Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keittiön lamppu paloi ja olen just muuttamassa tästä pois, tarvitseeko mun vaihtaa uusi lamppu?

Vierailija
15.11.2016 |

Valaisin kuuluu siis tähän vuokra-asuntoon

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä mietin voiko vuokrananantaja jättää takuuvuokran maksamatta

Vierailija
2/5 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda vaan, niin ei väitä että lamppu on rikottu.

Toisekseen kai pidät muuttokatselmuksen todistajien läsnäollessa? Ota tarkat päivätyt kuvat kun muutat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi jättää maksamatta, onhan se voinut palaa vaikka samalla hetkellä kun vuokranantaja on astunut taloon sisään. Itse kuitenkin miettisin, kuinka kiva on seuraavan asukkaan tehdä muuttoa pimeässä, tuo lampun vaihto ei kuitenkaan niin suuri homma ole, mutta muuton keskellä  ensimmäiseksi kauppaanlähtö kyllä ärsyttäisi.

Vierailija
4/5 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se sun budjettia kaada yksi lamppu? Valaisin kuuluu asuntoon,, kuluvat osat ovat vuokralaisen vaihdettavia. En ottaisi sitä riskiä, että tarvisi edes tuhlata aikaa sen selittelyyn, miksi ei ole lamppua vaihdettu.. mieluummin pistän sen pari euroa halvimmasta lampusta ja sillä hyvä. Ihme venkoilua.

Sulla meni enemmän aikaa tämän kirjoituksen tekoon ja vastausten lukemiseen kuin sen lampun vaihtoon.

Vierailija
5/5 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse vuokranantajan lampusta kyse, niin lampunvaihto kuuluu muutenkin hänelle.