Hitaasti kävelevät naiset haluaa tulla isketyksi
Sinkkunaiset jotka kaipaa mieseuraa kävelee hitaasti ja vilkuilee ympärilleen miehiä. He haluaa olla helppoja saaliita ja kaipaavat selvästi miesseuraa. Nopeasti kävelevät naiset on joko varattuja tai sinkkunaisia, jotka esittää vaikeaa, etenkin jos ovat pukeutuneet näyttävästi/seksikkäästi.
Kommentit (39)
Pitäsiköhän tarkistaa ja kysyä naapurin mummelilta, sinkku hänkin, ja kävelee aivan hirvittävän hitaasti. Mitä lie jahtaa, miestänikö?
Voi nyt helvetti. Mä kävelen hitaasti, koska venäytin nilkkani viime viikolla. Tällä palstalla menee kyllä usko miessukupuoleen.
No onhan ne helppoja saaliita, mummelit, varsinkin rollaattorin kanssa kulkevat!
Saatan kävellä hitaasti ja katsella ympärilleni, mutta se johtuu siitä että olen työtön tällä hetkellä ja kulutan aikaa rauhassa kaupungilla.
N22
Heh heh. Hauskoja vastauksia. Mummelit rollaattoreissaan ja venäytetyt nilkat. Kylläpä nyt kumositte ap:n teorian kertaheitolla!
Vierailija kirjoitti:
Saatan kävellä hitaasti ja katsella ympärilleni, mutta se johtuu siitä että olen työtön tällä hetkellä ja kulutan aikaa rauhassa kaupungilla.
N22
Ja haluat tulla isketyksi. Se toive voi olla alitajuinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä kävelen hitaasti joskus kun väsyttää.
Eli kaadut sänkyyn kovin helposti. Tutkimustulos varmistettu.
Minä kävelen hitaasti muka ympäristööni keskittyen, koska olen lihava ja huonokuntoinen. Minut saa juoksemaan vain tuntemattoman lähestymisyritykset.
Tottakai. Samaa teen itse miehenäkin. Kävelen hitaasti yökerhossa naisten ohi, jotta he ehtivät huomaamaan minut. Jos katsovat hymyillen, niin katson takaisin ja jos hymyily jatkuu, niin menen juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi nyt helvetti. Mä kävelen hitaasti, koska venäytin nilkkani viime viikolla. Tällä palstalla menee kyllä usko miessukupuoleen.
Venäytitkö sen kävelläksesi hitaammin miehiä varten?
Tyhmiä kirjoittelevat miehet haluavat myös tulla isketyksi. Kaulimella.
Alitajuisesti.
Vuosi sitten jouduin rattijuopon yliajamaksi keskellä päivää. Se jätti lonkaani pysyvän vamman jonka vuoksi en pysty kävellä nopeasti ja vilkuilen ympärilleni että toinen juoppo ei pääse teilaamaan toista kertaa. Olen tällä hetkellä 19-vuotias ja joudun elämään tämän kanssa lopun elämääni. Vedä itsesi kiikkuun ap. :)
Mulla on lonkka kulunut ja onnun jos kävelen nopeasti. Hitaasti kävelemällä, ei satu ja välillä jopa pystyn peittämään ontumisen.
Ei. Minulla on syöpä, joten kävelen heikkouden vuoksi hitaasti. :D
Tuo on vain oletus ulkoapäin.
Itse saatan näyttää luotaantyöntävältä, vaikka minua ei haittaisi, jos joku tulisi juttelemaan. Mutta tietysti koska ulkopuolisen mielestä näytän luotaantyöntävältä, hän pinnallisesti olettaa, että en halua ketään lähelleni. Tosiasiassa saatan olla jännittynyt ja epävarma ja toivon jonkun tulevan puhumaan ystävällisesti, jotta oloni olisi sitten rennompi.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäytitkö sen kävelläksesi hitaammin miehiä varten?
No en, ikävä tuottaa pettymys. Kompuroin rotvalliin ja luultavasti kenenkään näkemättä. Olen kaiken lisäksi naimisissa, joten venäyttelyni voidaan ilmeisesti katsoa moraalittomaksi kaikessa viettelevyydessään (tiedostan olevani väärässä ketjussa). Tuolla marraskuun hyhmässä en kyllä usko sinkkunaistenkaan vilkuilevan ketään erityisen himokkaasti, sikäli kun muistan, millaista oli olla sellainen. Superkuusta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vuosi sitten jouduin rattijuopon yliajamaksi keskellä päivää. Se jätti lonkaani pysyvän vamman jonka vuoksi en pysty kävellä nopeasti ja vilkuilen ympärilleni että toinen juoppo ei pääse teilaamaan toista kertaa. Olen tällä hetkellä 19-vuotias ja joudun elämään tämän kanssa lopun elämääni. Vedä itsesi kiikkuun ap. :)
Sinulla on ollut huono onni mutta älä kuitenkaan käytä sitä tekosyynä itsemurhakäskyjen antamiselle. Vähän huumorintajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmistettu. Todistettu. Hölmö mies. MOT.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmistettu. Todistettu. Hölmö mies. MOT.
Pidän enemmän minun tyylistäni.