Hitaasti kävelevät naiset haluaa tulla isketyksi
Sinkkunaiset jotka kaipaa mieseuraa kävelee hitaasti ja vilkuilee ympärilleen miehiä. He haluaa olla helppoja saaliita ja kaipaavat selvästi miesseuraa. Nopeasti kävelevät naiset on joko varattuja tai sinkkunaisia, jotka esittää vaikeaa, etenkin jos ovat pukeutuneet näyttävästi/seksikkäästi.
Kommentit (39)
Vartiotornkssa opastettiin oikeanlaiseen kävelyyn: päämäärätietoiseen ei saa kääntyä katsomaan edes jos joku kommentoi ja ei saa vilkuilla!
Kävelen hitaasti, koska hengästyn pitkäaikaissairauden takia helposti. Siinä itsessään on jo tarpeeksi ongelmaa, enkä tarvitse niitä lisää vauva.filtä oppejansa hakeneiden epätoivoisten sinkkumiesten muodossa.
Vierailija kirjoitti:
No onhan ne helppoja saaliita, mummelit, varsinkin rollaattorin kanssa kulkevat!
Vai niin luulet, käytän rollaattoria tukena ulkona, mutta miehiä en kaipaa. Ajan päin jos joku tulee lähituntumaan, suuvärkkikin on suht räävi. Mutta huvitti kyllä, että ap luulee miehen olevan naisen elämäntarkoitus, kun se on evvk monilla meistä, myös nuorilla.
Vierailija kirjoitti:
Tehdään nyt selväksi, että yksikään ei sekoita vammaista ontumistanne seksikkääseen hitaasti kävelemiseen.
:´D
mua kauheesti kiinnostaa"mitä muut ihmiset "ajattelevat!
Joillakin voi olla kakka housussa niin pakko kävellä varovasti. Saahan niitäkin tietty yrittää iskeä.
Toiveajattelua. Kävelen näillä liukkailla hitaasti, jotten kaatuisi.
Minä lyllerän oikein erityisen viekoittelevan hitaasti ja pysähtelenkin välillä! Olen kyllä viimeisilläni raskaana, mutta oikeasti se on vain tekosyy hidastella ja antaa kaikille miehille mahdollisuus tulla juttelemaan, kun nojailen jonnekin seksikkään hengistyneenä. Olen kyllä parisuhteessa, mutta kukapa ei hieman ekstrasäpinää elämäänsä kaipaisi ;) ;)
Minä kävelen hitaasti ja nopeasti riippuen esim kiireestä, kuuntelemastani biisistä, säätilasta, vireystilasta. Olen seurusteleva, hameita, korkoja ja huulipunaa käyttävä nainen.
Ai nyt minä ymmärrän miehet ei minulle tule vapaa ajalla juttelemaan. Elkää huoliko. Ensikerralla kävelen hitaasti teidän takananne niin kauan että huomaatte ja jos ei heti hymyä irtoa, kun te miehet tahdotte olla joskus hitaita hoksaamaan niin jatkan hitaasti kävelyä teidän takananne niin kauan kunnes sieltä alkaa hymyä ja puhetta tulemaan <3
Samoin kaikki ketkä koskettelee huuliaan, tai "korjaa kengän asentoa" työntämällä sormea kengänvarresta sisään jne.
Näitä naisten vanhoja kikkoja kun ei voida suoraan kysyä että lähetkö panee.
Minä kävelen hitaasti kun pelaan Pokemon Gota. Välillä jopa pysähtelen. Tämä kaikki vain siksi, että saisin miehiä iskettyä.
Vierailija kirjoitti:
Samoin kaikki ketkä koskettelee huuliaan, tai "korjaa kengän asentoa" työntämällä sormea kengänvarresta sisään jne.
Kerran yks muija istu junassa vastapäätä ja työns sormen tennarin sisään, sit alkoi imeä sormea posket lommolla ja silmät pyöreinä. :D
Vierailija kirjoitti:
Et oo tosissas?
Minä taas kävelen nopeasti, yleensä pysyäkseni jonkun kiinnostavan miehen perässä.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunaiset jotka kaipaa mieseuraa kävelee hitaasti ja vilkuilee ympärilleen miehiä. He haluaa olla helppoja saaliita ja kaipaavat selvästi miesseuraa. Nopeasti kävelevät naiset on joko varattuja tai sinkkunaisia, jotka esittää vaikeaa, etenkin jos ovat pukeutuneet näyttävästi/seksikkäästi.
Onko sulla kaikki muumit laaksossa? Aika tökerö oletus.
Tehdään nyt selväksi, että yksikään ei sekoita vammaista ontumistanne seksikkääseen hitaasti kävelemiseen.