Minulla on kuusi lasta kolmen eri miehen kanssa, jokainen heistä lähti
Huoh, taas näitä.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001953319.html
Alan pikkuhiljaa tulla siihen ajatukseen että entisaikaan tehdyt pakkosterilaatiot tietyille ihmisille ei ollut niin huono juttu.
Kommentit (23)
Jotenkin niin liioiteltuja. N.800 tulot ja vuokraan menee yli 700. Liian kallis asunto. Mutta siinähän asuu yksi lapsista jonka kuuluu maksaa puolet kaikista kuluista. Päivittäin tarkastaa verkkopankin kautta tilisaldonsa (vaikka siellä 5 euroa rahaa).
Yksi päivä oli se juttu kun sillä naisella oli kesämökki ja tilillä säästöjä. Valitti kun ei saa tukia.
Vierailija kirjoitti:
Esitelty perhe on eliittiä mamuihin verrattuna.
Toivon kaikkea hyvää perheelle.
Niin, itsekin katselen mieluimmin "epäonnistuneita" suomalaisia, kuin esim. naapurissa asuvaa mamu perhettä; kolme ärsyttävän (arrggg) kaunista ja hyväkäytöksistä lasta, vanhemmat akateemisia, tosin siivoavat työkseen, kun ei kielitaito riitä insinöörin ja lääkärin duuneihin (jos niillä nyt mitään ammmattia oikeasti on).Mutta maksavat ilmeisesti itse elämänsä, koska jakavat kaikki lisäksi mainoksia.Ja tuskin tällä alueella sössyn asiakkaille asuntoja vuokrataan...
Lapset puhuvat jo sujuvaa suomea viulut (arggg) kainalossaan ja vastasivat että "niin sinäkin" kun siitä mainitsin ohimennen eli kaiken lisäksi nopeaälyisiäkin.Kyllä harmittaa.Vanhemmatkin puhuvat ranskaa ja enkkua sujuvasti, mutta harvemmin suomalaisessa terveyskeskuksessa niillä kielillä lääkäri pärjää.Opettelisi sujuvan suomen!!
Surullista todella ja liippaa niin läheltä itseäni, että yhtä hyvin voisin olla hän.Tosin lapsia on tasan yksi, onneksi sentään, koska muuten olisin lapseton ja hän on kaikkea mitä äiti voi toivoa; viisas ihminen. En ole köyhä enkä kipeä enkä kouluttamaton, mutta lukuisat "kulkukoirat" ovat panneet mua halvalla tai itseasiassa ilmaiseksi.Se kun kuuluu psyykkisesti turvattoman ja epävakaan naisen sydroomaan.
Sen verran sentään leikkasi, etten sitten enää tehnyt lasta edes aviomiehelleni ( tuplaehkäisy:DD).
Mutta kyllä lasisesta lapsuudesta "toipumiseen" (sic! ) on tarvittu paljon kovuutta ja teräviä kyynärpäitä.