Tavallista käytöstä mieheltä vai paska mies?
Miehen kanssa ollut eriävät näkemykset asioista ja olen alkanut epäillä kummalla meistä on ns ruuvit löyhällä. Olen tyytymätön, koska:
- mies ei ole antanut seksiä moneen vuoteen, ei ole koskaan nuollut, ei tahdo erektiohäiriön takia sormettaa
- ei tee kotitöitä
- nyttemmin ei olla yhdessä käyty missään. Mies käy ystäviensä kanssa joskus mökillä, usein saunomassa ja ravintoloissa syömässä ja yökerhoissa juomassa
- ei osallistu yhteisten lemmikkien hoitoon / kuluihin
- antanut ruokabudjetin jossa minun pysyttävä. Hän ei käy kaupassa ellei satunnaisesti osta itselleen jotain pientä.
- syyttelee, minä olen pilannut hänen välinsä hänen ystäviinsä
- ilmoitti että käyttää omat rahansa itseensä.
- miehen lahjat ovat ainakin viimeiset 3v olleet lupauksia, joita hän ei ole koskaan toteuttanut, esim personal trainer -tapaaminen kun hänellä on varaa. Lentolippuihin hänellä on varaa. Varaa ei koskaan ole.
-antoi ystäviensä haukkua minua selän takana ja päin näköä. Syytti ongelmista minua. En ole hänen ystäviään juuri enää nähnytkään.
- joululoman pelasi 2vk pleikkaria 12h päivässä tv-ruudulla.
Olen ollut henkisesti loppu ja alistettu kaiken haukkumisen ja asioiden vääntelyn alla. Onko tämä käytös tavallistakin miehille vai aivan häiriintynyttä? Mies koulutettu, 34v. Ystävänsä hänen puolellaan, heilläkin naiset monesti kotona kun miehet reissaa keskenään.
Kommentit (23)
0/5 ja umpisurkea provoiluyritys!
Vierailija kirjoitti:
0/5 ja umpisurkea provoiluyritys!
Ei ole provo vaan ikävä kyllä minun elämääni. Ap.
Hyvä että olet jo eroamassa. Uuden elämän aloittaminen ei ole helppoa, mutta sinä pystyt siihen. Jos miehesi on sairas, hän tarvitsee hoitoa, jota et pysty antamaan. Pelastat siis hänetkin, kun eroat. Tee itselleni suunnitelma, ja mene eteenpäin. Ja sure särkynyttä liittoasi, jos siltä tuntuu. Kun mieheni lähti toisen mukaan, surin salaa ainakin vuoden. Minulla oli asiat kyllä hyvin, oli lapsi, työ ja koti. Ja vähitellen maailma kirkastui ja uusi kumppanikin löytyi. Toivotan voimia ja jaksamista, pärjäät kyllä.