Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitaasti kävelevät naiset haluaa tulla isketyksi

Vierailija
14.11.2016 |

Sinkkunaiset jotka kaipaa mieseuraa kävelee hitaasti ja vilkuilee ympärilleen miehiä. He haluaa olla helppoja saaliita ja kaipaavat selvästi miesseuraa. Nopeasti kävelevät naiset on joko varattuja tai sinkkunaisia, jotka esittää vaikeaa, etenkin jos ovat pukeutuneet näyttävästi/seksikkäästi.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään nyt selväksi, että yksikään ei sekoita vammaista ontumistanne seksikkääseen hitaasti kävelemiseen.

Vierailija
22/39 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartiotornkssa opastettiin oikeanlaiseen kävelyyn: päämäärätietoiseen ei saa kääntyä katsomaan edes jos joku kommentoi ja ei saa vilkuilla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mikä nauruhepuli täällä. :D

Vierailija
24/39 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen hitaasti, koska hengästyn pitkäaikaissairauden takia helposti. Siinä itsessään on jo tarpeeksi ongelmaa, enkä tarvitse niitä lisää vauva.filtä oppejansa hakeneiden epätoivoisten sinkkumiesten muodossa.

Vierailija
25/39 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan ne helppoja saaliita, mummelit, varsinkin rollaattorin kanssa kulkevat!

Vai niin luulet, käytän rollaattoria tukena ulkona, mutta miehiä en kaipaa. Ajan päin jos joku tulee lähituntumaan, suuvärkkikin on suht räävi. Mutta huvitti kyllä, että ap luulee miehen olevan naisen elämäntarkoitus, kun se on evvk monilla meistä, myös nuorilla.

Vierailija
26/39 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehdään nyt selväksi, että yksikään ei sekoita vammaista ontumistanne seksikkääseen hitaasti kävelemiseen.

:´D

Vierailija
27/39 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua kauheesti kiinnostaa"mitä muut ihmiset "ajattelevat!

Vierailija
28/39 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin voi olla kakka housussa niin pakko kävellä varovasti. Saahan niitäkin tietty yrittää iskeä.

Vierailija
29/39 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveajattelua. Kävelen näillä liukkailla hitaasti, jotten kaatuisi.

Vierailija
30/39 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lyllerän oikein erityisen viekoittelevan hitaasti ja pysähtelenkin välillä! Olen kyllä viimeisilläni raskaana, mutta oikeasti se on vain tekosyy hidastella ja antaa kaikille miehille mahdollisuus tulla juttelemaan, kun nojailen jonnekin seksikkään hengistyneenä. Olen kyllä parisuhteessa, mutta kukapa ei hieman ekstrasäpinää elämäänsä kaipaisi ;) ;)

Vierailija
31/39 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävelen hitaasti ja nopeasti riippuen esim kiireestä, kuuntelemastani biisistä, säätilasta, vireystilasta. Olen seurusteleva, hameita, korkoja ja huulipunaa käyttävä nainen. 

Vierailija
32/39 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt. En enää ohittele.

Vierailija
33/39 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt minä ymmärrän miehet ei minulle tule vapaa ajalla juttelemaan. Elkää huoliko. Ensikerralla kävelen hitaasti teidän takananne niin kauan että huomaatte ja jos ei heti hymyä irtoa, kun te miehet tahdotte olla joskus hitaita hoksaamaan niin jatkan hitaasti kävelyä teidän takananne niin kauan kunnes sieltä alkaa hymyä ja puhetta tulemaan <3

Vierailija
34/39 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kaikki ketkä koskettelee huuliaan, tai "korjaa kengän asentoa" työntämällä sormea kengänvarresta sisään jne.

Näitä naisten vanhoja kikkoja kun ei voida suoraan kysyä että lähetkö panee.

Vierailija
35/39 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävelen hitaasti kun pelaan Pokemon Gota. Välillä jopa pysähtelen. Tämä kaikki vain siksi, että saisin miehiä iskettyä.

Vierailija
36/39 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin kaikki ketkä koskettelee huuliaan, tai "korjaa kengän asentoa" työntämällä sormea kengänvarresta sisään jne.

Kerran yks muija istu junassa vastapäätä ja työns sormen tennarin sisään, sit alkoi imeä sormea posket lommolla ja silmät pyöreinä. :D

Vierailija
37/39 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et oo tosissas?

Vierailija
38/39 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas kävelen nopeasti, yleensä pysyäkseni jonkun kiinnostavan miehen perässä.

Vierailija
39/39 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkunaiset jotka kaipaa mieseuraa kävelee hitaasti ja vilkuilee ympärilleen miehiä. He haluaa olla helppoja saaliita ja kaipaavat selvästi miesseuraa. Nopeasti kävelevät naiset on joko varattuja tai sinkkunaisia, jotka esittää vaikeaa, etenkin jos ovat pukeutuneet näyttävästi/seksikkäästi.

Onko sulla kaikki muumit laaksossa? Aika tökerö oletus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi