkin.hän miellyttää minua vapaa-ajoillaan samoin.illat vietetään lasten kanssa saunoen ja löysien,tsemppiä kyllä sinäkin vielä miehen löydät.parisuhde toimii hyvin kun molemmat tekevät asioita toistensa hyväksi,toista miellyttääkseen,siitä ilosta nauttii itsekkin,tämä toimintatapa meillä toiminut jo 25 vuotta.

Vierailija
5/28 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit minun vaimoni, niin ahdistuisin viikossa. En kaipaa naista hemmottelemaan itseäni, enkä varsinkaan halua että vaimoni "ravitsemusvalinnoillaan ylläpitäisi hoikkuuttani".

Vierailija
6/28 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko suihin ?

Vierailija
7/28 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihanalta:)

Vierailija
8/28 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kertaa viikossa penikseni olisi huuliesi välissä?

Vierailija
9/28 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa toi suomi24:seen niin veikkaan että et oo kauan yksin.

10/28 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä ettei ole kotia mitä tarjota sinulle.

Vierailija
11/28 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD

Ihan hyvä parodiaväännös tuon kilttimiehen jutuista.

Vierailija
12/28 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kiltistä, mutta itse teen tuota kaikkea, minulta se tulee vain luonnostaan ja tykkään tehdä niin, en koe hemmottelevani miestäni. Nautin kun saan tehdä kunnon ruokaa jota en yksin ollessani tekisi. En kuitenkaan sanoisi että olen kilttinainen, en siis mikään pahiskaan ole.

Tosin huomasin että nuorempana miehet eivät arvostaneet tätä ruuanlaitto ja leivonta juttua läheskään yhtä paljon kuin nykyinen mieheni ja hänen kaverinsa ovat aina kateellisia että osaan laittaa ja soittelen aina töistä päästyäni että mitäs tänään laitan ja tuleeko jälkkäriä.

En tuossa ole mitään vikaa eikä liiaksi hyötyäkään kun kaikki riippuu että kuka on sen kohteena.

Vierailija
13/28 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit minun vaimoni, niin ahdistuisin viikossa. En kaipaa naista hemmottelemaan itseäni, enkä varsinkaan halua että vaimoni "ravitsemusvalinnoillaan ylläpitäisi hoikkuuttani".

En tekisi asioita ahdistavasti. En hallitsisi aviomiestäni, se on vastoin periaatteita. Ylläpitäisin ravitsemusvalinnoillani miehen hoikkuutta vain siinä tapauksessa, että mies antaisi siihen luvan tai ilmaisisi tahtonsa siihen. Moni mies on niin kiireinen, että ulkoistaisi mielellään painonhallinnan ja terveellisen ruokavalion kotivaimolle. Olisin kotivaimo.

- ap

Vierailija
14/28 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta kertaa viikossa penikseni olisi huuliesi välissä?

En tiedä mitä tarkoitat. Jos puhut normaalista seksistä, en kieltäytyisi melkein koskaan.

- ap

Vierailija
15/28 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammanpoika kirjoitti:

Minulle kävisi myös vuokra-asunto. Tekisin siitä aviomiehelleni ja itselleni rauhan ja harmonian tyysijan.

- ap

Vierailija
16/28 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ennen olin täydellinen tyttöystävä kunnes tapasin mieheni." Sama pätee "ennen olin täydellinen vanhempi kunnes sain omia lapsia."

Vierailija
17/28 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken mietin samanlaisia juttuja. Olisi hauskaa ostaa miehelle yllätys, sitten antaa lapulla ensimmäinen vihje, jonka avulla voi etsiä seuraavia vihjeitä ja viimeisessä piilossa olisi lahja. Ja haluaisin tehdä monipuolisen romanttisen illallisen.

Ehkä vielä joskus.

Vierailija
18/28 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh. Olisit tylsä. Mistä sinun kanssasi voisi puhua kun pääsi sisälle ei mahdu mitään muuta kuin hyysääminen ja joku ruoanlaitto? Niistä ei kovin paljoa juttua revitä. Kuulostat myös niin nuorelta, sellaiselta 18 vuotiaan ikäiseltä tyttöseltä. Kouluttamattomalta. Yksinkertaiselta. Supertylsältä. Onnea matkaan vaan.

Vierailija
19/28 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äsken mietin samanlaisia juttuja. Olisi hauskaa ostaa miehelle yllätys, sitten antaa lapulla ensimmäinen vihje, jonka avulla voi etsiä seuraavia vihjeitä ja viimeisessä piilossa olisi lahja. Ja haluaisin tehdä monipuolisen romanttisen illallisen.

Ehkä vielä joskus.

Ja mies innosta soikeana töistä tullessaan alkaisi sinun lappusten perään touhottamaan? Ehkä ei.

20/28 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mammanpoika kirjoitti:

Minulle kävisi myös vuokra-asunto. Tekisin siitä aviomiehelleni ja itselleni rauhan ja harmonian tyysijan.

- ap

Ei oo varaa semmoseen vuokra-asuntoon minkä haluisit. Olettaen että haluat jostain helsingin keskustasta kolmion niin kuin kaikki muutkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi