Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi korkokengät ja naisen pituus on haluttua (miehen pituushan on miehekästä)?

Vierailija
15.11.2016 |

Ei pituus naisella ole naisellista vaan lyhyys ja muodokkuus. Rinnat, perse, lantio ja karvakolmio haaruksissa.
Miksi ihmeessä hiton pitkä ja hoikka olisi naisellinen? Ja vielä nykyään alapääkarvaton kuten joku esiteini.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Newflash: naisellisuus on monien tekijän summa eikä ainoastaan yksi ominaisuus.Naisellinen voi olla siis monella eri tavalla...

Vierailija
2/36 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tykkää pitkistä ja toiset pätkistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, käyttäisin korkkareita jo pelkästään siitä ilosta että aloittajan kaltaiset pysyvät kaukana.

Vierailija
4/36 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan päin näköä kukaan ole epänaiselliseksi sanonut vaikka pitkä olenkin. Ja korkoja käytän niiden tuoman ryhdin ja naisellisuuden vuoksi.

Vierailija
5/36 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pitkät sääret on naiselliset. Korkkarit myös luo hoikemman siluetin, joka on naisellista. Olipas yksinkertainen kysymys. Onko aloittaja joku 160cm lyhyt hukkapätkä? :DD

Vierailija
6/36 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyys on lapsen ominaisuus, mitä pidempi, sitä aikuisempi.

Vierailija
7/36 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallit ovat pitkiä ja näyttävät hyvältä.

Vierailija
8/36 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pituus, vaan mittasuhteet.

Vierailija
9/36 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minua viehättää lyhyet naiset. Heillä on muodokkaampi ja naisellisempi vartalo. En pidä pitkistä ja laihoista, vaikka itse olenkin 187cm. Niin ja lyhyet voivat pitää minkä korkoisia korkokenkiä tahansa olematta miestä pidempi. Minusta se vaan näyttää paremmalta, että mies on huomattavasti pidempi kuin nainen. M44

Vierailija
10/36 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastasia kirjoitti:

Newflash: naisellisuus on monien tekijän summa eikä ainoastaan yksi ominaisuus.Naisellinen voi olla siis monella eri tavalla...

Newflash: Tässä haluttiin pureutua yhteen naisellisuuden tekijään, ei kaikkiin.

11/36 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mallit ovat pitkiä ja näyttävät hyvältä.

Tästä olen vähän eri mieltä. Malleilla on yleensä hienot, pitkät sääret. Muu kroppa usein aika poikamainen. Erityisesti joidenkin ranskalaisten rättifirmojen käyttämät usein lähestyvät anorektikon kokoluokkaa. Kernaasti naisella saa olla muodokkaat rinnat ja pyöreä takamus. Korkkarit ja pituus on toki plussaa.

Vierailija
12/36 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju jälleen osoittaa hyvin, miten miesten ja naisten naismaku poikkeaa toisistaan. Miehet pitävät muodokkaammista ja lyhyemmistä naisista, naiset ja muotimaailma pitkistä, anorektisista ja androgyynisistä naisista. Ja naiset imevät vaikutteensa naistenlehdistä. Valitettavasti.

Vierailija
13/36 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän korkkareita siksi, että yltän suukottelemaan. Mies 187, minä 160. Kun on 15 cm korot ja 5 cm platform, ero on enää 12 cm. Juuri sopiva. Ja hänen kätensäkin ulottuvat ties minne.

Vierailija
14/36 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös minua viehättää lyhyet naiset. Heillä on muodokkaampi ja naisellisempi vartalo. En pidä pitkistä ja laihoista, vaikka itse olenkin 187cm. Niin ja lyhyet voivat pitää minkä korkoisia korkokenkiä tahansa olematta miestä pidempi. Minusta se vaan näyttää paremmalta, että mies on huomattavasti pidempi kuin nainen. M44

Siis niinkuin Mikko ja Heidi?

Vierailija
15/36 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se pituus, vaan mittasuhteet.

Niinpä. Korkkareiden pointti on muokata mittasuhteita ihanteellisimmiksi.

Huippumallit ovat pitkiä catwalk-kulttuurin vuoksi, vaatteet ovat enemmän ja korkeammalla esillä. Pituus ei ole naisilla yhtä voimakas ihanne kuin miehillä. Naisilla ihannepituuksissa on enemmän variaatiota.

Mun mielestä on muuten hölmöä että miesten pituus on niin tärkeä juttu monille naisille. Mutta se onkin toinen juttu.

Vierailija
16/36 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tänne varmaan tulee se hukkapätkä haukkumaan pitkät naiset transuiks jotka heittää rivoa läppää työmiehille kahvipöydässä. -.-'

Vierailija
17/36 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyys on lapsen ominaisuus, mitä pidempi, sitä aikuisempi.

Et siis ilmeisesti halua että miehesi on sinua pidempi? Vai haluatko että miehesi on sinun aikuisesi? Et varmaankaan sheivaa karvojasi? Karvattomuus kun on lapsen ominaisuus.

Sinun mielestäsi koripalloilija-ylästepoika on uskonnonopettajaansa aikuisempi? No joo, miksi edes vaivauduin vastaamaan typerään viestiisi...

Vierailija
18/36 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhtautuu kovin vihamielisesti jonkun pituuteen, kertoo se vain omista epävarmuuksista omaa pituuttaan kohtaan.

Vierailija
19/36 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pitää mua kyllä maailman upeimpana vaik oon 176cm. Mut en ookkaa mikää lauta vaan lantion ympärys on +100cm ja rinta 90cm. Silti vyötärö on 69cm. Oon paljon muodokkaampi ku monet kaverit jotka on alle 170cm. (Niillä on usein sellanen vartalo ku jollain sannilla) .. en tajua miksei muka pitkät vois olla yhtä muodokkaita tai naisellisia ku lyhyet.. taas huomataan miten yksinkertasia suurinosa miehistä on

Vierailija
20/36 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 160 ja mies 195pitkät naiset kateellisina katsoo, mikset ottanut lyhyempää, kun heidän 175 vaikea löytää pitkää miestä.

On kiva tuntea itsensä pieneksi.

Kai isokin nainen 175 haluaa tuntea olonsa pieneksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi