Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

muija haluu kokoajan

M45
15.11.2016 |

miten helvetissä jaksan. vuoden jo pannu joka päivä eikä mikään riitä ei ehdi edes runkkaamaan

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne se muija

Vierailija
2/5 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös samankaltainen tilanne. Vaimo haluaisi joka ilta pois lukien punainen viikko. Jos en itse jaksa niin sitten hän tyydyttää itsensä sormin, dildolla tms. No usein käy kyllä sitten että menen ensimmäisen laukeamisen jälkeen mukaan toimintaan. Sitten joko hänen kiimansa mukaan vain minä tai minä ja sauva yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää - voiko tuo olla edes totta?! Itse olisin yltiö onnellinen tuossa tilanteessa. Meillä asia on ihan päinvastoin, mutta en voi siitä miehenä sanoa koska se koetaan painostuksena. Seksiä ehkä max 2 krt/kk ja sekin laadultaan ihan lamaa (pimeessä peiton alla, äkkiä nyt-komennolla vauhditettuna). Vaimo selaa vaan kännykkää kaiken aikaa ja mikään muu ei kiinnosta...

Vierailija
4/5 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, teillä on ikuinen juhannus, vaimolla siis jalkovälissä.

Vierailija
5/5 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä käyttäydyn samoin :D kävimme parisuhdeterapiassa juttelemassa muutamista ongelmakohdista niin mies sanoi seksistä kysyttäessä että saa enemmän kuin tarpeeksi,sit lisäs vielä että aina ei vaan jaksais :D ja mua nolotti!25v yhdessäolleena meillä on samanlainen seksielämä kuin teininä.